Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Jeeeej!
Ik ben door _Jessie gevraagd voor een fotoshoot! ^^ Het wordt een sprookjesfotoshoot, op basis van de verhalen van de gebroeders grymm.
Arc_En_Ciel schreef:Resistance schreef:Jeeeej!
Ik ben door _Jessie gevraagd voor een fotoshoot! ^^ Het wordt een sprookjesfotoshoot, op basis van de verhalen van de gebroeders grymm.
Wow, klinkt leuk! Veel plezier!
Ik heb over een paar weken oid mijn eerste shootben echt heel benieuwd hoe het zal gaan ed haha. Maar heb er zin in!
Arc_En_Ciel schreef:Resistance schreef:Het is voor mij ook de eerste shoot ook. Vind het wel echt heel erg gaaf! ^^ hoop zeker dat er meer gaan volgen.
Oh ik dacht dat ik ergens gelezen had dat jij al iets ervaring had haha. Maar succes dan!
Resistance
[quote="Arc_En_Ciel schreef:Resistance schreef:Het is voor mij ook de eerste shoot ook. Vind het wel echt heel erg gaaf! ^^ hoop zeker dat er meer gaan volgen.
Oh ik dacht dat ik ergens gelezen had dat jij al iets ervaring had haha. Maar succes dan!
Talindos schreef:Resistance
[quote="Arc_En_Ciel schreef:
Haha, ik heb echt nog helemaal geen ervaring. Ik ben twee keer op straat gevraagd, maar heb het toen afgewezen.
Nu we het trouwens over ervaring hebben, heeft er iemand tips?
xRiiannex schreef:Ik heb 3 weken geleden een 'fotoshoot' gehad (was niet echt mooi weer)
[ Afbeelding ]
En ik ben bezig met afvallen
Nu al 2 kilo kwijt vergeleken met deze foto (weeg me elke week)
mijn gezicht kijkt niet zo leuk op deze foto![]()