Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 13:50

Mijn blog is overigens responsive :D moet je de browser maar eens kleiner slepen als je er op zit :)

Gisteren ook weer een post gemaakt, straks kijken of er nog eentje lukt :)

Overigens zou het probleem met refreshen ook opgelost moeten zijn :)

Murthul

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 14:29

Zo, ik heb mn blog nog weer een beetje aangepast _O-

Ik wil éigenlijk nog boven aan van die icoontjes ipv een hele twitter en fb banner in mn zijbalk.. Van die icoontjes zodatje me ook kan volgen via twitter/fb/bloglovin'/rss.. die hele kleine mini's zegmaar _O-

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:51

Je kunt de plugin Social Stickers installeren voor kleine icoontjes van social media als Twitter en Facebook. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 13:32

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 13:38

Nog 1 ding dan.. Welke widget gebruiken jullie voor jullie statestieken?

Ik ben eigenlijk best tevreden met mn blog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 13:42

Responsive is dat het op elk device er goed uit ziet: op een smartphone, op een tablet, een computer. Zonder dat ik voor alles een aparte site hoef te maken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 13:46

Ah, op zo'n fiets :D

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:41

Jij gebruikt toch ook Wordpress, Murthul? Ik heb de WP SlimStat plugin geïnstalleerd. Al moet ik bekennen dat ik ook niet echt verder heb gekeken naar andere statistiek plugins.

Weet iemand of je jezelf ook weg kunt filteren uit de statistieken? Want daar zou het een stuk overzichtelijker van worden.

Volgens mij is het thema dat ik gebruik trouwens ook responsive. Zat vanmorgen met een verkleind browserscherm naar mijn blog te kijken en toen viel het mij ineens op. Handy! :D
Ik heb alleen nog niet uitgevogeld hoe ik mijn posts slechts deels kan laten weergeven op de hoofdpagina. Want dat wil ik eigenlijk nog wel graag, dat niet gelijk het hele verhaal te lezen staat op de eerste pagina. Om het overzicht van mijn posts straks een beetje overzichtelijk te houden, als het er wat meer worden.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:45

Volgens mij niet :n
Ik had mijn blog nog niet eens openbaar staan en al statistieken. Blijkbaar als je het automatisch inloggen uit zet werkt het wel (dus iedere keer handmatig inloggen), maar dat zal dan wel weer niet werken voor wanneer je de blog op je eigen site hebt draaien.

Voor dat deels weergeven heb je volgens mij een code, ik heb dat iig eerder voorbij zien komen in dit topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:50

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 15:51

Chanen schreef:
Jij gebruikt toch ook Wordpress, Murthul? Ik heb de WP SlimStat plugin geïnstalleerd. Al moet ik bekennen dat ik ook niet echt verder heb gekeken naar andere statistiek plugins.

Weet iemand of je jezelf ook weg kunt filteren uit de statistieken? Want daar zou het een stuk overzichtelijker van worden.

Volgens mij is het thema dat ik gebruik trouwens ook responsive. Zat vanmorgen met een verkleind browserscherm naar mijn blog te kijken en toen viel het mij ineens op. Handy! :D
Ik heb alleen nog niet uitgevogeld hoe ik mijn posts slechts deels kan laten weergeven op de hoofdpagina. Want dat wil ik eigenlijk nog wel graag, dat niet gelijk het hele verhaal te lezen staat op de eerste pagina. Om het overzicht van mijn posts straks een beetje overzichtelijk te houden, als het er wat meer worden.

In wordpress zit er een knopje (naast dikgedrukt e.d. in de wysiwyg) de htmlcode is <!--more-->

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:19

Oh, werkt dat zo! Joh, ik typ mijn berichten altijd in de "tekst" box, zodat ik lekker met codes kan knoeien. Ik had die hele "read more" knop dus helemaal over het hoofd gezien. Thanks!

Omdat ik een "bekende bezoeker" ben (admin), kan ik wel zien welke bezoeken van mij afkomstig zijn, maar dan nog vind ik het redelijk irritant dat ik dat IP-adres bijvoorbeeld niet uit kan schakelen.

@ Jans: Kun je die statistieken ook als plugin installeren?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:38

Hoi iedereen!
Mag ik mee posten met jullie?
Sinds vorige week een eigen blog begonnen: http://anequestrian.wordpress.com/
Ben ook te vinden op Bloglovin :) ik heb volgens mij de meesten wel toegevoegd?
Deze week vrij van werk dus ik ga ze dan eens rustig lezen. Ze zien er echt heel leuk uit! :D
Ik blog over mijn paard ( origineel :P ), ik doe aan clickertraining met haar.
Voor veel mensen is dit nog een vrij onbekende manier van omgaan met je paard, dat wil ik met deze blog graag verbeteren.

Maar euh, ik begrijp niets van de vorige posts ivm eigen domeinen, hosting etc :')
Is het goed als ik mijn vriendje dan even lief aankijk als ik hem nodig heb of ben ik dan minder stoer? O:) _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:40

Uhh geen idee, volgens mij plaats je een regeltje code in je index, en dan kan je gewoon via je gmail de boel bekijken :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 16:43

Klopt.. Dat heb ik nu gedaan.. bedankt voor de tip jans :D

Ik heb ook Jetpack geinstalleerd.. Die is opzich wel fijn maar ik wil graag zien hoeveel unieke visitors er komen :P

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:56

Ik gebruik inderdaad voor mijn eigen domein ook google analyticss en jetpack. Veel bekende bloggers gebruiken ook nog een andere statistiekenmeter maar daar ben ik even de naam van kwijt. :P

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 16:58

RianC schreef:
Ik gebruik inderdaad voor mijn eigen domein ook google analyticss en jetpack. Veel bekende bloggers gebruiken ook nog een andere statistiekenmeter maar daar ben ik even de naam van kwijt. :P

Ik ben benieuwd! Dus als je het weer weet _O-

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:59

RianC schreef:

Ik gebruik zelf nog Wordpress, ik vind het handig! Volgens mij kan je met een eigen domein meer gedetailleerde stats zien?

Hoe vaak plaatsen jullie een blog? Is het niet handiger om daar een vast moment in te bouwen? Bv eenmaal per week? Op die manier weten je volgers wanneer ze een nieuwe blog kunnen verwachten, toch? Of denk ik even verkeerd?

Edit: volgens vriend is er nog netstats?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:00

Ik probeer het regelmatig te doen, ik wil uiteindelijk naar dagelijks, maar ik merk dat het op een werkdag als ik in de avond moet zwemmen niet lukt. Dan blijft de laptop op kantoor namelijk :+

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 17:25

Zelf ben ik pas opnieuw begonnen met bloggen, poeh wat een gedoe om alles weer uit te zoeken :P

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 17:27

Ik ben eigenlijk nog op zoek naar 2 plugins (?)

Afbeelding
Afbeelding

Iemand die een van beide herkent? Ze lijken me wel handig..

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 18:15

Ik ken het niet :n hoop dat je het snel vind. Heb zelf gekeken of het van Netstats is maar dat is het ook niet :n

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 18:48

De kalender is Editorial Calendar! Nu de statestieken nog _O-

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 18:52

Murthul schreef:
De kalender is Editorial Calendar! Nu de statestieken nog _O-

Volgens mij heb ik het? *\o/* www.statcounter.com

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 20:29

Ik probeer m te installeren.. Dat lukt alleen niet helemaal, maar thanks for finding! :D