Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 00:05

Ah, thanks meiden <3!
Broekje heb ik vorig jaar zomer gekocht in Israël, bijna een jaar niet aan gehad, was toch wel erg zomers zo in de winter haha :P.

Venthe

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 08:39

Super gave outfit tammyVN! Durf zoiets zelf nooit aan te trekken.

Thanks voor de feedback op mijn outfit. Roze Blousje kwam ik tegen in mijn kast, vond ik wel passen bij het weer :) mijn grijs/roze new balance ben ik zelf wel heel blij mee, smaken verschillen :) Docs waren ook heel leuk geweest maar die heb ik (nog) niet, goed excuus om ze aan te schaffen :+

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 09:42

Wat een domme reactie bij de Vero moda...
Is volgens mij wel vaker zo, ze zijn daar niet altijd even lief :)

& dat broekje is zo gaaf tammy!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:47

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:54

Jullie gaan snel! Heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar weinig tijd gehad om te reageren.

Zag een leuk vestje met ananasjes voorbij komen van CCCC en een leuke festivaloutfit van Tammy!
Leuke broeken Roos, jammer dat ze telkens uitverkocht zijn in je maat :(

Heb even jullie advies nodig, ik heb dit vestje gekocht:
http://imageshack.com/a/img538/5532/XfnjJY.jpg
Hoe zouden jullie dit combineren?
Twijfel enorm om hem niet gewoon terug te brengen :\

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 10:59

70% korting bij de midseason sale van Nelly :x

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:02

Dat vestje zou ik over een zwart hemdje met dunne bandjes dragen boven een short, of over een zwart bodycon jurkje. Gewoon iets festival achtigs van maken :) Leuk ding is het!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:23

Jaaaa, dat bloemetjesbroekje op de vorige pagina was erg leuk! Sowieso leuke outfit, mooie meid ben je. :D

Ik mag mezelf over 2 weken (na mijn tentamens) trakteren op 1 van deze 2. *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:29

Heel leuk vestje vind ik dat Darah! :D heb even op pinterest rondgekeken voor outfit inspiratie;

Afbeelding

Oehh, de zwarte tas is mooi Rebec <3

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 11:48

Waar is die tas van? :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:12

Kimono's kun je heeel veel en leuk combineren. Ik zweer bij Kimono's! Plaatjes van Roos zijn idd een goed voorbeeld!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:16

Ik breek even in als stille meelezer.

Ik heb er flink de balen in. Ik doe gemiddeld 2 maand met een broek. en dan zitten er gaten aan de binnenkant van mijn dijen. Ik heb wel stevige bovenbenen, ze 'schuren' wel langs elkaar. Ook het fietsen helpt niet mee. Maar dit is zo frustrerend.. Ik ben ook maar een 'arme' student, en steeds nieuwe broeken kopen begint steeds meer te frustreren.

Heeft iemand hier dé tip om dit te voorkomen? Of broeken die steviger zijn? Ik heb broeken in verschillende prijsklasses geprobeerd. Ik ben het zat om steeds nieuwe broeken te kopen! Dus ben bereid om in een broek te investeren als deze echt lang goed en mooi blijft.

Ik wil wel echt een high wasted jeans. Niet persé tot mijn navel, maar wel tot over mijn 'love handles' haha!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:18

Misschien wel heel lomp om te zeggen, maar is afvallen/benen trainen geen optie? Mijn benen sluiten ook aan & ik fiets ook veel, maar heb daar nog nooit een gat gehad...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:21

Heb je x-benen? Ik wel en ik schuur ook met mijn bovenbenen langs elkaar en mijn broeken gaan ook uiteindelijk bijna altijd stuk aan de binnenkant (maar gelukkig niet binnen 2 maanden). Is het anders geen optie om de broek van binnenuit te verstevigen met een extra stukje stof? En, hoeveel broeken heb je? Als je altijd dezelfde broek aan hebt, slijten ze natuurlijk ook heel hard..

cijsalover, de tas is van America Today, het model heet 'Angela', dan moet je het wel kunnen vinden op de website. :D (Heb even geen linkje bij de hand voor je namelijk, haha.)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:24

Doubtless schreef:
Misschien wel heel lomp om te zeggen, maar is afvallen/benen trainen geen optie? Mijn benen sluiten ook aan & ik fiets ook veel, maar heb daar nog nooit een gat gehad...

Ben ik mee bezig :) Het is niet zo dat ik veeel te zwaar ben ofzo hoor. Maar ben er wel mee bezig :)

Rebeccaa schreef:
Heb je x-benen? Ik wel en ik schuur ook met mijn bovenbenen langs elkaar en mijn broeken gaan ook uiteindelijk bijna altijd stuk aan de binnenkant (maar gelukkig niet binnen 2 maanden). Is het anders geen optie om de broek van binnenuit te verstevigen met een extra stukje stof? En, hoeveel broeken heb je? Als je altijd dezelfde broek aan hebt, slijten ze natuurlijk ook heel hard..

cijsalover, de tas is van America Today, het model heet 'Angela', dan moet je het wel kunnen vinden op de website. :D (Heb even geen linkje bij de hand voor je namelijk, haha.)

