tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 17:08

Ik heb mn levenslust weer helemaal terug gevonden door m'n paarden en lekker op stap gaan! Ik ga uit als nooit tevoren! En dat komt ook mede omdat ik nooit uitging met me exxen, maar dat terzijde. Ik leef mn jeugd, alleen iets later maar nog niet te laat! :D

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 01:07

Nou dames, laat de mannen meer effe lekker opzouten en aan ons om te bewijzen toch dat we ze helemaal niet nodig hebben? Ze MOGEN er zijn, maar ze MOETEN er niet zijn om ons ons gelukkig te laten voelen toch?!

Het is voor HUN een aanwinst dat ze bij ONS mogen zijn, niet voor ONS een VERLIES als ZIJ NIET BIJ ONS ZIJN ;-) Keep your dignity ! :)

Hier ook vrijgezel na 3 jaar echt tot in de puntjes voorgelogen te zijn én zelfs bij de politie aangegeven te zijn geweest gestoeld op volledige onwaarheden waardoor HIJ nu degene is die een rechtszaak hangende is wegens onterechte beschuldigingen en aangiftes !

Maar dames, het is nu 3 maanden geleden en... I FEEL GOOD !!!

We hébben die mannen écht niet nodig en als ik er nog maar aan denk weer serieus met iemand te moeten rekening gaan houden én te moeten de complicaties die erbij komen na sex met een leuke vent te moeten dragen... NEE DANK U !!!!

Laat me maar even een hele poos (minstens 2 jaar ofzo!!!) alleen zijn en mijn leventje leiden, ik heb er wel effe mijn buik van vol van die gozers !!!

Tuurlijk is flirten fijn en heus, dat doe ik zeker ook nog, en even kijken wie zou happen en wie niet, effe zien hoe ver iemand zou willen gaan en die dan het "wuif - handje" geven... ZALIG !!! Maar meer dan dat??? Nee, dank u!

Zoals Marco Borsato het zo mooi zingt => ze wil alleen maar vrij zijn ;-)

Sterkte voor allen hier en keep your head high girls !!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:21

Op een jongen die ik al 13 jaar van vroeger van de camping ken.
Zo hebben we jaren geen contact, en zo weer dagen/weken zelfs maanden achter een stuk...
Spreken we af, blijf slapen en tja......

Heb eigenlijk in die 13 jaar altijd al een zwak voor hem, alleen weet ik dat het gewoon onmogelijk is! -O-

We hebben er het er wel eens over gehad, maar hij wilt totaal geen relatie, hij is erg op zijn vrijheid gesteld zeg maar.
En dan is de afstand van 1 uur nog niet eens het probleem. Gewoon meer omdat hij zich niet wilt binden...
Friends with benefits kun je het op dit moment noemen zeg maar, klinkt misschien stom en heel naïef, maar we hebben het wel heel leuk samen. We kijken er naar uit wanneer we afspreken, alleen het is dan weer zo jammer als iemand naar huis gaat....

Nu meer als 2 jaar echt actief contact via whats app/ bellen.
Eigenlijk begon het 2 jaar geleden écht.
We hadden het over iets geks, waarop hij ineens vroeg of ik dat weekend iets te doen had, nee op dat moment niet. Toen zei hij ineens van; Zin om langs te komen? Hoewel ik meer dacht dat hij het als een grapje zei, en eenmalig zou zijn. Maar uiteindelijk bleef het niet bij eenmalig...

En dat maakt het soms wel lastig als ik eerlijk ben hoor!
Vaak ga ik erna weer twijfelen, en stel ik hem verschillende vragen om er achter te komen wat hij er allemaal nog van vindt e.d. En het antwoord wat ik dan krijg: "Je moet je niet zo druk moeten, het zit goed!"

