Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
baszo17 schreef:pfft wat ver allemaal!!
mijn vriend woont in groningen voor zn studie... dat vind ik al ver!!
Ik zie hem allen 's weekends, dan komt ie hier heen, zn ouders wonen bij mij in het dorp.
Als hij toetsweek of veel huiswerk heeft kom ik het weekend naar hem toe.
Gelukkig kan het nog zo bij ons!!
Sunshinee schreef:baszo17 schreef:pfft wat ver allemaal!!
Ik zie hem allen 's weekends, dan komt ie hier heen, zn ouders wonen bij mij in het dorp.
En waar woon jij als ik vragen mag?
Ik woon ook in groningen en mijn vriend in zuid holland:)
, ongeveer een uurtje met de auto en 1,5 met de trein...

baszo17 schreef:pfft wat ver allemaal!!
. Ik woon in België en mijn vriend in Groningen. Om en bij de 4 en half uur in de trein. FNews schreef:baszo17 schreef:pfft wat ver allemaal!!
Whaaa mijn vriend had een erasmus van 3 maand in belgie. Is er nu 3 weken weer.hij zat in brussel.
dik dik dik jaloers zit ik hier. Ik woon in België en mijn vriend in Groningen. Om en bij de 4 en half uur in de trein.
Ik mis hem te vaak op een dag als ik hem lang niet kan zien
Dat vind ik al heel erg meevallen haha, dus ik ben jaloers!
Komt nu juist wel goed uit omdat ik dinsdag tentamen heb. FNews schreef:Baszo17, haha erg toevallig. Zal ik het nog beter maken? Ik ben in een deelgemeente van Brussel geboren en heb er 2 jaar gewoond
baszo17 schreef:FNews schreef:Baszo17, haha erg toevallig. Zal ik het nog beter maken? Ik ben in een deelgemeente van Brussel geboren en heb er 2 jaar gewoond
Haha das toevallig!! Ik vind brussel niet zo leuk. Hij zat daar en ik zat hem hier te missen als een klein jongetje whaha nu zit.mn vriend op kamers in groningen. Een stuk makkelijker want kan ook bellen enzo. Naar t buitenland is dat meteen zo duur. Verder skypen we veel.
ik ga altijd wat doen als ik.mn vriend mis. Naar mn paarden oid. Als ik maar afleidingheb... hahah