Gisteren ook weer een post gemaakt, straks kijken of er nog eentje lukt

Overigens zou het probleem met refreshen ook opgelost moeten zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chanen schreef:Jij gebruikt toch ook Wordpress, Murthul? Ik heb de WP SlimStat plugin geïnstalleerd. Al moet ik bekennen dat ik ook niet echt verder heb gekeken naar andere statistiek plugins.
Weet iemand of je jezelf ook weg kunt filteren uit de statistieken? Want daar zou het een stuk overzichtelijker van worden.
Volgens mij is het thema dat ik gebruik trouwens ook responsive. Zat vanmorgen met een verkleind browserscherm naar mijn blog te kijken en toen viel het mij ineens op. Handy!
Ik heb alleen nog niet uitgevogeld hoe ik mijn posts slechts deels kan laten weergeven op de hoofdpagina. Want dat wil ik eigenlijk nog wel graag, dat niet gelijk het hele verhaal te lezen staat op de eerste pagina. Om het overzicht van mijn posts straks een beetje overzichtelijk te houden, als het er wat meer worden.
RianC schreef:Ik gebruik inderdaad voor mijn eigen domein ook google analyticss en jetpack. Veel bekende bloggers gebruiken ook nog een andere statistiekenmeter maar daar ben ik even de naam van kwijt.
Murthul schreef:De kalender is Editorial Calendar! Nu de statestieken nog