Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:28

oomens schreef:
lieveli schreef:

Onzin.

Een man scheert zich (of niet), trimt eventueel zijn baard en doet er hooguit aftershave op. Verder horen er geen crèmepjes, poedertjes, plamuurtjes, potloodjes of glossjes op zijn gezicht.

*edit: behalve op het toneel, maar dat is zodat de gezichtsuitdrukkingen ook op de achterste balkons te zien zijn.

Een man doet waar hij zelf zin in heeft :)*

benangelique

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:33

ik snap niet zo goed wat ik teweeg heb gebracht waardoor er zo fel gereageerd wordt. IK vind mannen met make-up een mode-blunder ja. net zoals IK witte leggings niet zozeer een mode-blunder vind. Het is niets meer en niets minder dan dat.
IK heb een man met een rode broek en ik vind het hem nog leuk staan ook :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:35

Ashleytjuhh schreef:
zullen we gewoon dit topic leuk houden?

iedereen staat vrij om te dragen wat die wil net als dat iedereen vrij staat om een mening te hebben.
bekijk het allemaal niet te serieus maar met een grote knipoog.

Dat gaat niet want ook achter opmerkingen met een knipoog wordt wat gezocht, en kun je dan ineens te ver gaan...

uiteraard moet iedereen doen waar ie zin in heeft, dat staat voorop. En wat de een een mode misser vindt vindt de ander fantastisch, ieders goed recht.

Wat vinden dat een vrouw overdreven make up op heeft is okee, maar hetzelfde vinden bij een man is dan .. wat? Bekrompen? Of hij is dan 'lekker zichzelf' of wat? Lellek is lellek, maakt niet uit wat je doet denk. Buiten dat je je dan nog steeds (!) moet doen wat je zelf wil, ongeacht wat een ander ervan vind :j Zo loop ik tot grote ergernis van mn vriendinnen op zweedse klompen :D en heb ik heimelijk het verlangen om van die cloggs te kopen waarvan je weet dat je er zo niet comfortabel op loopt maar het ziet er zo leuk uit.. :')

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:36

Jongens hebben ook gewoon vaak een hele mooie botstructuur in hun gezicht waar make-up gewoon fantastisch bij staat, echt jaloersmakend soms >;)

Dat Saar magazine is te hilarisch trouwens, krampachtig net zo hipperdepip als wij "millennials" proberen te zijn ("thuisblijven is het nieuwe uitgaan!") :=

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:37

In dit topic mag je toch gewoon zeggen wat jij een modeblunder vindt? := Niet overal wat achter zoeken hoor pfff, dat is me toch vermoeiend. T was net zo leuk! -O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:45

lieveli schreef:
Ik snap er niks van dat jij nog vrijgezel bent.

Waar baseer je die veronderstelling op?

Overigens is het niet zo dat mannen het niet zouden mógen, maar hooguit dat het m.i. niet heel erg bij mannen hoort.
Dat geldt uiteraard voor meer dan alleen het make-upverhaal, en is ook door te trekken naar de hele overdreven aandacht voor uiterlijk en verzorging die de laatste jaren aan mannen wordt opgedrongen: er komen ineens gezichtsverzorgingslijnen voor mannen, niet-wielrenners zouden zich ineens op andere plaatsen dan hun gezicht moeten gaan scheren, etc.
Was het niet altijd zo dat mode vooral iets was voor vrouwen en artiesten, en dat een man vooral draagt wat in de beroepsgroep gebruikelijk is? Gewoon eenzelfde pak zoals de rest van het kantoor draagt en vooral niet een pak dat duurder is/lijkt dan dat van de leidinggevende.
Dat een leraar er bijvoorbeeld gewoon bijloopt als een leraar omdat hij leraar is en dat zo iemand tot in lengte van dagen als leraar herkend zal worden? (wat is er eigenlijk de afgelopen decennia veranderd aan geruite overhemden behalve dat ze iets getailleerder zijn geworden?)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:48

Oomens, nevermind. :)
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 14-06-17 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:49

Frummels schreef:
In dit topic mag je toch gewoon zeggen wat jij een modeblunder vindt? := Niet overal wat achter zoeken hoor pfff, dat is me toch vermoeiend. T was net zo leuk! -O-

Ik ben het met je eens, echter vind ik de homofobe sfeer die nu ontstaat gewoon echt totaal niet prettig.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:54

Een homofobe sfeer die ontstaat door 1 opmerking?
Ben ik dan zo bot dat ik dat gewoon niet zo zie / lees?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:55

Cer schreef:
Een homofobe sfeer die ontstaat door 1 opmerking?
Ben ik dan zo bot dat ik dat gewoon niet zo zie / lees?

