Geesten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 21:03

MuttleyMarty schreef:
Je kan een geloofwaardig verhaal vertellen, maar ik zou niet zeggen dat je ze ziet als je dat niet doet maar dat moet je zelf weten. ;)

Met zien bedoel ik: ik zag daar wat bewegen. En zagen jullie daar ook een schim. Sorry als het anders over kwam. Had het beter anders kunnen formuleren

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:50

Mijn moeder is 3 weken geleden overleden, sindsdien word ik heel vaak wakker om half 3 s'nachts..
Ik heb het dan heel erg warm en vaak zweet ik dan ook. Ik ben niet meer bang maar ik voel wel dat er iets is. Afgelopen nacht lag ik half slapend op mijn zij naar mijn hond te kijken (die laat ik sindsdien op mijn kamer slapen), ze lag met haar kop omhoog richting de deuropening te staren, daarna ging ze weer met haar kop op haar mat liggen en toen ik weer keek lag ze weer te staren naar de deuropening.
Ik was toen in slaap gevallen, totdat ik wakker schrok omdat mijn hond in paniek van haar mat sprong.. Ze was heel erg bang en ze ging gelijk naar beneden toe, ik keek toen op de klok en het was weer half 3.
Mijn hond durfde niet meer naar boven toe te gaan.

Ik denk dat mijn moeder rond die tijd bij mij is..

Rennie89

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:14

Als het je moeder is, waarom zou de hond dan bang zijn? Althans, zo redeneer ik dan...

Verder gecondoleerd met het verlies... Vreselijk...

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:02

lifaya schreef:
Als het je moeder is, waarom zou de hond dan bang zijn? Althans, zo redeneer ik dan...

Verder gecondoleerd met het verlies... Vreselijk...

Mijn ouders waren gescheiden, m'n hond zag mijn moeder vrijwel nooit..
Maar als mijn hond slaapt en je raakt haar aan, dan schrikt ze zo erg dat ze weg vliegt van haar kussen en anders niet.. Ook niet als ze aan het dromen is.
Misschien dat mijn moeder haar heeft aangeraakt? Ik weet het echt niet..