Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Estherbrink1

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:05

Ik vind zeemeermin modellen juist helemaal niet zo mooi, hihi :+
Zo op een plaatje gaat het nog wel, maar in het echt heb ik ze nog niet mooi gevonden :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 22:01

Je schijnt er ook heel slecht in te kunnen bewegen :o.

Aria_zz
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 23:40

Maar passen kan toch O:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 00:45

Absoluut :))

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 07:28

Het is echt het enige model dat ik mooi vind :o Ben er dan ook wel helemaal gek van, maar vind niets anders echt mooi.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 07:45

Joolien, ben je nou al eens gevraagd? :D

Zeemeermin kun je prima in bewegen hoor! Ik heb er ook ééntje aan gepast. Vond het erg mooi en ik voelde me er vrijer in dan in een baljurk.
Het voelde voor mij alleen meer als een galajurk dan dat ik naar mijn bruiloft ging :+ Het model was wel erg mooi!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 09:06

Ik vind zeemeerminnen echt niet mooi...

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 10:11

Het ligt er net aan wat je voor figuur hebt.
Met maatje 40+ moet je er imo niet in gaan nee.

Je hebt ook extreme meerminjurken en iets minder.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:12

Cayenne schreef:
Het ligt er net aan wat je voor figuur hebt.
Met maatje 40+ moet je er imo niet in gaan nee.

Je hebt ook extreme meerminjurken en iets minder.

Ook met maatje 34 vind ik het niet mooi. Heb nog nooit iemand gezien die er fantastisch uitzag in een zeemeerminjurk. Gewoon echt niet mijn smaak.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:14

Ik hou meer van baljurken prinsessenjurken heb die dan ook gekozen maar bij sommige staan juiste de zeemeerminjurken mooi

ikkelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 15:06

ik vind juist een zeemeerminjurk mooi. Maar dit komt ook omdat ik zelf klein en dun ben.
In zo'n prinsesse jurk verzuip ik.
Zo iets als deze vind ik heel gaaf met open rug!
Afbeelding
Afbeelding

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 15:13

Ikkelies, maar dat is geen zeemeerminjurk (fishtail)

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 15:14

Prachtig! :~

Toch ben ik meer van de 'poef-jurken'. Duurt alleen nog een heeeele poos voordat ik ga trouwen denk ik. :')

ikkelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 15:17

Cayenne schreef:
Ikkelies, maar dat is geen zeemeerminjurk (fishtail)

haha nou zo veel verstand heb ik er dus van :')
Maar zoiets als dit vind ik erg mooi.
Nu mijn vent nog overhalen dat die ooit met me wil trouwen.
Na ruim bijna 4,5 jaar samen zegt die nog steeds dat die het zonde van zijn geld vind.
En dat ik best een keer een mooie jurk aan mag en een goed feest ipv een trouwerij :+

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 15:41

Ik was ook altijd van de poefjurken, maar uiteindelijk is dat wel erg onhandig. Ze zijn zo breed dat husband-to-be er niet fatsoenlijk naast kan staan :') De meeste jurken zijn heel zwaar en ik verzoop erin. De baljurk die ik aanhad en wel mooi vond, had van die offshoulder bandjes waardoor je je armen niet meer omhoog kon doen. Niet zo handig als bruid zijnde :')
Ja, erg mooi, maar ik laat het aan me voorbij gaan :D Terwijl ik mezelf als kind al in een baljurk zag trouwen :D

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 13:45

Hier ook een beetje aan sneupen op internet. We gaan 22 mei trouwen, dus het wordt nu wel eens tijd. 17 april heb ik samen met een vriendin (en mijn getuige) mijn pas sessie. Hopelijk rolt daar een goede jurk uit en ben ik in 1 keer klaar.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 13:53

appalin schreef:
Hier ook een beetje aan sneupen op internet. We gaan 22 mei trouwen, dus het wordt nu wel eens tijd. 17 april heb ik samen met een vriendin (en mijn getuige) mijn pas sessie. Hopelijk rolt daar een goede jurk uit en ben ik in 1 keer klaar.

