Broekje heb ik vorig jaar zomer gekocht in Israël, bijna een jaar niet aan gehad, was toch wel erg zomers zo in de winter haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Misschien wel heel lomp om te zeggen, maar is afvallen/benen trainen geen optie? Mijn benen sluiten ook aan & ik fiets ook veel, maar heb daar nog nooit een gat gehad...
Rebeccaa schreef:Heb je x-benen? Ik wel en ik schuur ook met mijn bovenbenen langs elkaar en mijn broeken gaan ook uiteindelijk bijna altijd stuk aan de binnenkant (maar gelukkig niet binnen 2 maanden). Is het anders geen optie om de broek van binnenuit te verstevigen met een extra stukje stof? En, hoeveel broeken heb je? Als je altijd dezelfde broek aan hebt, slijten ze natuurlijk ook heel hard..
cijsalover, de tas is van America Today, het model heet 'Angela', dan moet je het wel kunnen vinden op de website.(Heb even geen linkje bij de hand voor je namelijk, haha.)
Darah3 schreef:Jullie gaan snel! Heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar weinig tijd gehad om te reageren.
Zag een leuk vestje met ananasjes voorbij komen van CCCC en een leuke festivaloutfit van Tammy!
Leuke broeken Roos, jammer dat ze telkens uitverkocht zijn in je maat![]()
Heb even jullie advies nodig, ik heb dit vestje gekocht:
http://imageshack.com/a/img538/5532/XfnjJY.jpg
Hoe zouden jullie dit combineren?
Twijfel enorm om hem niet gewoon terug te brengen
elkee schreef:Bandjes weet ik niet waar die te koop zijn. Even op google in getikt. Dit kreeg ik:
"Al mijn hele leven. Ik las hier de Gouden Tip:
Koop van die hold up kousen met en brede plakband bovenin. Knip de kousen eraf en doe alleen die band om je bovenbenen.
Had ik dat nou 100 jaar eerder geweten! Het werkt perfect!"
Misschien helpt zo'n corrigerend ondergoed wel? sommige hebben pijpjes en die maken je benen en buik instant dunner en strakker.