Hij heeft nu vakantie en dan is hij gek genoeg drukker als dat hij aan het werk is. Dus op dit moment hebben we eigen bijna tot geen contact. Ik weet ook niet of er iets is oid, heb het hem wel gevraagd maar krijg dan: Nee, ben gewoon druk. Misschien moet ik af wachten, misschien ook niet?
Ik weet wel dat ik me er niet goed bij voel op deze manier. Hij heeft al vaker aangegeven dat hij me niet aan het lijntje wilt houden én dat geloof ik ook wel dat hij dat niet zal doen. Maar..... ik weet niet, is het zo gek dat ik over van alles ga twijfelen? "Is er echt niks?, Zou er een ander zijn? etc"

Ik heb met mezelf afgesproken hem eventjes met rust te laten, hoe moeilijk dat wellicht ook zal zijn. En daaruit mijn conclusies te trekken, en een punt hierachter te zetten. Hoewel, k zou het gewoon heeeel erg jammer vinden als de vriendschap straks stuk loopt. :(

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 09:57

13 jaar :wow:
Vraag jezelf af of je hier echt blij van wordt. Zolang je hiermee door gaat sta je voor niemand anders open en blokkeert het jouw weg om gelukkig te worden met iemand anders. Als je nu gelukkig bent is dat geen probleem, maar ben je dat niet.....

Of het nou al 13 jaar duurt of "pas" 2, ik denk dat het tijd genoeg is om te beseffen dat je samen met iemand wilt zijn. Als hij die keuze nu niet kan maken zal hij die over 5 jaar ook niet maken waarschijnlijk.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:05

Ik ben bang van ook ja.
Er is wel een jongen die mij leuk vind, die appt ook hele tijd al van wanneer spreken we af dit en dat.
Maar ik merk aan mezelf dat ik dan weer terughoudender ben.... is lastig dan weer.... :')

Ik weet dat het voor mezelf het beste is om er een punt achter te zetten, maar op dit moment is dat als ik echt heel heel eerlijk ben, heel moeilijk/lastig.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:11

Liefde is lastig. Zeker als het van (grotendeels) 1 kant komt en beide partijen het toch heel erg leuk hebben samen.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 10:45

Iemand die ik een PB zou mogen sturen en die mij eventueel zou kunnen helpen? Deel mijn verhaal liever niet hier omdat ik 'pas' 16 ben.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:08

Klopt is ook echt lastig. En al helemaal als je ook niet weet wat je zou moeten doen! Wil die andere jongen best een kans geven en keer afspreken zit helemaal geen kwaad in lijkt me. Nu zullen jullie vast denken nou wat let je. Maar makkelijke situatie is dit niet zeg.... :(

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:31

MissFloor : mag altijd :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:31

MissFloorx schreef:
Iemand die ik een PB zou mogen sturen en die mij eventueel zou kunnen helpen? Deel mijn verhaal liever niet hier omdat ik 'pas' 16 ben.

Jahoor dat mag.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:40

Weet je wat, ik ga het toch gewoon hier posten :Y) :

Nou hier komt het:

Afgelopen november kreeg ik een vriendschapsverzoek van een jongen die ik verder niet kende maar die me op school wel al vaker was opgevallen omdat hij er zo leuk uitzag. Nu bleek dat hij dat ook wel van mij vond en dat hij via via achter mijn naam was gekomen en me zo dus had gevonden. We raakten aan de praat en ik voelde me ontzettend op mijn gemak bij hem. Alleen het leeftijdsverschil was vrij groot, hij nu 19 toen 18 en ik 16. Het volgende en eigenlijk grootste probleem dat ons in de weg stond was het feit dat hij op de handbalacademie zat. Dit houdt in dat hij van zondagavond tm donderdagmiddag in Limburg was, in de plaats waar ik woon en de rest vd dagen in Den Haag. 2,5 uur reizen dus. Nu zou je zeggen als hij hier is kun je hem dan toch zien. Maar dat was erg lastig. Hij trainde elke dag van 8-10 uur en van 16-18 uur en daarbuiten moest hij vaak wedstrijden spelen of had hij andere verplichtingen. Hierdoor zag ik hem vaak maar 1x per maand. Maar als ik hem zag, was het altijd zo fijn <3. Dan was het echt alsof we al jaren samen zijn.

