trouwen in 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 12:20

Jeeetje wat een geld voor een kapsel :oo

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 12:28

meikemarieke schreef:
Van de andere kant van de ijssel dus ;)
Thnx voor de tip, mooie website heeft helma! Ga ik zeker even contacten!
Tweedehands heb ik ook geen problemen mee, als ik iets moois vindt, dat me ook nog past, prima!
@Anthea: fijn zeg.... beetje service hoort er toch ook wel bij, zou je zeggen....

Misschien past Helma ook tweede-handsjurken aan? Zou ook wel erg leuk zijn! Moet ik even onthouden voor als ik zelf ga trouwen... :o

Marije_jiplover

Re: trouwen in 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 12:40

Vriendin van mij is in Arnhem bij een feestjurkenwinkel geslaagd voor een jurk die nog geen 100 euro heeft gekost volgens mij, Meikemarieke!

En ik zelf laat (weliswaar in a'dam) een tweedelige combinatie maken waarbij voor mij voorwaarde is dat ik de rok ook na mijn feest nog aan kan, met een leuke top of blouse erop. Het corset wat ik er boven ga dragen, zal ik wel niet heel vaak meer aantrekken denk ik, maar ik hoop de rok ( tot net boven de knie en niet in het wit) toch nog regelmatig op nette gelegenheden aan te trekken.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 20:38

Ga dan wel niet in 2014 trouwen, maar wel in 2015... mag ik me dan ook hier melden? We willen dit jaar al erg veel regelen en dan volgend jaar alleen nog puntjes op de i hoeven zetten.

vandaag de locatie voor het feest e.d. bezocht en datum geprikt. Van de week even met de locatie bellen dat de datum vast ligt. Moeten nu nog besluiten waar we de receptie en het officiele gedeelte willen.

Dagplanning staat al op papier, ik weet al wat voor jurk ik zoek, ringen weten we wat we willen. Zijn nu een goudsmid aan het zoeken die kan maken wat wij willen. Vervoersmiddelen weten we al. "Thema" en kleurstelling met bijbehorend kledingadvies hebben we ook al af.
getuigen en ceremoniemeesters zijn ook al geregeld.

We liggen mooi op schema, al zeg ik het zelf.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 20:56

Wat mij betreft mag iedereen zich hier welkom vinden/ melden :D

Voorjaar van 2015? Of heb je nog geen datum?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:01

Wat hebben jullie als bedankje voor de gasten aan het einde van de avond?
Wij hebben wat leuks, simpel maar persoonlijk voor een leuke prijs (ong. 50euro voor 90 bedankjes).
Mocht je inspiratie willen opdoen kan je me PB-en, zet het liever niet openbaar aangezien er een hoop kennissen op bokt zitten waar het een verrassing voor moet zijn :D

Crista leuk, welkom :) inderdaad lekker op tijd en dat is alleen maar fijn met regelen natuurlijk.

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 22:18

Wij hebben zakjes met oud Hollandse roomboterwafeltjes, die snoepjes, jummm...

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 01:57

Lekker sc! Ben ik ook gek op!

Ja vandaag de datum definitief gemaakt, hebben ook familie uit zuid-afrika die over gaan komen, dus moesten het ook even kortsluiten met hen. Maar het wordt vrijdag 28 augustus 2015.

SCW, ik wil wel een pbtje, wij denken ook nog na over iets leuks, maar niet te duur... willen iets tastbaars, wat blijft zeg maar. Dus (ondanks dat het wel erg lekker is) geen snoepjes ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 02:07

Ik wil allerlei Nederlandse dingetjes in zo'n soort houten bakje doen, met onze namen + trouwdatum op het hout. Voor onze getuigen, marriage commissioner en misschien de fotograaf. Dus geen 150 gasten. :))

Afbeelding

Zoiets.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 07:30

xSCWx schreef:
Wij hebben wat leuks, simpel maar persoonlijk voor een leuke prijs (ong. 50euro voor 90 bedankjes).
Mocht je inspiratie willen opdoen kan je me PB-en, zet het liever niet openbaar aangezien er een hoop kennissen op bokt zitten waar het een verrassing voor moet zijn :D

Crista leuk, welkom :) inderdaad lekker op tijd en dat is alleen maar fijn met regelen natuurlijk.

Pb :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 10:41

Ik ook graag een pb wb de bedankjes :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 10:50

Volgens mij staat er of men háár wil pb'en. Dan hoeft er hier ook niet gemeld te worden dat je een pb wil of heb verstuurd. Immers heeft de rest daar niet veel aan :) :P

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:42

Getver ik krijg geen contact met de vrouw waar ik mijn jurk heb besteld! :(

Ze zou de jurk uit Amerika halen maar ik heb niks meer gehoord. 5 Februari zou ze terug in NL zijn, heb haar 8 februari gemaild of de jurk er is en of ik de jurk kan passen. Kreeg ik terug dat de jurk er als het goed is zou moeten zijn maar dat zij later kwam in verband met slecht weer in de lucht?

