Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 22:36

MarlindeRooz schreef:
Honden! <3
Zoek iets te vaak op marktplaats naar honden. :o

Bekend probleem :))

Lau, ik vind dat duistere juist wel leuk! Het past wel bij jouw account vind ik. Ik vind het stoer hoe je overal poseert! Een standaard foto en publique vind ik al helemaal niks, laat staan poseren :))

nenahdm

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 22:53

Zit er echt over na te denken om nog een account bij te nemen over mijn hond.. maat dat zou de 4de zijn. Geen idee of ik het wel aan zou kunnen :+
En of mijn hond wel interessant genoeg is :)) heb wel veel leuke foto’s..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 22:59

Lisitano schreef:
MarlindeRooz schreef:
Honden! <3
Zoek iets te vaak op marktplaats naar honden. :o

Bekend probleem :))

Lau, ik vind dat duistere juist wel leuk! Het past wel bij jouw account vind ik. Ik vind het stoer hoe je overal poseert! Een standaard foto en publique vind ik al helemaal niks, laat staan poseren :))

Ik zoek vooral naar kittens op Mp :')

Ik vind dat duistere ook wel leuker als happy kleuren. Dat past ook totaal niet bij hoe ik ben. Ik heb wel foto’s met veel kleur die staan heel ver naar beneden. Voor klanten gebruik ik wel kleur. Maar voor mijzelf niet echt omdat het niet echt bij mij past. Mensen zouden schrikken als ik van mijn alto/gothic stoel zou stappen :')
En poseren kan je leren, ik was eerst echt zo onzeker en durfde dat echt niet. Tot ik ging shooten met een model bij een grafitti stuk hier in de buurt en aan de praat raakte met een artist. Door hem ben ik in aanraking gekomen met l.yz l.upo en 2 fotografen voor een shoot. Ik was eigenlijk als optie voor fotograaf maar l.yz zei waarom shoot je niet met mij mee. Zo gezegd zo gedaan. Maar het beviel mij niet, het contact met l.yz wel maar de foto’s van een fotograaf waren echt ruk. Ik volgde ondertussen de andere fotograaf en die was net gestart met de light over body campaign. Dus ik zei goh mocht je een keer een assisent zoeken wil ik je wel een keer helpen. Hij deed vooral shoots in Eem studio dus dat vond ik natuurlijk super interessant. Hij zei dus waarom sta je niet gewoon model. En zo geschiede ik naar Amsterdam super zenuwachtig want ik had het nog nooit gedaan. Natuurlijk wel mensen begeleid maat nooit zelf voor die lens gestaan. En doe foto’s waren zo gaaf geworden. En vanaf toen ben ik meer zelf voor de camera gaan staan en poseren. En zo heb ik 3 weken terug weer een shoot gedaan met l.yz en j.asmine bij hem. En die foto’s zijn ook heel gaaf geworden.

Dus je moet het gewoon een keer doen. Gewoon denken f*ck it ik mag er ook wezen. Je zal er echt merken dat je zelfvertrouwen er van groeit. En je hoeft ze niet te posten maar doe het dan voor jezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 23:06

Ik zag net een account met 238.000 volgers :oo Dan ben je goed bezig, haha.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 23:07

Ik hou gewoon totaal niet van filters etc. dus ik zou persoonlijk jouw foto’s naturel ook mooier vinden :j Maar dat is puur smaak natuurlijk, ik gebruik ze zelf ook nooit.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 23:09

[***] schreef:
Ik zag net een account met 238.000 volgers :oo Dan ben je goed bezig, haha.

Goeie morgen :wow:
Daar kan ik echt alleen maar van dromen! Dat lijkt mij zo gaaf. Ik ben dan ook gewoon heel benieuwd wat voor kansen je krijgt met zo een account.

@enamorada:
Zo veel filters gebruik in niet hoor :') meestal 1 en niet eens 100%, dan wat licht en schaduw en misschien wat tilt shift maar dat is het ook echt wel. De meeste foto’s zijn gewoon naturel.

Edit,
Before:
Afbeelding

After alleen het licht iets aangepast verder heb ik niks gedaan:
Afbeelding

Zo lijken mijn lippen wat roder en mijn ogen wat dieper dus veel is er echt niet aan gebeurt.
Laatst bijgewerkt door Lau op 16-10-17 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 23:15

Kan hoor, heb ook nog niet door je heel account gescrolld :D Maar wat ik tot nu toe langs heb zien komen is vrij veel b&w bijvoorbeeld. Is gewoon niet mijn ding.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-17 23:20

enamorada schreef:
Kan hoor, heb ook nog niet door je heel account gescrolld :D Maar wat ik tot nu toe langs heb zien komen is vrij veel b&w bijvoorbeeld. Is gewoon niet mijn ding.

