Aawh dat heeft niet geholpen voor je zusje Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
.
ja maar dan noemen wij het ' overleden' kunnen ze een héle lange winterslaap houden.
Was mijn antwoord.
Sindsdien noemen wij het wekken van de beren the resurrection.
_KiMbErLeY_ schreef:Oow dr schiet me nog wel meer te binnen...
Er heette een pony orchids andreana, dus ik op mn 16e, kom maar orgie, iedereen lachen en ik d8... WTF?!?!
Ik werkte in de supermarkt op het vers en moest toen een x op kw werken, ik vroeg of het maandverbamd ook fifo gevuld moest worden, nou dat heb ik geweten!!
hoe verzin je het? Judith_ schreef:Haha, ik heb ook jaren op de vers gestaan en fifo gevuld. Ging op een dag een keer de dkw helpen en heb werkelijk waar heel keurig het wasmiddel fifo gevuld.![]()
Zat zo in mijn systeem dat ik er niet bij nadacht. Maar voelde me wel oprecht blond toen ik besefte wat ik aan het doen was.
;)
'
Yntel schreef:Ben dierverzorger van beroep. Heb beren, die winterslaap houden. Kreeg ik van een volwassen(!!) vrouw de vraag of de beren hun hart ook tijdens de winterslaap stopt.ja maar dan noemen wij het ' overleden' kunnen ze een héle lange winterslaap houden.
Was mijn antwoord.
Een keer een kindje die de opmerking had ; Kijk net als Jezus papa, ze zijn nu dood maar staan straks weer op.Sindsdien noemen wij het wekken van de beren the resurrection.
![]()
Had een keer een stageloper, echt serieus had beter een willekeurige 5 jarige van straat kunnen plukken, die zou meer over roofdieren weten.
Wij hebben altijd de beren in hun winterslaap in een aparte ruimte, daar liggen ze in een nagemaakt hol, die in een kooi is. Wij hadden de stageloper wijsgemaakt dat hij het licht niet mocht aan doen want dan worden de beren wakker. Liep hij dan met de zaklantaarn op zijn tenen, te veel geluid werden ze ook wakker van.![]()
De ene beer die maakt altijd voordat zij wakker word een vaag, grudge achtig geluid. Die jonge hoorde dat, hij was alleen bij de beren aan het kijken. Hij heeft gerend, hij dacht dat de beer stikte. We zeiden dat de beer bezeten was, duurde 10 minuten voordat hij het door had.