Knullige opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:01

:(:) Aawh dat heeft niet geholpen voor je zusje

loenatje

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:37

Ik heb gisteren nog iets knullig gedaan :)
Ik belde de hoefsmid op (op zijn gewone gsm-nummer) maar de telefoon sloeg op voice-mail.
Dus wanneer de bieb klonk zei ik: "Ja hallo u spreekt hier met loena, ik zou graag een afspraak maken. belt u terug wanneer u kan? daag!"

Was vergeten bij te zeggen dat het voor de hoeven van mijn paard was :+

Hij heeft nog steeds niet teruggebeld...

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 13:43

We deden een x een spelletje en ik was af, dus zei ik.... Ik ben de pot............. -O-

Uiteraard bedoelde ik dat ze de kaarten in mn hand mochten leggen :')

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 14:02

_KiMbErLeY_ schreef:
We deden een x een spelletje en ik was af, dus zei ik.... Ik ben de pot............. -O-

Uiteraard bedoelde ik dat ze de kaarten in mn hand mochten leggen :')

_O- :')

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 14:19

Deep troath is toch een plek in Amerika? :') .

Dacht dat een vriendin het over Detroit had _O- .

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 14:23

Oooo pijnlijk :')

Yntel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 14:30

Is een playbunnie, je weet wel iemand die in de playboy heeft gestaan. Waar ik best wel een beetje erg veel op lijk.

Tot 4 keer toe mensen die met mij op de foto wouden omdat ze echt dachten dat ik die vrouw ben. :')
Heb het ze 2 keer ook nog wijs gemaakt dat het klopte. :=

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 15:11

Linda Lovelace heet die actrice geloof ik, is ook onlangs een film over uitgebracht. :)

Yntel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 16:07

Ben dierverzorger van beroep. Heb beren, die winterslaap houden. Kreeg ik van een volwassen(!!) vrouw de vraag of de beren hun hart ook tijdens de winterslaap stopt. :roll: ja maar dan noemen wij het ' overleden' kunnen ze een héle lange winterslaap houden. :)) Was mijn antwoord.

Een keer een kindje die de opmerking had ; Kijk net als Jezus papa, ze zijn nu dood maar staan straks weer op. _O- Sindsdien noemen wij het wekken van de beren the resurrection. ;)

Had een keer een stageloper, echt serieus had beter een willekeurige 5 jarige van straat kunnen plukken, die zou meer over roofdieren weten.
Wij hebben altijd de beren in hun winterslaap in een aparte ruimte, daar liggen ze in een nagemaakt hol, die in een kooi is. Wij hadden de stageloper wijsgemaakt dat hij het licht niet mocht aan doen want dan worden de beren wakker. Liep hij dan met de zaklantaarn op zijn tenen, te veel geluid werden ze ook wakker van. :+

De ene beer die maakt altijd voordat zij wakker word een vaag, grudge achtig geluid. Die jonge hoorde dat, hij was alleen bij de beren aan het kijken. Hij heeft gerend, hij dacht dat de beer stikte. We zeiden dat de beer bezeten was, duurde 10 minuten voordat hij het door had. :+

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 16:29

Oow dr schiet me nog wel meer te binnen...

Er heette een pony orchids andreana, dus ik op mn 16e, kom maar orgie, iedereen lachen en ik d8... WTF?!?!

Ik werkte in de supermarkt op het vers en moest toen een x op kw werken, ik vroeg of het maandverbamd ook fifo gevuld moest worden, nou dat heb ik geweten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 16:35

Haha, ik heb ook jaren op de vers gestaan en fifo gevuld. Ging op een dag een keer de dkw helpen en heb werkelijk waar heel keurig het wasmiddel fifo gevuld. :j
Zat zo in mijn systeem dat ik er niet bij nadacht. Maar voelde me wel oprecht blond toen ik besefte wat ik aan het doen was. -O-

Yntel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 16:47

_KiMbErLeY_ schreef:
Oow dr schiet me nog wel meer te binnen...

Er heette een pony orchids andreana, dus ik op mn 16e, kom maar orgie, iedereen lachen en ik d8... WTF?!?!

Ik werkte in de supermarkt op het vers en moest toen een x op kw werken, ik vroeg of het maandverbamd ook fifo gevuld moest worden, nou dat heb ik geweten!!

Orgie :') hoe verzin je het?