Nou zo ging het dus een aantal maanden door, we waren verliefd zagen elkaar soms, appten en belden veel. Maar we wisten allebei dat het ooit moest stoppen omdat hij afstudeerde en dus weer fulltime naar Den Haag ging. Dat was vooral voor mij erg lastig om te accepteren. Met het motto we moeten wel fatsoenlijk afscheid nemen ben ik in zijn laatste weekend hier bij hem blijven slapen. En wauw, wat een geweldige twee dagen waren dat...

Maar nu is hij dus weg. Een lange afstandsrelatie gaat denken we niet werken omdat we doordeweeks gewoon allebei school hebben en ik in het weekend de paarden en hij zijn handbal. Dan zou het dus puur neerkomen op de vakanties. Dat vind ik echt te weinig. Ook is hij best jaloers en dat is al helemaal lastig als hij mij zo weinig ziet. Maar toch, ik mis hem zo ontzettend. Ik zou me er ontzettend graag over heen zetten omdat ik nog zo jong ben en er zoveel andere leuke jongens zijn maar het is zo lastig. We praten nog steeds en hij mist mij ook. Maar ik wil gewoon verder met mijn leven en hem uit mijn hoofd zetten. Ik merk dat ik elke 'nieuwe' jongen die ik tegenkom met hem vergelijk en daardoor nu ook niemand meer goed genoeg is. Niet dat ik perse al een nieuwe jongen wil, dat zeker niet maar het is gewoon zo lastig en vervelend dat ik hem maar niet kan vergeten. Wel ga ik als ik komend jaar slaag voor mijn Havo op kamers in de buurt van Den haag. Dit maakt het eigenlijk nog lastiger omdat ik nou niet weet of het slim is om gewoon contact te houden of het contact te verbreken, proberen hem te vergeten en als dat dan nog niet lukt dan volgend jaar wel weer te zien.

Sorry voor het lange verhaal :o .
Laatst bijgewerkt door MissFloorx op 31-07-15 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 11:49

Waar een wil is, is een weg, ook met het overbruggen van de afstand. :j Het zal niet makkelijk zijn, maar als je er samen voor vecht.... En als je er niet voor wilt vechten kun je het beste al het contact verbreken is mijn ervaring. Maar dat is super poedersuiker en super zwaar.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 12:41

Den Haag is niet het einde van de wereld. Met de trein ben je er zo! Als jullie echt zo gek op elkaar zijn, moet dat gewoon lukken :j

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 16:59

Ja we hebben toestraks ontzettend lang gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we er geen labeltje van langeafstandsrelatie op gaan plakken. We proberen elkaar gewoon te zien wanneer het kan. Stel dat het niet zou werken hoeven we geen relatie te verbreken. We zien wel hoelang we contact blijven houden en wat het dan volgend jaar wordt.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 17:12

Klinkt als een mooie oplossing ik vraag me alleen af of dat emotioneel net zo werkt :+

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 17:39

Haha dat zal de tijd uitwijzen. Maar we hebben nooit een officiële relatie gehad. We hadden het gewoon leuk samen als we elkaar zagen en wisten van elkaar dat we niks met anderen zouden doen. En we hebben ook gezegd dat als een van ons iemand tegenkomt, dan is dat zo en gunnen we dat elkaar ook. Al weet ik nu al dat als dat gebeurd er dozen tissues en bakken ijs aangesleept moeten worden :+ .

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 11:53

Ik heb toch de neiging om een appie te sturen met; "Dat je me ineens negeert prima, zo ken ik je niet. Maar ik ben er klaar mee!"

Alleen vraag me af of ik er juist goed aan doe hahaha! :')

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 12:13

xx_Lyzet schreef:
Ik heb toch de neiging om een appie te sturen met; "Dat je me ineens negeert prima, zo ken ik je niet. Maar ik ben er klaar mee!"

