Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liekec schreef:Ik zie echt op om zo meteen in mn eentje naar een festival in Amsterdam te gaan. Vriendin had last minute afgezegd, en ik wil toch gaan want het is van mn studie. Maar heb eeeeecht geen zin om in mn eentje te gaan
Oh en ik neem die vriendin best wel kwalijk dat ze heeft afgezegd ondanks dat het wel een goede reden heeft
unihorses schreef:confession: als mensen me vragen hoe het gaat zal ik bijna nooit een eerlijk antwoord geven.... alsof het verkeerd is om eens toe te geven dat iets pijn doet ofzo.. heb nu mijn vinger tot op het bot ingesneden en bleef volhouden dat het maar een schrammetje was
Joaltijd schreef:unihorses schreef:confession: als mensen me vragen hoe het gaat zal ik bijna nooit een eerlijk antwoord geven.... alsof het verkeerd is om eens toe te geven dat iets pijn doet ofzo.. heb nu mijn vinger tot op het bot ingesneden en bleef volhouden dat het maar een schrammetje was
Same..
T gaat altijd 'goed'
Selina schreef:Nu mijn (voor jullie) walgelijke confession.. Ik scheer mijn benen bijna nooitEn waarom? Ik ben een schijterd, benen zijn te groot oppervlak en halverwege been 1 val ik bijna flauw. En ik heb er schijt aan, men neemt me maar zoals ik ben, aap of niet
puppy1128 schreef:Selina schreef:Nu mijn (voor jullie) walgelijke confession.. Ik scheer mijn benen bijna nooitEn waarom? Ik ben een schijterd, benen zijn te groot oppervlak en halverwege been 1 val ik bijna flauw. En ik heb er schijt aan, men neemt me maar zoals ik ben, aap of niet
Bijna nooit? Ik scheer ze helemaal niet.. En iedereen vraagt zich af hoe ik mijn benen mooi glad en kaal kan hebben. Lijk witte benen en blond...
Selina schreef:Confession van paar jaar terug. Was in het buitenland en man vraagt welke taal ik spreek en ik antwoordde 'I speak Netherlands' Mijn Engels is errug goed maar onder druk ga ik praten als Van Gaal.
Woops! 
"Als je het zo erg vind mama, dan kijk je toch niet mee"
Als ik het haar zo uitleg, dan staat ze erop dat ik toch kom, want ze zal zich wel rustig houden
Danique schreef:Ik erger me kapot aan een vriendin van mij die weken van te voren al zegt 'jaaa maar dan heb ik misschien sport/training/wedstrijd/stage/school/verjaardag/begrafenis'... Ik ben zelf heel erg van 'als ik nu nog niet weet wat ik dan heb, dan zeg ik gewoon ja en alles wat daarna in de planning staat op dezelfde dag is dan jammer'. Doe gewoon niet zo moeilijk, je hebt toch vast wel een uurtje per week tijd om dat ding te doen...
Vaak zegt ze dan ook 2 dagen van te voren pas dat het wel kan, een dag van te voren dat het niet kan, en dan op de dag zelf weer zeggen dat het wel kan. Zo irritant als je bv tickets voor iets moet bestellen of zo.
Helemaal omdat ik meestal gelijk heb dat het gewoon kan/uitkomt en dan achteraf is er weer ruzie of irritatie geweest om niks. Gewoon zeiken om het zeiken lijkt het wel
Hannah schreef:confession: ik voel mij altijd aangetrokken tot spoilers , ik MOET dan kijken wat er staat