Ach, je kan het zo gek niet bedenken, of iemand kickt er wel op. Ykinmkbykio, google dat maar eens
Al moet ik bekennen dat ik varkensmaskers en golden showers toch echt niet goed begrijp.
pinkie87
Geplaatst: 23-08-14 00:11
cp112 schreef:
10 dagen??? Dat hou ik niet vol hoor
Mijn dagen vallen niet meer te tellen
Anoniem
Geplaatst: 23-08-14 11:07
Ik wil de dagen al niet meer tellen en al helemaal niet hoeveel dagen er nog gaan komen tot vriendje thuis is
Varkensmaskers... jeetje. Nee bedankt. Voor carnaval misschien, maar verder is daar hier absoluut geen behoefte aan. Ik ben al heel blij als mijn vriend een mooi pak aantrekt (mjammie ) waar zijn kont en brede borstkas mooi in uitkomen, al kan dat ook met nette spijkerbroek en mooi hemd al. En hij vind niets zo leuk als weten dat ik een mooi setje, eventueel met jarretelles, draag onder een iets zakelijker outfit of jurkje in combi met hakken. Het is de suggestie die het 'm doet.
minikatje
Geplaatst: 23-08-14 12:17
bakkabouter schreef:
Ach, je kan het zo gek niet bedenken, of iemand kickt er wel op. Ykinmkbykio, google dat maar eens
Al moet ik bekennen dat ik varkensmaskers en golden showers toch echt niet goed begrijp.
"Dat is niet mijn kink vriend. "Gevleugelde uitspraak bij ons thuis en in de vriendengroep.
Beide eigelijk... Door dat ik heel onregelmatig me rode momenten heb.. zeg 2 x per jaar soms 3x per jaar en toen ik periode pil slikte was het om de 2 weken. Ben ik wel erg voorzichtig. Mijn ex dik 6 jaar geleden moest ik er echt niet aan denken geel te bang dat het wel x fout zou gaan. nu ik eigelijk me vriend heb ander half jaar is het er eigelijk niet echt van gekomen hij onzeken en ik een slecht zelfbeeld wat dus ook niet helemaal mee werkt. Ik ben niet zo knuffelig haha
Maar tis op zich ook wel een keuze hoor!
SpeechLess
Geplaatst: 23-08-14 18:54
Gisteren was er bij oudtopia (programma van tvlab) een vrouw van 92 en zij was nog maagd. Vond het wel zielig aan de ene kant, maar ook wel bijzonder. Maar ik hoop toch dat het bij jou niet zo gaat lopen Pinkie87 Fijn trouwens dat je er niet mee zit en wel trots op bent, vind het ook niet gek ofzo. Het kan maar net zo gelopen zijn
Ik was ook al 27 toen ik mijn vriend leerde kennen. Daarvoor had ik zelfs nog nooit gezoend Ik was er ook wel trots op eigenlijk. Al die meiden die op hun 15e al met jan en alleman het bed in duiken.. mij niet gezien hoor! Ik heb braaf gewacht op die ene op t witte paard
pinkie87
Geplaatst: 23-08-14 19:45
Haha jah ik ook van mijn huidige vriend wil ik wel kids hoor schat van een vriend En wie weet hahaa kom ik er straks echter wat ik gemist heb en mag ik me inhaal slag maken hahaha
Mijn vriend is blond met van die blauw/grijzige ogen, en het idee dat er ooit een mini me van mij en hem komt, dan slaat mijn hartje toch een sprongetje over. Hij is zo cute, dus moet een baby van hem dat toch zeker zijn!