Dat ik 4 spellen op marktplaats heb gezet en mensen maar blijven zeggen ik wil die en die prijs erbij terwijl de prijs er duidelijk bij staat
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 01-04-15 17:19
Aan het feit dat ik op het fietspad reed en naar rechts over een bruggetje wilde rijden waar ook alleen maar fietsen mogen rijden en niet had gezien dat er een groot politiebusje over het kleine bruggetje voor fietsen reed (ik twijfelde nog tussen rechts of rechtdoor maar ik fietste met een vriendin en die was al afgeslagen). Toen stond ik oog in oog met de politiebus die weigerde om te stoppen terwijl ik gestrest probeerde om aan de kant te gaan. Het scheelde een milimeter of die bus was keihard over me heen gereden. Als je dan politie bent, en je rijdt met een grote bus op een klein bruggetje, het fietspad op, en je ziet dat er iemand op een fiets naar rechts wil, en dat diegene jou niet heeft gezien en dan probeert om opzij te gaan, stop je toch gewoon heel even/rij je even achteruit? Maar nee, politie staat boven iedereen dus we rijden even lekker door en als we mensen overrijden hadden ze maar niet met hun fiets onder onze auto moeten gaan liggen. Belachelijk.
Dat ik mij ontiegelijk heb lopen haasten en mijn 'o-zo-vriendelijke' wiskunde lerares 2 minuten voor de les velt dat het uitvalt en we nu met de hele klas in de aula zitten
Nou ja ergeren is het niet. Maar dit is al de 3de persoon binnen 7 dagen die voor de trein is gesprongen op dit traject
Faline
Geplaatst: 02-04-15 13:10
Aan die gvdmde tyfus.wind! Vanochtend trailerdeurtje daardoor kapot gewaaid en nu net weer met binnen/buiten laten van de paarden, de hekken die je om de oren waaien! *ff stoom afblazen*
Aan de aso die m'n lunch uit m'n handen sloeg in de trein, zich omdraaide, keek hoe ik alles van de grond aan het rapen was en wegliep zonder zijn excuses aan te bieden.
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 02-04-15 23:35
Susannah92 schreef:
Aan de aso die m'n lunch uit m'n handen sloeg in de trein, zich omdraaide, keek hoe ik alles van de grond aan het rapen was en wegliep zonder zijn excuses aan te bieden.
Waaat Zomaar? Wat een gek.
lienieminie
Geplaatst: 02-04-15 23:44
Aan mijn school dat we opeens uit het niets een nieuwe duits docent krijgen terwijl we al 2 maanden geen economie meer hebben gehad...? Wtf?!
Laatst bijgewerkt door lienieminie op 02-04-15 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Hillady
Geplaatst: 02-04-15 23:44
Dat ik weer niet kan slapen omdat ik steeds dingen ga overdenken en dat maakt mij "bang"
De website van miele. Eerst heel lang wachten tot de pagina eindelijk is geladen, daarna alles ingevuld en nu druk ik al tig keer op opslaan, maar het aanmeldproces komt geen stap verder.