Werken bij McDonald's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovefi

Re: Werken bij McDonald's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 17:52

Een HK lijkt mij ook leuk :) ! Gelukkig hebben wij geen naamkaartjes.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 17:52

Ik heb geen naamkaartje, is zo te horen niet erg :').
Die opmerking met dat er iets op je neus zit heb ik nog niet gehad, en dat verbaasde me eigenlijk haha.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 17:53

Friendly,
Nee inderdaad, ik heb gasten nog nooit mijn naam horen gebruiken omdat het handig/nodig was eigenlijk.
Alleen om er grapjes mee te maken of om heel hard doei sofietje te roepen als ze weggaan :')

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 17:57

Oke ga ik even knutselen. :) Leuk!

Wij hebben geen naamkaartjes. We hadden te vaak lasten van mensen die er misbruik van maakte. Het komt toch harder aan als mensen je naam gebruiken als ze al redelijk agressief terug komen met een klacht of iets dergelijks.

Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van de 'er zit wat op je neus' grap. Heb hem nou wel 20x gehad denk ik. Op een gegeven moment is het gewoon niet grappig meer. :')

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:01

Leuk een HK!

Ik heb ondertussen ruime ervaring met gasten in de drive dat ik wel weet wanneer ik m'n naamkaartje af moet doen, soms is het inderdaad zo vervelend.. Van die jonge bijdehandte jongens ofzo.

Oh die drive grap _O- de eerste keer keek ik ze echt aan van wtf en ik was een beetje moe dus reageerde bot: jaja, toet. Doei! En toen reden ze dus lachend weg. Later hoorde ik van m'n manager dat dat inderdaad zo was en sindsdien zeg ik altijd zelf toet en doe ik het raam dicht :')

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:12

Ik heb de drive grap ook gehad, ik wist alleen nog niet van het bestaan af haha. De jongens hadden echter pech, want ik reageerde met:'oh dat is vervelend, fijne dag verder'. Bam raam dicht. Mooi hun grap verpest ben ik bang haha :')

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:15

Worden jullie trouwens wel eens gefilmd in de drive? Laatst zat er een man in een fleece krokodillenpak in de auto en die werd leuk gefilmd, maar op t eerste raam filmde ze meer mij dan die man. Daar zit ik dus niet op te wachten. Laatst werden er ook foto's gemaakt van het eerste raam, wij hebben daar het beeldscherm van de camera van de paal dus die kun je vanaf t eerste raam zien, gingen ze even half naar binnen hangen voor een foto want dat waren vrienden schijnbaar die voor de paal stonden. Daar heb ik dus wat van gezegd. Hoe doen jullie dat?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:19

Er mogen sowieso geen foto's gemaakt worden van de menuboren/POP etc. Veel mensen/medewerkers weten daar ook niet vanaf. Kan namelijk heel makkelijk misbruik van gemaakt worden. Tuurlijk kan je het niet altijd tegen houden, maar als je het ziet gebeuren mag je daar wat van zeggen.

Groot gelijk dat je daar wat van gezegd hebt hoor. :j

Maandag waren er heel laat nog twee meiden, ik vond ze al een beetje apart. Maar een was aan het skypen met iemand zei ze. Maar ze hield haar telefoon net zo dat het leek alsof ze mij aan het filmen was. Daar heb ik toen ook wat van gezegd...

Sowieso zou ik het niet accepteren als ze bij raam 1 naar binnen gaan hangen. Zelfs als ze maar wat te dichtbij komen (voetgangers 's avonds laat als we binnen al dicht zijn) vraag ik of ze een beetje afstand willen nemen. Zeker als ze contant gaan betalen.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:23

Ja bij ons mocht je eerst ook nog lopend door de drive maar t restaurant is nu ook tot 12 en 1 open. Wij hadden toen beveiliging op de ramen, paste net je hand doorheen en met moeite het pinapparaat :') ik let er heel erg op, hoef niet op een foto of film die vervolgens onbeschaamd op facebook komt zonder mijn toestemming.

Is dat zo van de menuborden ja? Zie ik regelmatig gebeuren maar wist ik niet haha.

Oh trouwens, ik dacht toch dat wij geluk hadden over de crew korting? Deze week hing ook bij ons de mededeling over het normbedrag. -O- En om het nog leuker te maken: waarschijnlijk gaat die hele crewkorting weg ;( Om ons nog even meer te n**ien. :x

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:25

Uh iemand een leuke titel voor het HK topic? Niet zoveel inspiratie. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:29

Onze groepsapp heet: de McDownies xp en bij elk nieuw lid krijgen we een upgrade, dus nu is het: #McDownies 8.3 Welcome to 2015 :') marrehh zo'n gekke naam wil je vast niet voor het hk :p

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:31

Zou ik niet doen :')

'Welkom bij McD, mag ik uw gezelligheid alstublieft?' of iets in die richting? Om even in de sferen te blijven.

'Geen euroknallers hier, maar wel erg veel plezier!'
Laatst bijgewerkt door MerleSimone op 07-01-15 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 18:33