Ik heb inderdaad iets X-benen. Verstevigen kan ik voortaan gaan proberen.
Ik heb niet super veel broeken, maar draag ze gemiddeld twee dagen per week. Dat moet toch niet zo snel gaan dan?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:26

xFioon wat een leuke schoenen! :D Ik vind het twijfel jurkje je ook het leukste staan.

Secricible kleding is niet helemaal mijn stijl, sorry.

TammyVN wat een leuke outfit! Vooral het broekje is inderdaad erg leuk.

xRoosss, Balen zeg! Die laatste vind ik leuk. Mooie inspiratiebord.

Rebeccaa leuke tassen!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:26

Nee, dat moet inderdaad niet zo snel gaan...

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:31

Ik zag laatst dat een meisje op mijn facebook dat ook had. Zij had bandjes aan geschaft die speciaal tegen schurende benen waren. Maar of dat ook hielp bij broeken weet ik niet. Zij droeg ze onder jurkjes etc :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:35

Bandjes? ik kan me er even weinig bij voorstellen haha. Enig idee waar die te verkrijgen waren?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 12:42

En als je een stevige jeans stof uitzoekt met weinig stretch? Ik heb het ook wel eens, maar meestal pas veel later, na een jaar ofzo. Kijk primark broeken gaan niet zo lang mee, had laatst een wat dunnere jeans met stretch van Vero moda die idd ook daar kapot ging na 3/4 jaar ofzo, maar heb bijv ook een jeans van Tommy hilfiger, en die voelt ook gewoon heel dik en stevig. Zit amper stretch in. En die is na 2 jaar ofzo nog steeds mooi. Dus ik zou zeggen voel in de winkel echt of het een goede dikke stof is of wat dunner

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:14

Bandjes weet ik niet waar die te koop zijn. Even op google in getikt. Dit kreeg ik:
"Al mijn hele leven. Ik las hier de Gouden Tip:

Koop van die hold up kousen met en brede plakband bovenin. Knip de kousen eraf en doe alleen die band om je bovenbenen.

Had ik dat nou 100 jaar eerder geweten! Het werkt perfect!"

Misschien helpt zo'n corrigerend ondergoed wel? sommige hebben pijpjes en die maken je benen en buik instant dunner en strakker.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:14

Venthe, hoezo durf je zelf zoiets niet te dragen?

Darah3 schreef:
Jullie gaan snel! Heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar weinig tijd gehad om te reageren.

Zag een leuk vestje met ananasjes voorbij komen van CCCC en een leuke festivaloutfit van Tammy!
Leuke broeken Roos, jammer dat ze telkens uitverkocht zijn in je maat :(

Heb even jullie advies nodig, ik heb dit vestje gekocht:
http://imageshack.com/a/img538/5532/XfnjJY.jpg
Hoe zouden jullie dit combineren?
Twijfel enorm om hem niet gewoon terug te brengen :\

Darah, super leuk, ik heb zoiets in het wit! <3 Dat kan je in principe heel makkelijk combineren toch? Ik draag die witte op een zwarte crop, maar dat kan jij dan dus doen met een witte crop. Leuke donkergrijze jeans eronder.. Voila. Of op shorts oid. Ik zou er wel een licht gekleurd topje/truitje onder aan doen :). Je kan er inderdaad ook een 'festival outfit' van maken ;).

Nahw Rebecca, thanks :o. En super toffe tassen! Welke van de 2 ga je kiezen? :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:18

Oh nee, ik was er al op voorbereid dat ik hem terug wilde brengen.
Maar nu wil ik hem wel houden door jullie voorbeelden :') Super leuke combinaties en ideeën!
Bedankt meiden :D
Ik heb nog wel een topje van H&M Coachella die er wrs bij past bedenk ik me net.
En dan is het gedaan met het shoppen, mijn auto heeft het vanmiddag weer begeven (vorige keer kostte dat probleem me bijna 500 euro..) :\

Die tassen zijn trouwens wel mooi zeg, Rebecca! Ik ben fan van cognackleurig :j

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:21

elkee schreef:
Bandjes weet ik niet waar die te koop zijn. Even op google in getikt. Dit kreeg ik:
"Al mijn hele leven. Ik las hier de Gouden Tip:

Koop van die hold up kousen met en brede plakband bovenin. Knip de kousen eraf en doe alleen die band om je bovenbenen.

Had ik dat nou 100 jaar eerder geweten! Het werkt perfect!"

Misschien helpt zo'n corrigerend ondergoed wel? sommige hebben pijpjes en die maken je benen en buik instant dunner en strakker.

Wel een goed idee inderdaad! Heb met rokjes in de zomer ook altijd het probleem dat ik dan schuurplekken krijg. Probleem is dat afvallen/sporten daarvoor niet echt werkt. Mijn benen worden dan wel strak en gespierd, maar blijven dik. Stomme rotdingen. |(

Vero moda heeft trouwens ook mid season sale! Zitten best leuke dingen tussen. Helaas alle broeken al in mijn maat uitverkocht :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 13:22

Ik heb het ook al mijn hele leven. Toen ik 20 kilo dunner was had ik het, toen ik 30 kilo dunner was had ik het... :=