Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fish_n_Chips schreef:Ess_Ramona schreef:Zo ook: Wasgij puzzels zijn gewoon Jigsaw achterstevoren.Dat knab achterstevoren bank betekent. Kostte me maar 100000 keer de reclame zien ofzo
nu snap ik het. Vond het al zo'n verschrikkelijk vreemde naam van die puzzels
guusje_h schreef:Sooo... This just happened![]()
[ [url=m/mcDYDw.png]Afbeelding[/url] ]
Je mag wel een keertje mee hoor, gezellig 
Dingen zoals: "Pshh, hey.. Hoe bereken je de oppervlakte van een vierkant ook alweer?" "..? Is dit een grap?" Tsjaa.. En dat doet 3Gym 
roxiie schreef:guusje_h schreef:Sooo... This just happened![]()
[ [url=m/mcDYDw.png]Afbeelding[/url] ]
Heerenveen is ook geen stad, maar een dorp
Thasja schreef:Troost je, een jaargenote van mij die inmiddels ook voor de klas staat, vroeg ons op een zeker moment: "Als ik nou het gemiddelde van mijn klas wil berekenen, hoe moet dat dan?"HAHAHAHAHAHA
Sorry maar deze vond ik toch even mooi, aangezien ik heelvaak in Heerenveen benJe mag wel een keertje mee hoor, gezellig
Ik heb ook vaak genoeg mijn momenten, al zijn die meestal ook eigenlijk echt gewoon oprecht domDingen zoals: "Pshh, hey.. Hoe bereken je de oppervlakte van een vierkant ook alweer?" "..? Is dit een grap?" Tsjaa.. En dat doet 3Gym
Ik zalmnog eens wat gaan graven, misschien bedenk ik me nog wat leuks

Steeph schreef:Ik gebruik altijd Google Translate als ik niet weet hoe ik iets uit moet spreken
mie123gie schreef:Iruss94 schreef:Hahaha ik kom er net pas achter dat het dansje van WMCA je ook echt de letters maakt xD ik vond dat dansje altijd al nergens op slaan.
Je bedoelt YMCAM'n vriend vroeg mij toevallig gisteren nog hoe je YMCA moest spellen
het kwartje is nog steeds niet gevallen volgens mij
Ik vroeg vanzelfsprekend welke zanger. Het antwoord volgde, Steve Nippels. Hmmm... t kwartje viel pas eind van de dag. Ik had ondertussen wel al 3x gevraagd waarom hij nou zo begon te lachen.
evie21girl schreef:Toen we deze week een keer over films aan het praten waren, vroeg een zekere collega of ik de film van de zanger ooit gezien had.Ik vroeg vanzelfsprekend welke zanger. Het antwoord volgde, Steve Nippels. Hmmm... t kwartje viel pas eind van de dag. Ik had ondertussen wel al 3x gevraagd waarom hij nou zo begon te lachen.
![]()
Misschien is hij niet te begrijpen als je niet uit limburg komt.
Gracezellaa schreef:evie21girl schreef:Toen we deze week een keer over films aan het praten waren, vroeg een zekere collega of ik de film van de zanger ooit gezien had.Ik vroeg vanzelfsprekend welke zanger. Het antwoord volgde, Steve Nippels. Hmmm... t kwartje viel pas eind van de dag. Ik had ondertussen wel al 3x gevraagd waarom hij nou zo begon te lachen.
![]()
Misschien is hij niet te begrijpen als je niet uit limburg komt.
Stijve tepels? :p
_Snow_White schreef:batje schreef:Mijn man vroeg net waarom ze Bagel & Beans heten terwijl ze geen bonen serveren
Kwartje valt hier ook niet
Geboren en getogen in Venlo, snap ik allemaal die uitspraken ook niet.. Maar als ik het over een droasbôks of een daakhaas heb, zal het voor jullie waarschijnlijk ook niet helemaal duidelijk zijn