Alleen vraag me af of ik er juist goed aan doe hahaha! :')

Zal hem lekker even laten. Je verhaal zegt eigenlijk al genoeg, hij wil geen relatie. Het is gezellig en dan moet appen denk ik volgens hem geen verplichting zijn. Hij heeft geen verplichting aan jou. Je bent namleijk niet zijn vriendin. Wel ishet respectloos.

Dus zal ik hem lekker in zn sop laten gaarkoken.. :j

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 12:26

Hmm ja misschien is dat het beste ook inderdaad... Bah bah!
Hoewel ik net zie dat hij mijn laatste appje van 3 dagen geleden nog niet gelezen heb.

Misschien maak ik me allemaal te druk om niks kan natuurlijk ook hé! :')
Laatst bijgewerkt door Banyu op 01-08-15 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

veKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 12:26

als hij geen energie steekt in jou zelf ook lekker geen energie in steken inderdaad.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 13:51

Missfloor, leeftijdsverschil vind ik nog niet eens zo groot. En zoals splashislief zegt, waar een wil is, is een weg. Succes!

Lyzet, ik zou hem ook idd ff laten. Jullie hebben geen verplichtingen aan elkaar en hij zal het echt druk hebben als hij het appje van 3 dagen geleden nog niet gelezen heeft.

Hier gaat alles prima, vooral heel druk en ik heb op het moment totaal geen behoefte aan een relatie. Ik ben eindelijk in ruim 1,5 jaar tijd happy vrijgezel :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 18:51

hey meiden na een lange vakantie ben ik weer helemaal terug haha. kan niet alles reageren maar vanaf nu kan ik weer gezellig mee doen. idd ik vind het ook niet zo'n super erg leeftijdsverschil. Je voelt er niks van zeg ik maar ehehe zolang je maar wel op 1 lijn met elkaar zit dan is het prima toch.

Hier gaat het ook wel redelijk. Man is nu met z'n gezin 'gezellig' op vakantie en daar heb ik wel een beetje moeite mee en heb hem al eventjes niet gesproken maar pf soms heb ik gewoon die momenten dat het echt even me weer naar me keel grijpt. Soms gaat het ook goed maar pf het kan soms zo lastig zijn. het stomme is dat je je gevoelens niet zomaar stoppen kan.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 20:16

Jullie hebben gelijk ook. Ik lijk wel gek...
Ik moet ook veder. Per toeval heeft hij vanmiddag het berichtje gelezen. Wederom geen reactie, of het komt allemaal nog. Of hij heeft het écht te druk! Nouja, ik zie wel of er nog reactie uit komt bij hem. Maar ik ga hem proberen te laten...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 11:20

Pfff .... ik hou het zo van me af en duw het zo hard weg, maar soms lukt dat schijnbaar niet, haha.
Al een hele poos zit ik een beetje met een jongen te praten. Gezellig, dat was het zeker. Ik ken deze
jongen eigenlijk al zelfs voor ik met mijn ex kreeg, toen bleef het echt bij een praatje.

Terug op datingssite (tsja, geen idee waarom) kwam ik hem weer tegen en zo kwamen we aan de praat. Nu een tijdje via de app zitten we te praten en soms is het hele dagen stil en soms dan weer niet. Gister had ik ineens zo van joh, probeer nu al effies om het contact op te bouwen en dan houd je mij tegen ipv andersom :P en toen was het ineens van 'spreken we morgen af', woow .. dat gaat dan weer te snel, en helaas zit ik weer lekker beroerd te zijn in het weekend ... dus nee morgen gaat hem niet worden, zullen we volgend weekend doen?

Ik begin eigenlijk steeds nieuwsgieriger te worden, hij is echt wel lief en weet precies hoe die op me moet reageren .. maar aan de andere kant probeer ik het ook keihard weg te duwen ... :roll:

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:33

xDenies schreef:
Terug op datingssite (tsja, geen idee waarom)

Tja, niet om politieke situatie in het Midden-Oosten te bespreken neem ik aan :+
Gewoon van genieten. Je hebt er blijkbaar toch behoefte aan. Wat is daar mis mee? :)