M'n roze rally auto gebruik ik voor op het circuit, is helaas niet straatlegaal.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chasey schreef:Ja lust inderdaad wel wat, maar je krijgt er een hoop power voor terug.En de paardentrailer trekt hij als een eitje natuurlijk.
M'n roze rally auto gebruik ik voor op het circuit, is helaas niet straatlegaal.Dus die wordt af en toe uitgelaten op het circuit. En dan ook met Rally for kids. Met (ernstig) zieke kindjes, die dan mee mogen. Echt heel erg gaaf!
Renee1991 schreef:Chasey schreef:Ja lust inderdaad wel wat, maar je krijgt er een hoop power voor terug.En de paardentrailer trekt hij als een eitje natuurlijk.
M'n roze rally auto gebruik ik voor op het circuit, is helaas niet straatlegaal.Dus die wordt af en toe uitgelaten op het circuit. En dan ook met Rally for kids. Met (ernstig) zieke kindjes, die dan mee mogen. Echt heel erg gaaf!
Oh dat laatste is erg gaaf! Wat leuk!
Tja quad, is maar net waar je de prioriteit aan geeft.. Als dat voor jou een belangrijk punt is, doe je het goedIk kan nou niet bepaald zeggen dat ik een zuinige wagen heb, maar voor mij is de ruimte en het comfort weer belangrijker.
Lieszje schreef:@Quad
Dat zijn echt leuke auto's
Heb er één keer een heel klein stukje in gereden en er verder vooral naast gezeten.
Zat er altijd heel fijn in
Ben stiekem wel benieuwd wat je ervoor betaald hebt!
_mexx_lady_ schreef:Topic is alweer wat verouderd maar ik ga toch mijn poging wagen.
Waar kopen jullie je velgen? Bij een dealer? Online website?
Ik zit nu te kijken naar dealers in de buurt maar vind in dit boerengat niet veel soeps![]()
Dus gewoon waar halen jullie je velgen vandaan?