Buiten dat heb ik het liefste ob, omdat die ook gewoon makkelijk te verwijderen zijn, en niet je hele muts gort droog maken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Om tamponziekte te vermijden hebben ze net uitgevonden dat een tampon kan lekken, zo zijn ze er zeker van dat vrouwen tijdig wisselenIedereen vindt dat vies, dus wanneer het lekt haal je hem zeker weg en eentje die te zwaar is maakt idd je muts gortdroog. Wat dan weer niet aangenaam is om hem weg te halen. Dus pak je maar eentje die wel goed is, en omdat je geen vlekken wil haal je 'm tijdig weg en daarmee voorkom je dan ook de ziekte.
Varekaj schreef:Ik vind die lappen viezer, zeker met warm weer. Alsof daar niks in kan zitten broeien... Nee, hier ook eentje die kiest voor tampons. Als je maar de goede maat hebt zit je safe. Doelde meer op meiden die amper menstruatie hebben maar wel een "zware" gebruiken omdat ze dan veel minder moeten wisselen. Daar speel je met je gezondheid.
tamary schreef:Varekaj schreef:Ik vind die lappen viezer, zeker met warm weer. Alsof daar niks in kan zitten broeien... Nee, hier ook eentje die kiest voor tampons. Als je maar de goede maat hebt zit je safe. Doelde meer op meiden die amper menstruatie hebben maar wel een "zware" gebruiken omdat ze dan veel minder moeten wisselen. Daar speel je met je gezondheid.
Bij mij was de mini op de laatste dagen al teveel, dus overgestapt op mooncup. Scheelt me een boel tampons kopen, afval en niks geen irritatie meer.
Geryon schreef:Leuk dat je gaat intrekken bij je vriend Varekaj!
Bezuinigen jullie ook op de verwarming? Ik zou het liefst nu al beginnen met de verwarming aan doen iedere dag! Nu woon ik nog bij mijn ouders, maar ik wil wat meer gaan opletten hoeveel water en stroom ik gebruik, voor hun portemonnee.