Oh leuk veel plezier vanavond en alle andere trouwens ook dit weekend. Ik moet helemaal wachtten tot zondag. Moeten maar eens plaats/tijd af spreken, doe ik vanavond wel
Ik vind afspreken voor een date ook altijd zo moeilijk, wat moet je gaan doen en wie komt er met t idee... Ik mijd ook echt het thuis afspreken, ik weet hoe ik ben als het echt een lekker ventje blijkt te zijn en ik wat wijntjes achterover heb gegoten Lekker veilig de stad in voor mij dus.
Ik zou ook niet graag thuis afspreken, tenzij je al weet wie het is. BV vriend van bekenden ofzo van je. In elk geval geen total stranger haha.
Stad is prima, kun je wat drinken enzo. Maar ik ben dan bang dat ik snel ben uitgepraat als het niet klikt En dan zit je daar zo awkward te koekeloeren Als je thuis afspreekt is het leuk om iets te maken. Zo heb ik met eens met een date een appeltaart gebakken haha
Iets drinken vind ik zo statisch en awkward. Liever iets doen, maar dan niet iets waar je het warm van krijgt/vies van wordt/je heel er aan elkaar moet zitten
yeentll
Geplaatst: 15-01-16 12:00
Hahaha, ik heb een keer gekart met een eerste date. Toen heb ik echt in mn broek gezeken van het lachen. Je leert elkaar alleen niet echt veel beter kennen. Maar grappig was het wel! Vooral als je daarna die helm af doet en je helemaal rood bent aangelopen en de helft van je makeup ergens is blijven hangen in je helm
Lieszje
Geplaatst: 15-01-16 12:08
Haha karten is ook leuk :p Maar zou ik niet zo snel als eerste date doen
Omdat de foto niet lukt, doe ik het even zo
Kom iemand tegen met een foto waarbij je net zijn slurf niet ziet.
Als tekst: Grote l*l
Dus ik dacht even kijken of we een match zijn En ja hoor een match..
Dus ik heb gezegd: Fijn dat je even waarschuwt dat je een grote l*l bent
Whaha mooie reactie Lieszje! Eerste date gewoon een koffietje/wijntje doen vind ik prima, als t niks is kan je ook weer snel pleite. Naar iemand zn huis gaan met een eerste date doe ik echt niet (meer :p)
Lieszje
Geplaatst: 15-01-16 13:03
Ik vind het nooit zo veilig om een thuisdate te doen met iemand die je eigenlijk helemaal niet kent.
Wil iemand eerst een paar keer gezien hebben. Maar ik ben gewoon heel slecht kwa vertrouwen^^
Leuk emptywords! Ik vind die gesprekken aanknopen niet zo erg eigenlijk. Ben daar best laks in maar knoop t vanavond wel ff aan als want dan kan ik er rekening mee houden in mn planning en me mentaal voorbereiden enzo Ik doe meestal een drankje in de stad. Is wel wat statisch maar wel safe. en vooral dat wat yentl zegt met wijntjes. Stel dat die knap/aantrekkelijk is..
Over thuis afspreken, zou het ook niet zo snel doen. Toch volgende week wat drinken bij iemand! Heb hem dan al wel een keer gezien én gesproken met uitgaan, geen totale vreemde meer dus.
Ik heb daar geen problemen mee met thuis afspreken. Woon zelf nogal uit de buurt van grote steden dus hier ga je niet zo makkelijk even een drankje doen in n kroeg ofzo. Dorpje verderop zou misschien kunnen maar dat lijkt me zo super ongemakkelijk, zijn wij waarschijnlijk de enige aan de bar Dus dan maar thuis. Beetje vertrouwen hebben in de medemens (en in jezelf...) haha!
Ik ben mog thuiswonend dus dat wordt voor mij al wat ingewikkelder Mijn nieuwe date heeft al wel een eigen appartement dus dat geluk heb ik dan misschien wel weer mocht t klikken