Was ik ook van plan en had het gisteren al op stal gezegd (had namelijk al zo'n voorgevoel). Er word goed voor bollie gezorgd dus hoef me geen zorgen te maken.
Het sneeuwt hier hard met grote vlokken, maar blijf dus niet liggen.
Hier (Gorinchem) ook sneeuw hoor. Zo schattig. Wij hebben in de boom een voederhuisje hangen voor musjes, koolmeesjes ed. Hier zit ook een dakje op en er zit nu al de hele tijd een mus op het plankje. Niet om te eten, maar om te schuilen voor de sneeuw. Te schattig!
Feyenoord.... Mijn vriend woont in de buurt van Rotterdam en ik in de buurt van Amsterdam. Soms best grappig als ik over Ajax begin bij zijn vrienden. niet dat zij voetbal liefhebbers zijn, maar toch ook bij geen liefhebbers speelt er altijd wel iets. Maar gefeliciteerd!
Het sneeuwt al een aantal uur, maar er blijft 0 liggen. Zonde, sneeuw dan gewoon niet.
Erna_
Geplaatst: 24-02-13 16:27
Feyenoord
Sneeuw
NatasjavE
Geplaatst: 24-02-13 16:54
Rienn schreef:
Het sneeuwt al een aantal uur, maar er blijft 0 liggen. Zonde, sneeuw dan gewoon niet.
Nou,....als het dan sneeuwt heb ik het liever zo snel mogelijk weer weg.
Hier sneeuwt het al vanaf gisteravond half 12 ongeveer,het is af en toe droog geweest maar verder nog steeds sneeuw.Waar blijft die dooi?
Amsterdam/Rotterdam het zullen nooit échte dikke vrienden worden haha. Elke club mag winnen van mij,zolang het maar niet ajax is. Ajax speelt 1-1 mijn griep is opeens zo goed als genezen.
Nu weer natte sneeuw... Het heeft niet over vandaag.
quintusgl
Geplaatst: 24-02-13 18:09
Ik was er zo klaar mee! Ben gewoon gaan rijden in de sneeuw, storm en ijzige kou met mijn bijna 4 jarige..... Voor mijn gevoel;Als ik moet wachten tot het lente wordt is het paard al oud en versleten....
01San
Geplaatst: 24-02-13 18:09
Ik vond het weer vandaag wel wat beter dan gister.. gister was het zo snijdend koud met die wind.. stond wel in de natte sneeuw vandaag maar dat vind ik dan weer minder erg