Zo op een plaatje gaat het nog wel, maar in het echt heb ik ze nog niet mooi gevonden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Ben er dan ook wel helemaal gek van, maar vind niets anders echt mooi. Cayenne schreef:Het ligt er net aan wat je voor figuur hebt.
Met maatje 40+ moet je er imo niet in gaan nee.
Je hebt ook extreme meerminjurken en iets minder.
Cayenne schreef:Ikkelies, maar dat is geen zeemeerminjurk (fishtail)
De meeste jurken zijn heel zwaar en ik verzoop erin. De baljurk die ik aanhad en wel mooi vond, had van die offshoulder bandjes waardoor je je armen niet meer omhoog kon doen. Niet zo handig als bruid zijnde 
Terwijl ik mezelf als kind al in een baljurk zag trouwen
appalin schreef:Hier ook een beetje aan sneupen op internet. We gaan 22 mei trouwen, dus het wordt nu wel eens tijd. 17 april heb ik samen met een vriendin (en mijn getuige) mijn pas sessie. Hopelijk rolt daar een goede jurk uit en ben ik in 1 keer klaar.
De meeste jurken hebben toch wel een paar maanden levertijd

Cayenne schreef:Nee hoor. Dan zal appalin -vermoed ik- afhankelijk zijn van de pasmodellen. Het kan wel, maar je hebt gewoon een beperkte keus.
Ik ben begin februari op jurkenjacht geweest -en meteen geslaagd- en ik trouw op 21 oktober. Dat was precies op tijd en volgens de winkel had ik ook niet langer moeten wachten. De levertijd van mijn jurk duurt 4 maanden (Italiaans merk), dus eind juni kan ik hem opnieuw passen en dan gaan ze ook afspelden etc. Je moet dus idd niet te lang wachten als je alle keus wilt hebben.
De bruiloft van een vriendin/nichtje is afgeblazen. Ze zou 1 mei gaan trouwen.. Heftig!

hij was ingenomen maar hij was weer te groot