yvonnedv schreef:Om er een mooi rond bedrag van te maken heb ik nog 0,16 overgemaakt. *piest in haar broek* en nee....ik ben niet incontinent You just made my day
Geweldig wat een bedrag wat zou SG trots op ons allemaal zijn, zoveel als naar de Minke stichting kan. Yvonne super actie haha klinkt veel beter dit!
Wow wat een bedrag. Enorm zeg. En super die laatste 16 cent. Al zeg je 1200 euro sneller dan 1199,84 euro. Enne Q tena lenen?
Wat een geweldig bedrag zeg!! Wanneer gaat het bedrag naar de stichting? Ik ben echt enorm benieuwd naar hun reactie!!
karuna schreef:Wow wat een bedrag. Enorm zeg. En super die laatste 16 cent. Al zeg je 1200 euro sneller dan 1199,84 euro. ok ok Q wil je het terug storten?Alhoewel 1200 kan je wel met veel meer nadruk zeggen als 1199,84, laat maar zitten dan
Krijg gewoon de heerlijke bibbers als ik zie hoeveel vreemden samen helpen om 1 meid voor altijd te herdenken...Bokkers, ik ben trots op jullie allemaal Bij deze een heeeeeele dikke knuffel van mij!
Wow mensen, wat een super bedrag is het geworden!En Yvonne, topper! Wat een geweldig gevoel om deel uit te maken van zo'n bijzondere groep mensen die dit mogelijk hebben gemaakt! Voor jullie allemaal
quartel schreef:en hoeveel mooier is het dan om af te sluiten met het eindbedrag van de inzameling 1199,84respect mensen......heel byzonder wat jullie hier allemaal gedaan hebben.Het is me een eer dit te mogen doen!!!Graag gedaan!Enne Yvonne..... Goed gedaan!
CRos95 schreef:sorry jongens voor die 34 cent . 1200 klinkt inderdaad veewl beter Ohw was jij dat, ik zat me al af te vragen waar dat vreemde bedrag vandaan kwam