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 21:36

Judith_ schreef:
Haha, ik heb ook jaren op de vers gestaan en fifo gevuld. Ging op een dag een keer de dkw helpen en heb werkelijk waar heel keurig het wasmiddel fifo gevuld. :j
Zat zo in mijn systeem dat ik er niet bij nadacht. Maar voelde me wel oprecht blond toen ik besefte wat ik aan het doen was. -O-

Voel mij nu ook blond, dat ik niet weet wat het betekent :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 21:40

fifo is first in, first out, het systeem wat je moet aanhouden als je schappen met bijv eetwaren moet vullen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 21:46

Niet iets om je blond over te voelen. Is een term uit het vakken vullen. :D;)
Wat het eerste in komt staat voor aan, nieuwe levering met een langere houdbaarheidsdatum zet je achter aan zodat het product met de kortste houdbaarheidsdatum vooraan in het vak staat.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 21:56

Wat is de dkw eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 22:00

Droge kruideniers waren. Je hebt groente en fruit, de slagerij, brood&banket, vleeswaren/vis en kaas. Alles wat daar niet onder valt is droge kruideniers waren of dkw/kw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 22:11

Mentorgesprekje..
mentrix: 'en welke hoofstukken.moet je dan leren?'
Ik: 'hoofdstel 4 en 5... What?! Zeg ik nu hoofdstel?!'

Even later..
Mentrix: 'heb je donderdag het eerste dan ook les?'
Ik: 'nee, dan heb ik geen rijles. A, what? Zeg ik alweer iets met paarden :') '

Ze kon erom lachen gelukkig :=
Zulke dingen heb ik wel vaker als ik aan iets totaal anders denk :')

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 11:57

Yntel schreef:
Ben dierverzorger van beroep. Heb beren, die winterslaap houden. Kreeg ik van een volwassen(!!) vrouw de vraag of de beren hun hart ook tijdens de winterslaap stopt. :roll: ja maar dan noemen wij het ' overleden' kunnen ze een héle lange winterslaap houden. :)) Was mijn antwoord.

Een keer een kindje die de opmerking had ; Kijk net als Jezus papa, ze zijn nu dood maar staan straks weer op. _O- Sindsdien noemen wij het wekken van de beren the resurrection. ;)

Had een keer een stageloper, echt serieus had beter een willekeurige 5 jarige van straat kunnen plukken, die zou meer over roofdieren weten.
Wij hebben altijd de beren in hun winterslaap in een aparte ruimte, daar liggen ze in een nagemaakt hol, die in een kooi is. Wij hadden de stageloper wijsgemaakt dat hij het licht niet mocht aan doen want dan worden de beren wakker. Liep hij dan met de zaklantaarn op zijn tenen, te veel geluid werden ze ook wakker van. :+

De ene beer die maakt altijd voordat zij wakker word een vaag, grudge achtig geluid. Die jonge hoorde dat, hij was alleen bij de beren aan het kijken. Hij heeft gerend, hij dacht dat de beer stikte. We zeiden dat de beer bezeten was, duurde 10 minuten voordat hij het door had. :+

:') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:26

Momenteel zit ik in NieuwZeeland, waardoor Engelse versprekingen geregeld voorkomen.

1 van de katten kwam binnen door het luikje, en ik til hem op en zie een naaktslakje geplakt aan zijn buik. Dus ik roep heel hard: Yuk, there is a naked snail stuck on his belly! De vrouw des huizes begon te lachen, omdat naaktslakken hier niet 'naked snails' genoemd worden, maar slugs :+

Merlesophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 10:27

Eentje van vorig jaar.
We aten drumsticks en ik vroeg aan mn ouders hoe ze dat botje schoon hadden gemaakt en weer zo goed terug konden leggen. Wordt er nog steeds om uitgelachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:33

Ik zit in de trein, hoor ik een paar meiden achter me praten..
'ja, die boterhammen zijn niet gezond.. he! Er zitten nog oreos in mijn tas!!'

Mmm, wat is nou beter? :P

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:15

Tournedos, ik sprak het uit als toernedos..

Mijn ma heeft me wel 5 dagen uitgelachen.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:24

Hoe moet het dan?

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:35

Een stagiaire leren spiegelen en bijvullen van kattenvoer...

Het poesje moet naar voren kijken.. euh.. Het etiket moet euh.. Haha..