Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:51

Ah nee spoiler.. Ik moet Ted 2 nog zien :')

Selina

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 11:52

Wou net zeggen, ga vooral een film spoileren die nu draait :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:00

Haha sorry! Niet bij stil gestaan aangezien hij al 3 weken te zien is

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:14

Al 3 weken of máár 3 weken?
Misschien kun je er even een zwart balkje overheen zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:25

Dat heb ik al gedaan hoor. Even kijken voordat je iets zegt

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:30

liekec schreef:
Ik zie echt op om zo meteen in mn eentje naar een festival in Amsterdam te gaan. Vriendin had last minute afgezegd, en ik wil toch gaan want het is van mn studie. Maar heb eeeeecht geen zin om in mn eentje te gaan -O-
Oh en ik neem die vriendin best wel kwalijk dat ze heeft afgezegd ondanks dat het wel een goede reden heeft

Die laatste zin, daar zal ik ook maar even mijn confession van maken.
Mijn vriendinnen hebben vrijwel nooit tijd voor mij. En ik begrijp het wel, want hun hebben allemaal gewoon hun studie en werk, terwijl ik al een jaar thuis zit.
Maar toch kan ik er zo boos van worden.
toen ik nog op school zat en ook werk had maakte ik ook speciaal tijd vrij om mijn vrienden te zien. Maar blijkbaar vind ik hun dus belangerijker dan zij mij.. En dan kan ik af en toe wel eens best passief aggressief reageren als ze weer eens niet kunnen als ik iets voorstel.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:31

Top, dan hebben de andere lezers er geen last van, bedankt ;)

Ik ben alleen maar aan het eten en niet altijd gezond, daarom durf ik me niet zo goed in het afval topic te melden :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:31

Confession; zo leuk vond ik Ted 2 helemaal niet :')

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:35

Als ik een pakketje verwacht ben ik de hele dag altijd zenuwachtig en ik weet niet waarom. :=

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:38

Confession : Ik ben gisteren naar de film Belle geweest en ben nog steeds betoverd. Man man man wat een geweldige film , ik had de hele film kippenvel :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:43

unihorses schreef:
confession: als mensen me vragen hoe het gaat zal ik bijna nooit een eerlijk antwoord geven.... alsof het verkeerd is om eens toe te geven dat iets pijn doet ofzo.. heb nu mijn vinger tot op het bot ingesneden en bleef volhouden dat het maar een schrammetje was :o

Same..
T gaat altijd 'goed' :)

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:49

Joaltijd schreef:
unihorses schreef:
confession: als mensen me vragen hoe het gaat zal ik bijna nooit een eerlijk antwoord geven.... alsof het verkeerd is om eens toe te geven dat iets pijn doet ofzo.. heb nu mijn vinger tot op het bot ingesneden en bleef volhouden dat het maar een schrammetje was :o

Same..
T gaat altijd 'goed' :)

Die heb ik op mijn werk wel afgeleerd xD "Goed" == "Tijd over voor meer dingen"

Ik heb het nu altijd "Gezellig druk". Beetje een stopzinnetje aan het worden... :')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:50

Selina schreef:
Nu mijn (voor jullie) walgelijke confession.. Ik scheer mijn benen bijna nooit :Y) En waarom? Ik ben een schijterd, benen zijn te groot oppervlak en halverwege been 1 val ik bijna flauw. En ik heb er schijt aan, men neemt me maar zoals ik ben, aap of niet _O-

Bijna nooit? Ik scheer ze helemaal niet.. En iedereen vraagt zich af hoe ik mijn benen mooi glad en kaal kan hebben. Lijk witte benen en blond... _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 12:53

puppy1128 schreef:
Selina schreef:
Nu mijn (voor jullie) walgelijke confession.. Ik scheer mijn benen bijna nooit :Y) En waarom? Ik ben een schijterd, benen zijn te groot oppervlak en halverwege been 1 val ik bijna flauw. En ik heb er schijt aan, men neemt me maar zoals ik ben, aap of niet _O-

Bijna nooit? Ik scheer ze helemaal niet.. En iedereen vraagt zich af hoe ik mijn benen mooi glad en kaal kan hebben. Lijk witte benen en blond... _O-

Haha, precies dit _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:02

Nog een confession: ik begin steeds meer een echte hekel te krijgen voor mensen die dieren vermenselijken. Die elk babyvogeltje en babymuisje oprapen en perse groot willen brengen, terwijl de vogel waarschijnlijk nog gewoon gevoerd wordt en er al veelate veel muizen zijn die enkel het land kapot knagen en voor overlast zorgen.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:29

Confession van paar jaar terug. Was in het buitenland en man vraagt welke taal ik spreek en ik antwoordde 'I speak Netherlands' Mijn Engels is errug goed maar onder druk ga ik praten als Van Gaal.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:31

Selina schreef:
Confession van paar jaar terug. Was in het buitenland en man vraagt welke taal ik spreek en ik antwoordde 'I speak Netherlands' Mijn Engels is errug goed maar onder druk ga ik praten als Van Gaal.

