Vriend uitgenodigd voor bruiloft, maar ik alleen de avond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Vriend uitgenodigd voor bruiloft, maar ik alleen de avond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:40

Lieveli, jij bent echt slecht tot op het bot.... Maar zoooooooo grappig!

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:44

Liezel1 schreef:
Lieveli, jij bent echt slecht tot op het bot.... Maar zoooooooo grappig!

Haha. Helemaal waar.
Heel vaak geweldige opmerkingen vaak een beetje evil.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:48

Ik vind de opmerkingen van Lieveli anders heel leerzaam! :D :')

Ik vind het echt een hele nare streek.. Jammer dat nu eigenlijk je vriend hier het slachtoffer vam wordt. Niet door jou, want ik vind jou juist heel redelijk in deze kwestie!! Maar wel door zijn beste vriend.. Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen binnen de vriendengroep eigenlijk.

Nou ben ik zelf trouwens niet van hele stijve bruiloften met allerlei regeltjes, dus ik krijg echt de kriebels van het tafelschikkings excuus, haha :P

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 21:59

pmarena schreef:
En TS, wordt er al gepraat over de aparte actie onder de andere vrienden :=

Ja, wat vinden de anderen hiervan?
Is er dan niemand die zegt dat dit echt niet kan?

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:00

Wel een vermakelijk topic. Wat een hoop opgeklopt drama allemaal _O-

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 22:04

Ik zou dit toch even vermelden in de vriendengroep. Waar ze bij zijn desnoods.
Geen geheimen voor elkaar, gewoon heel eerlijk.

Wat ga je nu eigenlijk nog doen tot oktober? Hoe gaat de onderlinge relatie in de groep nu zijn?
Ik zou me toch ambetant voelen.

Ik zou dus gewoon weg blijven en mijn vriend zeker vragen van hetzelfde te doen als mij.
Als je alle 2 doet wat zij vragen/verlangen gaan er later nog onaangename verassingen komen. Als jullie als koppel dan enkel savonds gaan, dan weten hun ook hoe laat het is. En dat er met jullie relatie niet te sollen valt (want dat doen ze nu).

En zoveel die klagen over opgeklopt drama?
Stel je voor dat je dat zelf voor hebt of iets soortgelijks. Dan moet je zelf niet afkomen.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 00:04

Zelf een feestje geven nog voor oktober en dan alleen de bruid to be niet uitnodigen.
Daar flink ruzie om maken, netjes alles uitpraten en tadaaa: best friends (best case scenario)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 00:06

xSCWx schreef:
Zelf een feestje geven nog voor oktober en dan alleen de bruid to be niet uitnodigen.
Daar flink ruzie om maken, netjes alles uitpraten en tadaaa: best friends (best case scenario)

Als ik je toch al niet zo zou mogen zou zoiets kinderachtigs niet maken dat ik je spontaan wél mag ;)

Edit @ Keandra: als dit mij zou overkomen zou ik dat direct respecteren en er niet over vallen. Als iemand ervoor kiest mij niet uit te nodigen voor zijn trouwceremonie reken ik erop dat dat sowieso al niet mijn beste vriend/in was. Als mijn partner dan wêl de beste vriend van die persoon is gun ik mijn partner een fijne dag bij de trouwceremonie van zijn vriend.
Ik ben een heel simpel mens. :)
Laatst bijgewerkt door Palmera op 21-07-16 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 00:07

Afbeelding

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 01:08

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 01:16

Hm, sarcasme is toch écht iets anders...

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 01:33

Ik zou ook niet erg blij zijn als vriend en ook niet gaan.
Als je er 1 uitnodigt krijg je de andere erbij als partner zijnde.
Vind wel dat ze een erg slecht excuus hebben bedacht waarom je niet mee kan.

Je kan er altijd nog een project X feest van gaan maken. *\o/*

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 02:20

Ashleytjuhh schreef:
Je kan er altijd nog een project X feest van gaan maken. *\o/*

Een openbaar Facebook event van het tijdstip en de locatie van de bruiloft. Dan hebben ze pas een uitdaging met de tafelindeling :')

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 07:50

Hahah project x *\%/*

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:27

Ik heb jaren geleden ook zoiets mee gemaakt met me eigen zus.Ze wilde niet dat mijn jonge kinderen erbij waren op het gemeentehuis/bruiloft.Want ze was bang dat ze de boel zouden verstoren,terwijl het rustige kinderen waren. Toen heb ik gezegd: of wij allemaal,of helemaal niemand,ik kom dan dus ook niet.
Ze geloofde niet dat ik dan niet zou komen,terwijl ik het echt voor de menens zei.
Ik ben dus niet naar haar bruiloft/trouwen gegaan en vanaf die tijd praat ze niet meer met me. Boeit me niet,als je voor zo'n klein ding niet meer wil praten? prima.

