Berichten verplaatsen kan niet Zoals ik al zei: nieuwe dingen komen pas op de wall als er een reactie opgeplaatst is (als het netjes in de juiste map geplaatst is)
mag ik meekletsen! ik ben 2 mei bevallen van een geweldige knappe vent. koop zijn kleertjes graag 2e hands en heb zelf wat prematuurdingetjes waar ik vanaf wil.( hij was geen prematuur, maar wel erg klein. hij zit nu in maat 50) echter verkoopt dat voor geen meter.
Balen dat verplaatsen niet kan! Willen diegene die op de tijdlijn wat geplaatst hebben het nog een keer plaatsen in de mappen want dan verwijder ik het van de tijdlijn!
Ik heb een vastgezet bericht gemaakt! Ik verwijder nu dus alle foto's die niet in mappen staan. Lukt het plaatsen nog steeds niet stuur dan even een PB, dan zet ik ze erin voor je
Ik heb nu mappen jongens gemaakt met verschillende maten. De meiden mappen kan ik de jongenskleertjes niet van verplaatsen dus die blijven gewoon staan. Ook kan ik de eerste foto niet veranderen dus dat blijven zonnetjes
Doordat ik in de reactie een 2e foto heb toegevoegd komen ze toch op de timeline zie ik... Daar kan ik niks aan doen helaas!
Keet
Geplaatst: 04-06-15 14:32
Keet schreef:
Berichten verplaatsen kan niet Zoals ik al zei: nieuwe dingen komen pas op de wall als er een reactie opgeplaatst is (als het netjes in de juiste map geplaatst is)