Dat kan :D bnw vind ik wel een mooie afwisseling ieder zijn ding.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 00:00

Leuk Lau!
Ik heb vroeger vaak model gestaan en 1x dus ook op een prachtige Pinksterdag op het strand. Heel veel mensen en allemaal kijken, ik vond het vreselijk :') Ook echt zo'n fashionshoot waarbij ik zo relaxed mogelijk moest doen met een serieus hoofd. Ik ben nog steeds blij met die foto's. Al het fotogenieke ben ik nu verloren _O- Toen kreeg ik een fotogenieke hond gelukkig :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 00:02

Lisitano schreef:
Leuk Lau!
Ik heb vroeger vaak model gestaan en 1x dus ook op een prachtige Pinksterdag op het strand. Heel veel mensen en allemaal kijken, ik vond het vreselijk :') Ook echt zo'n fashionshoot waarbij ik zo relaxed mogelijk moest doen met een serieus hoofd. Ik ben nog steeds blij met die foto's. Al het fotogenieke ben ik nu verloren _O- Toen kreeg ik een fotogenieke hond gelukkig :')

Natuurlijk ben je dat niet verloren! Iedereen is mooi ookal vind je zelf van niet. Op een vol strand is natuurlijk niet ideaal. Maar een rustig bos of steegje zou je prima kunnen oefenen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 00:09

Lisitano schreef:
Leuk Lau!

Bij normale foto's met mobiel moet ik er ook niet aan denken.. maar met 'echte' shoot gelukkig geen probleem _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 00:17

Gianti schreef:
Lisitano schreef:
Leuk Lau!

Bij normale foto's met mobiel moet ik er ook niet aan denken.. maar met 'echte' shoot gelukkig geen probleem _O-

Ff snel voor de mobiel oke. Maar Indd niet uitgebreid ofz :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 00:41

Wat kletsen jullie veel :+. Alleen maar gezellig haha!

Ik vind je bewerking gaaf Lau!

En hoorde ik puppy's...? Puppy's zijn te schattig!

Ik spannend vooral m'n konijnen, maar die beesten zijn ook super onnozel :').

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 03:44

Ik zie ook vaak mensen voorbij komen en dan denk ik WoW jou wil ik wel voor Mn lens hebben!! Vind dat raar om aan te geven Haha wordt dan inneens onzeker over mijn werk enz...

Over elke dag wat plaatsen.. ik heb niet elke dag nieuw materiaal hoe doen jullie dat dan?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 05:58

Stephanie_86 schreef:
Ik zie ook vaak mensen voorbij komen en dan denk ik WoW jou wil ik wel voor Mn lens hebben!! Vind dat raar om aan te geven Haha wordt dan inneens onzeker over mijn werk enz...

Over elke dag wat plaatsen.. ik heb niet elke dag nieuw materiaal hoe doen jullie dat dan?

Opzich kan je die mensen gewoon een berichtje sturen. Nee heb je ja kun je krijgen. Qua materiaal graaf ik soms in de oude doos. Maar ik zorg meestal dat ik in het weekend 4/5 setjes schiet. Die wissel ik af met bijv een selfie, natuur foto of al wat oudere foto’s. Ik probeer in het weekend wel gewoon te plannen wat ik ga shooten en welke Posts ik maandag tm vrijdag ga maken.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 07:21

Zelf heb ik nog nooit voor een lens gestaan. Ik denk als ik het ooit ga doen dat ik niet weet hoe en wat allemaal. Lijkt me wel heel gaaf alleen geen idee of dat ooit nog gaat gebeuren :=

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 07:45

Ik heb alleen (nog maar) voor de lens gestaan in een studio of voor een bedrijf, vond t al eem beetje ongemakkelijk toen er mensen kwamen kijken :').

Ik kan me er wel overheen zetten inmiddels :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 07:54

Ik werk als model voor webshops, merken, designers en op de catwalk, dus sta wel vaker voor de lens en heb hier ook geen probleem mee (zouden betalende opdrachtgevers ook niet fijn vinden, maar heb inmiddels aardig wat ervaring opgebouwd).

Op mijn instagram post ik niet dagelijks, heb ook vaak geen nieuw materiaal. Wel post ik vaak ook terugblikken op vakanties, vooral als de kleur blauw weer iets te veel mist haha. Maar volgende week staan Ibiza en Formentera op de planning, met vakanties post ik altijd wat meer (en bouw ik weer een nieuwe voorraad op).

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 08:07

Ik sta wel achter de camera. Vind het echt verschrikkelijk, voor de camera staan :')

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 08:15

Dus als er iemand in de omgeving Amsterdam woont, geef maar een gil! Kunnen we misschien elkaar helpen met foto’s. Ik heb te lang niets gepost :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 08:44

Selena schreef:
Dus als er iemand in de omgeving Amsterdam woont, geef maar een gil! Kunnen we misschien elkaar helpen met foto’s. Ik heb te lang niets gepost :=

Ikkkk!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 08:59

Pb meeee! *\o/*

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 09:01

Ik heb vanmorgen een Tony Chocolonely foto gespost. Op zich niks bijzonders. maar binnen een half uur had ik meer likes als dat ik op de rest van mijn fotos de hele dag doe. := schijnbaar doet Chocola het zelfs op Insta goed xD

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 09:01

Ladybird schreef:
Ik heb vanmorgen een Tony Chocolonely foto gespost. Op zich niks bijzonders. maar binnen een half uur had ik meer likes als dat ik op de rest van mijn fotos de hele dag doe. := schijnbaar doet Chocola het zelfs op Insta goed xD

Ik zag hem voorbij komen, jij zit wel goed met chocolade het komende half jaar :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 09:28

Es_ther schreef:
Ik sta wel achter de camera. Vind het echt verschrikkelijk, voor de camera staan :')

Wij kunnen een dealtje sluiten. Want ik weet zeker dst ik jou leuke foto’s kan geven waar je je zo mooi bij voelt :D