Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleionomae schreef:Ik heb een aparte rekening voor mijn boodschappen, daar maak ik elke maand een vast bedrag naar over en daar moet ik het mee doendat werkt voor mij heel goed moet ik zeggen
moonsparkle schreef:Ik baal elk jaar weer als ik de gemeentelijke heffing binnen krijgookal weet ik het, toch blijf ik 700 euro een hoop geld vinden. Ik betaal het wel altijd in 1x dan ben ik er maar weer van af
Winged schreef:moonsparkle schreef:Ik baal elk jaar weer als ik de gemeentelijke heffing binnen krijgookal weet ik het, toch blijf ik 700 euro een hoop geld vinden. Ik betaal het wel altijd in 1x dan ben ik er maar weer van af
Dit inderdaad... Januari komen zowat al die toeslagen en rekeningen binnen. Is het maar gedaan, maar toch
Zelfde met zorgverzekering... Die betaal ik ook in 1 keer. In de hoop het bedrag daarna te kunnen gaan sparen
Varekaj schreef:Wel een hele mooie trip Nadia! Maar inderdaad kostelijk grapje. Welke periode gaan jullie? In 2007 ben ik ook 3 weken naar de U.S.A geweest, begin juni. Wij vlogen heen en terug net voor het hoogseizoen van start ging. Ik geloof dat ik voor de hele trip iets van een 2000 heb betaald, incl. overnachtingen (enkel ontbijt), mijn deel van de huurauto en dan de vluchten. Wij hebben een rondreis gedaan in Utah, Nevada, Arizona en Californië.
2 dagen na onze thuiskomst waren de tickets plots dubbel zo duur...