Ik weet hoe je je voelde TS toen je dat kaartje apart kreeg. ;)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:32

Ik had blij geweest je nooit meer te spreken dan Gohya.. Is het jou dag of die van je zus??!!

Wij worden ook weleens apart uitgenodigd of zonder kind. Nouja, lekker belangrijk. In geval van TS vind ik het iets beroerder, maar ja. Wat doe je eraan?

Ik zou echt de eer aan mezelf houden en het lekker laten gaan.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:33

Sunrise19 het kind van me oudste broer mocht wel komen.Daar gaat het om,dat verschil maken.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:35

Maar dat had je er niet bij gezet. :) Ik zou me daar echt niet druk om maken hoor. Waar mensen wel niet ruzie om maken zeg... :(:)

Dan kan ik ook wel stampij maken als mijn nichtje ergens wel mee naartoe mag maar mijn neef, broer en ik niet. :+ Wie betaald, bepaald. :D

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:43

Ow maar ik wilde verder ook geen ruzie hoor,ik ben alleen niet geweest,heb er verder geen stampij over gemaakt.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:49

Ik vind dat van Gohya echt totaal niet te vergelijken met dat van TS.
Een stel 'uit elkaar halen' terwijl de vriendengroep allemaal in stellen is uitgenodigd is echt volledig anders dan aangeven dat er geen kinderen op de bruiloft mogen komen. Ik heb zelf kinderen maar begrijp heel goed als mensen geen kinderen op hun bruiloft willen. Echt bijzonder dat je dat niet begrijpt en gewoon niet heen gaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:49

Palmera schreef:
xSCWx schreef:

Als ik je toch al niet zo zou mogen zou zoiets kinderachtigs niet maken dat ik je spontaan wél mag ;)

Edit @ Keandra: als dit mij zou overkomen zou ik dat direct respecteren en er niet over vallen. Als iemand ervoor kiest mij niet uit te nodigen voor zijn trouwceremonie reken ik erop dat dat sowieso al niet mijn beste vriend/in was. Als mijn partner dan wêl de beste vriend van die persoon is gun ik mijn partner een fijne dag bij de trouwceremonie van zijn vriend.
Ik ben een heel simpel mens. :)

Dan ik ook, want ik ben het er mee eens. Vriendschap of een plaatsje op een bruiloft (en meer is het niet) kan je niet afdwingen.

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:50

Gohya ik vind het overkomen alsof je niet zoveel om je zus geeft en je ego belangrijker vind (zo komt het over ik ken je natuurlijk helemaal niet).

Wij zitten nu in precies dezelfde situatie maar dan van de andere kant. Wij willen geen kleine kinderen op de bruiloft (geen enkele), en nu komt de enige broer van mijn partner niet meer terwijl hij nota bene getuige zou zijn.

Heb je nooit bedacht hoeveel verdriet dat kan geven voor het bruidspaar? Puur omdat je niet een dagje zonder je kinderen kan en vind dat je invloed moet kunnen hebben op de keuzes van andermans bruiloft.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:51

Storm schreef:
xSCWx schreef:

:')
Ik hou van die humor

Die plaatjes zijn leuk.. De opmerking erboven is als sarcasme compleet misplaatst.

gohya schreef:
Ik heb jaren geleden ook zoiets mee gemaakt met me eigen zus.Ze wilde niet dat mijn jonge kinderen erbij waren op het gemeentehuis/bruiloft.Want ze was bang dat ze de boel zouden verstoren,terwijl het rustige kinderen waren. Toen heb ik gezegd: of wij allemaal,of helemaal niemand,ik kom dan dus ook niet.
Ze geloofde niet dat ik dan niet zou komen,terwijl ik het echt voor de menens zei.
Ik vind het nogal wat om je zus te dwingen jonge kinderen op hun bruiloft te laten. Meestal is er een reden om onder een bepaalde leeftijd te weigeren. Die van je broer waren wellicht wat ouder.. Hoe dan ook.. Ik zou aan zulke dreigementen ook niet toegeven. Dan kom je maar niet. :)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:53

Ik vind kinderen niet mee ook niet te vergelijken.
Dat gold voor iedereen. Nu kan alleen TS niet mee die bovendien de partner is van Beste vriend.

De vraag van geen kinderen mee naar gemeentehuis vind ik helemaal niet raar.
Laatst bijgewerkt door IMJ op 21-07-16 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:56

Wij wilden ook geen kinderen op de bruiloft behalve die van mijn broer :o.