Huh... Is dat niet rijkelijk laat :? De meeste jurken hebben toch wel een paar maanden levertijd :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 13:56

Idd, sommige jurken duren zelfs 6 maanden of langer :P

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:10

Nee hoor. Dan zal appalin -vermoed ik- afhankelijk zijn van de pasmodellen. Het kan wel, maar je hebt gewoon een beperkte keus.
Ik ben begin februari op jurkenjacht geweest -en meteen geslaagd- en ik trouw op 21 oktober. Dat was precies op tijd en volgens de winkel had ik ook niet langer moeten wachten. De levertijd van mijn jurk duurt 4 maanden (Italiaans merk), dus eind juni kan ik hem opnieuw passen en dan gaan ze ook afspelden etc. Je moet dus idd niet te lang wachten als je alle keus wilt hebben.

De bruiloft van een vriendin/nichtje is afgeblazen. Ze zou 1 mei gaan trouwen.. Heftig!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:36

Cayenne schreef:
Nee hoor. Dan zal appalin -vermoed ik- afhankelijk zijn van de pasmodellen. Het kan wel, maar je hebt gewoon een beperkte keus.
Ik ben begin februari op jurkenjacht geweest -en meteen geslaagd- en ik trouw op 21 oktober. Dat was precies op tijd en volgens de winkel had ik ook niet langer moeten wachten. De levertijd van mijn jurk duurt 4 maanden (Italiaans merk), dus eind juni kan ik hem opnieuw passen en dan gaan ze ook afspelden etc. Je moet dus idd niet te lang wachten als je alle keus wilt hebben.

De bruiloft van een vriendin/nichtje is afgeblazen. Ze zou 1 mei gaan trouwen.. Heftig!

Ahh wat zielig. Had ze alles al geregeld?

Mijn moeders bruiloft is ook een maand van te voren afgeblazen. Jurk was al afbetaald, kaartjes al verstuurd en de Engelse familie had al geboekt om naar Nederland te komen. Toen op de dag zelf zijn we met de hele familie maar een dagje naar Alkmaar geweest.

Uiteindelijk super blij dat het toen niet doorgegaan is. Was, eh, niet zo'n leuke man.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:45

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:49

Haha, ik ben niet zo van heel ver vooruit plannen. Ook niet van het heel veel geld uitgeven aan een jurk. Ik kan bij het bedrijf waar ik nu heen ga uit honderden jurken in mijn maat kiezen. Als er wat aan vermaakt moet worden is dat vrij snel klaar. In ieder geval voor onze trouw datum.

Oei geen oud roze voor mij... Volgens mij gaat iedereen me dan vragen of ik ziek ben zo raar kleurt dat bij mij.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:52

Ja, ze had alles al geregeld. Heel erg vervelend maar ze heeft gelukkig zelf de keus gemaakt. Niet dat dat het veel makkelijker maakt waarschijnlijk..

Oei, hier ook geen oud roze haha. Ik val compleet weg in zo'n kleur!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-15 20:14

Oei 22 mei en dan nu nog een jurk uitkiezen? Ik trouw ook 22 mei, maar heb in april al mijn 2e passessie. Als de jurk nog versteld moet worden hebben ze meestal nog best wat werk mee .. Ik ben in januari voor het eerst gaan kijken en had toen nog kleine 5 maand voor mijn bruiloft. Toen die tijd had ik al een kleine keuze qua jurken in verband met levertijd en vermaken van de jurk..

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 22:18

Ik heb ook meteen mijn jurk meegenomen, was een pasmodel, 'oud' model dus ook nog een leuke prijs.
Ik heb hem woensdag weer aangehad <3 hij was ingenomen maar hij was weer te groot :oo
ik blijf maar afvallen dus 12 mei laatste pas sessie en dan gaat de coupeuse ter plekke nog wat innemen waarschijnlijk. En ik trouw 15 mei. Strakke planning! :=