Nu heb ik haar 15 februari gemaild of ik de jurk kan komen passen want toen was ze al in NL. Heb niks terug gekregen. Vervolgens heb ik haar gemaild, dat ik graag mijn sieraden, accessoires en schoenen wil gaan uitzoeken dus dat ik wil kijken wat er op mijn jurk zit zodat ik niet als een bonte koe op mijn bruiloft loop straks. Kreeg wéér niks terug. Toen heb ik haar gebeld, nam ze niet op en kon geen voicemail bericht inspreken. Het was overigens naar een mobiel nummer dus dan zie je altijd dat je een gemiste oproep heb! Nu heb ik haar maar een whatsapp bericht gestuurd. Als ik hier geen reactie op krijg sta ik van de week aan de deur en zal haar mededelen dat ze die jurk mag houden omdat ze mijn vertrouwen heeft geschaad.

Ik heb gelukkig niks aanbetaald, dus ik ben haar niks verplicht.

Vind het wel ontzettend vervelend! Als iemand wilt weten waar dit is, dan kun je een pb sturen. Ik ga niks openbaar op internet zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:46

Jeetje wat raar.. Hoe gaat het dan? De jurk uit Amerika halen? Is het gewoon een bruidswinkel?

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:59

Ja het is een bruidswinkel. Ze werkt samen met haar zus in Amerika. Haar zus heeft daar een bruidswinkel. Daar gaat ze eens in de zoveel tijd naar toe om jurken die worden uitgekozen op te halen in de juiste maat. De jurk in de winkel was 1 maat te groot, dus ze zou een maatje kleiner meenemen uit Amerika, want ze ging toevallig 2 weken later daar naar toe. Ze haalt ze daar dan rechtstreeks van de fabrikant vandaan. Zo blijven de kosten voor de jurk ook lager. Anders moeten tussenpersonen er ook weer aan verdienen (haar verhaal, ik weet nu niet meer in hoeverre ik dingen moet geloven :+). Mijn schoonzus heeft daar vorig jaar ook haar jurk vandaan gehaald en dat gin zonder slag of stoot. Vandaar dat ik daar ook eens naar toe wilde gaan.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 12:01

Pfff Espoir, vervelend zeg!
SCW leuke kado-tjes, en idd niet duur! je hebt me op goede ideeen gebracht haha

Wij hebben gisteren besloten de hele dag helemaal om te gooien haha
Zullen de CM blij mee zijn maarjah, onze dag, toch?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 22:55

Sammie schreef:
Volgens mij staat er of men háár wil pb'en. Dan hoeft er hier ook niet gemeld te worden dat je een pb wil of heb verstuurd. Immers heeft de rest daar niet veel aan :) :P

Nee er staat. Als je inspiratie op wil doen dat je d'r dan pb-en :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:09

Juist, heeft de rest dus niet veel aan om dan te melden ik wil een pb of pb e.d. :+

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:10

Maakt dat verder wat uit dan :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:21

Ja :+

En dit begint ook aardig offtopic te worden..

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:25

T is maar waar je over kan zeuren zeg :+
Ik ga weer lekker naar het hk waar je gewoon normaal kan praten en niet op dingen aangekeken wordt wat eigenlijk geen probleem is :wave:

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:27

Heeft iemand nog een goede tip voor bruidsschoenen voor iemand (ik :+) met een smalle leest?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:28

Jij noemt het zeuren, maar het was gewoon een opmerking. Maar zo is je toch probleem opgelost :) Iedereen blij :) En aangezien je nog steeds welkom ben hier evt tot de volgende keer.

Heeft een bruidsmode zaak geen trouwschoenen?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 01:40

Ojee dames, het was niet mijn bedoeling om een verhitte discussie te starten :D maar de hint is begrepen en mensen sturen me nu pb :P

@Vuurneon. Lastig he die bruidsschoenen. Misschien kan een zooltje iets betekenen voor je? Denk dat toch voornamelijk de schoen de juiste vorm moet hebben.

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 11:35

xSCWx schreef:

Ik neem de naam van mijn vriend aan en dan hebben wij beiden dezelfde naam als een hééél bekend drankje. Iedereen krijgt dus een flesje met dat drankje met een kaartje eraan 'bedankt voor jullie bijdrage aan de dag waarop wij meneer en mevrouw 'drankje' werden!'