Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSCWx schreef:Zelf een feestje geven nog voor oktober en dan alleen de bruid to be niet uitnodigen.
Daar flink ruzie om maken, netjes alles uitpraten en tadaaa: best friends (best case scenario)
xSCWx schreef:[ Afbeelding ]
Palmera schreef:xSCWx schreef:Zelf een feestje geven nog voor oktober en dan alleen de bruid to be niet uitnodigen.
Daar flink ruzie om maken, netjes alles uitpraten en tadaaa: best friends (best case scenario)
Als ik je toch al niet zo zou mogen zou zoiets kinderachtigs niet maken dat ik je spontaan wél mag
Edit @ Keandra: als dit mij zou overkomen zou ik dat direct respecteren en er niet over vallen. Als iemand ervoor kiest mij niet uit te nodigen voor zijn trouwceremonie reken ik erop dat dat sowieso al niet mijn beste vriend/in was. Als mijn partner dan wêl de beste vriend van die persoon is gun ik mijn partner een fijne dag bij de trouwceremonie van zijn vriend.
Ik ben een heel simpel mens.
Storm schreef:
gohya schreef:Ik vind het nogal wat om je zus te dwingen jonge kinderen op hun bruiloft te laten. Meestal is er een reden om onder een bepaalde leeftijd te weigeren. Die van je broer waren wellicht wat ouder.. Hoe dan ook.. Ik zou aan zulke dreigementen ook niet toegeven. Dan kom je maar niet.Ik heb jaren geleden ook zoiets mee gemaakt met me eigen zus.Ze wilde niet dat mijn jonge kinderen erbij waren op het gemeentehuis/bruiloft.Want ze was bang dat ze de boel zouden verstoren,terwijl het rustige kinderen waren. Toen heb ik gezegd: of wij allemaal,of helemaal niemand,ik kom dan dus ook niet.
Ze geloofde niet dat ik dan niet zou komen,terwijl ik het echt voor de menens zei.