Potverdikkie... Afgelopen nacht drama geweest hier, met regen en onweer en straten blank en modderbad in de tuin... Zet ik paard dus maar binnen vannacht, is het de rest van de dag droog gebleven. Ik heb er nu spijt van dat ze binnen heeft gestaan, maar volgens mij vond ze het wel lekker. Morgenochtend meteen rijden en dan weer lekker het land op!
Hier is het vanmorgen flink te keer gegaan. Hoosbuien, straten blank en een lucht dat ik dacht dat de wereld zou vergaan. Nadat ik doorweekt met zoontje lief bij vrienden was aangekomen is het droog geworden en is het nagenoeg heel de dag zonnig en warm geweest
Heey das grappig,ik heb Nico Palar als natuurkunde leraar gehad op school in Eindhoven.[als dit dezelfde is]. Mooi hoor die tornado. Het heb nog flink geregent agelopen nacht,heb zelf niets gehoord,maar kan het zien in de tuin. Nu is het grijs,droog en niet koud.
quartel
Geplaatst: 29-07-14 08:27
Hier ook niks gemerkt van water wat gevallen is. Heeeeerlijk geslapen Kan wel zien dat het net is gesopt met regenen
Wat een weer bah. Dacht vannacht het houd niet meer op met plensen. Maar zo te horen dus nagenoeg overal hetzelfde. Onweer viel erg mee. Wel van 4 uur s'middags tot 2 uur s'nachts.