Hahahahaha heel herkenbaar..... Ik was vorige week in Barcelona bij park Guell, man zei dat ze helaas geen folder in het Nederlands hadden..... antwoordde ik: "We can English" := Woops!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 14:57

Ik erger me kapot aan een vriendin van mij die weken van te voren al zegt 'jaaa maar dan heb ik misschien sport/training/wedstrijd/stage/school/verjaardag/begrafenis'... Ik ben zelf heel erg van 'als ik nu nog niet weet wat ik dan heb, dan zeg ik gewoon ja en alles wat daarna in de planning staat op dezelfde dag is dan jammer'. Doe gewoon niet zo moeilijk, je hebt toch vast wel een uurtje per week tijd om dat ding te doen... :=
Vaak zegt ze dan ook 2 dagen van te voren pas dat het wel kan, een dag van te voren dat het niet kan, en dan op de dag zelf weer zeggen dat het wel kan. Zo irritant als je bv tickets voor iets moet bestellen of zo.

Helemaal omdat ik meestal gelijk heb dat het gewoon kan/uitkomt en dan achteraf is er weer ruzie of irritatie geweest om niks. Gewoon zeiken om het zeiken lijkt het wel :=

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:02

Als ze hier vragen "hoe gaat het?" dan antwoord ik altijd "Rond en gezond" :+

In de laatste 2 jaar van mijn middelbaar had ik een leerkracht wiskunde die alles en iedereen een kieke (kip) noemde als hij of zij een fout antwoord gaven of zijn redeneringen niet onmiddellijk begrepen. Of zelfs mais op leerlingen hun tafel legde.
Heel toepasselijk bevatte het eindexamen een vraagstuk over een kippenhok. Gezien ik tijd teveel had en van hem moest wachten voor mijn mondelinge toelichting, heb ik in zijn kippenhok een haan getekend met een dikke pijl en de titel "opperkiek" met zijn naam erbij. Heb toch mooi 85% gekregen :D

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:16

Om verder te gaan over de confessions met dierenfilms: ik kijk nooit dieren films, om de reden dat ik dus altijd ga huilen. Heb Black Beauty en Marley and Me gezien en tranen met tuiten gehuild, erna heb ik gezworen nooit meer paarden- of hondenfilms te kijken. Echter heeft mijn vriend me enkele jaren geleden toch weten te overtuigen om War Horse te kijken,maar omdat hij nog ergens heen moest hebben we de film niet uit kunnen kijken. Zolang mijn vriend erbij was heb ik me sterk weten te houden, maar toen ik erna de rest van de film stiekem alleen heb afgekeken was het weer van dat _O-

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 16:06

Ik huil nog regelmatig bij (kinder)films. O.a. Free Willy 1 en 2 (zoontje heeft ze pas geleden ontdekt is helemaal zot van orka's) en bij de ongelofelijke reis. Disney films doen het ook altijd goed haha en mijn zoontje maar kijken >;) "Als je het zo erg vind mama, dan kijk je toch niet mee" :')

Confession van nu, Ik heb net een vriendin afgezegd omdat ik zogezegd geen tijd heb vandaag. Zij is namelijk nogal nadrukkelijk aanwezig en ik ben net ongesteld geworden en wil dan gewoon met rust gelaten worden :o Als ik het haar zo uitleg, dan staat ze erop dat ik toch kom, want ze zal zich wel rustig houden :(

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:02

EmptyWords schreef:
confession... ik heb het plot gelezen van marley and me op wikipedia en zit al te janken op mn werk :')

Hahaha :')

Ik lach wel maar waarschijnlijk zou mij hetzelfde gebeuren :')

Hannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:29

confession: ik voel mij altijd aangetrokken tot spoilers , ik MOET dan kijken wat er staat :o

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 17:41

Danique schreef:
Ik erger me kapot aan een vriendin van mij die weken van te voren al zegt 'jaaa maar dan heb ik misschien sport/training/wedstrijd/stage/school/verjaardag/begrafenis'... Ik ben zelf heel erg van 'als ik nu nog niet weet wat ik dan heb, dan zeg ik gewoon ja en alles wat daarna in de planning staat op dezelfde dag is dan jammer'. Doe gewoon niet zo moeilijk, je hebt toch vast wel een uurtje per week tijd om dat ding te doen... :=
Vaak zegt ze dan ook 2 dagen van te voren pas dat het wel kan, een dag van te voren dat het niet kan, en dan op de dag zelf weer zeggen dat het wel kan. Zo irritant als je bv tickets voor iets moet bestellen of zo.

Helemaal omdat ik meestal gelijk heb dat het gewoon kan/uitkomt en dan achteraf is er weer ruzie of irritatie geweest om niks. Gewoon zeiken om het zeiken lijkt het wel :=

Dit bedoel ik dus!!

Hannah schreef:
confession: ik voel mij altijd aangetrokken tot spoilers , ik MOET dan kijken wat er staat :o

Jaaaa ik ook! Ze moeten gewoon aangeklikt worden. Ze vragen erom

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 18:14

Confession: Ik heb ruzie met een "vriendin", maar vind dit helemaal niet erg en mis der eigenlijk ook niet :=