Ik denk het? Ik zie er een aantal namelijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 10:56

Maar goed, ontopic? Urkel!
Afbeelding

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-17 10:59

lieveli schreef:
Frummels schreef:

Ik ben het met je eens, echter vind ik de homofobe sfeer die nu ontstaat gewoon echt totaal niet prettig.

Het is maar net hoe je wil interpreteren. Ik lees het absoluut niet homofoob.
Goede gay vriend zit met liefde in mijn make up tasje te snuffelen en ik vind het super. Maar mocht mijn vriend het doen, zou ik toch echt even mijn wenkbrauwen fronsen.

Frummels schreef:

Mee eens

Probeer her hier luchtig te lezen :D ik kan iets bijv monsterlijk vinden bij iemand, maar zegt helemaal niets wat ik over persoon zelf vind

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:05

Afbeelding

:D :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-17 11:07

xTiffani schreef:
[ [url=m/VAnRGD.jpg]Afbeelding[/url] ]

:D :D

Oh god

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:10

De ongemakkelijke glimlach maakt het af.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:16

Urkel is geniaal :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:22

oomens schreef:
lieveli schreef:
Ik snap er niks van dat jij nog vrijgezel bent.

Waar baseer je die veronderstelling op?

Overigens is het niet zo dat mannen het niet zouden mógen, maar hooguit dat het m.i. niet heel erg bij mannen hoort.
Dat geldt uiteraard voor meer dan alleen het make-upverhaal, en is ook door te trekken naar de hele overdreven aandacht voor uiterlijk en verzorging die de laatste jaren aan mannen wordt opgedrongen: er komen ineens gezichtsverzorgingslijnen voor mannen, niet-wielrenners zouden zich ineens op andere plaatsen dan hun gezicht moeten gaan scheren, etc.
Was het niet altijd zo dat mode vooral iets was voor vrouwen en artiesten, en dat een man vooral draagt wat in de beroepsgroep gebruikelijk is? Gewoon eenzelfde pak zoals de rest van het kantoor draagt en vooral niet een pak dat duurder is/lijkt dan dat van de leidinggevende.
Dat een leraar er bijvoorbeeld gewoon bijloopt als een leraar omdat hij leraar is en dat zo iemand tot in lengte van dagen als leraar herkend zal worden? (wat is er eigenlijk de afgelopen decennia veranderd aan geruite overhemden behalve dat ze iets getailleerder zijn geworden?)

Bring Back Men's Fashion 2k17

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:23

Die schoenen zijn nu weer hip trouwens. Alles komt ooit weer in de mode zegt mijn mamski altijd.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:25

MarcoBorsato schreef:
[ Afbeelding ]

Lieveli, ik hou van je, echt. Maar kom niet aan Urkel!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:28

Jolien87 schreef:
MarcoBorsato schreef:
[ Afbeelding ]

Lieveli, ik hou van je, echt. Maar kom niet aan Urkel!

*whispers* I think I just did...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:29

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:32

Gespot in het niet zo hippe zuid-oost brabant in de AH een te hippe meneer.

Lichtblauwe pantalon tot boven de enkel en dan een lichtblauwe suede moccasin net iets donkerder dan de broek.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:35

Die hakken zouden wel een uitkomst bieden voor kleine mannen :D

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:36

friesam schreef:
Gespot in het niet zo hippe zuid-oost brabant in de AH een te hippe meneer.

Lichtblauwe pantalon tot boven de enkel en dan een lichtblauwe suede moccasin net iets donkerder dan de broek.

Hij wilde matchen met de supermarkt?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:37

xTiffani schreef:
Die hakken zouden wel een uitkomst bieden voor kleine mannen :D

Mijn kleine ex wiebelend op die dingen, my god, ik zou er voor betalen om dat te kunnen zien!