Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiannePuthzy schreef:heb al meerdere keren gehad dat de trein waar ik in zat 2 minuutjes vertraging had (net zolang als mijn overstaptijd is) waardoor ik mijn aansluitende trein miste![]()
dus dan maar een kwartier wachten op de volgende
Zoe_97 schreef:LiannePuthzy schreef:heb al meerdere keren gehad dat de trein waar ik in zat 2 minuutjes vertraging had (net zolang als mijn overstaptijd is) waardoor ik mijn aansluitende trein miste![]()
Ik ben jaloers. Ik moet sowieso 20 minuten op mijn overstap wachten. Vaak heeft die nog vertraging en wacht ik. 30/40 minuten...
LiannePuthzy schreef:heb al meerdere keren gehad dat de trein waar ik in zat 2 minuutjes vertraging had (net zolang als mijn overstaptijd is) waardoor ik mijn aansluitende trein miste![]()
Foaly schreef:puppy1128 schreef:Laatst niet mijn trein maar richting hoorn.. Voorste stuk had de perron verlaten. En de rest nog niet
Hoe dan![]()
Was weer lekkere chaos vandaag... ik had om half 7 een bruiloft in Rotterdam, en zou om 6 u iemand ontmoeten op Blaak om samen verder te reizen. Ik was er om kwart voor 6, en echt óm de twee minuten:
*bing-bong* Dames en heren...
Volgens mij was er in dat halfuur dat ik er stond (want vriendin had uiteraard ook vertraging) niet één trein die op tijd reed
Inoterry schreef:LiannePuthzy schreef:heb al meerdere keren gehad dat de trein waar ik in zat 2 minuutjes vertraging had (net zolang als mijn overstaptijd is) waardoor ik mijn aansluitende trein miste![]()
Troost je, er zijn nog steeds stations in Nederland waar, buiten de spits, maar 1 keer per uur een trein stopt
Inoterry schreef:LiannePuthzy schreef:heb al meerdere keren gehad dat de trein waar ik in zat 2 minuutjes vertraging had (net zolang als mijn overstaptijd is) waardoor ik mijn aansluitende trein miste![]()
Troost je, er zijn nog steeds stations in Nederland waar, buiten de spits, maar 1 keer per uur een trein stopt