Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 18:12

AmyII schreef:
Jeeetje wat een geweldig topic!

Ik weet nog heel goed dat ik buisjes kreeg (in mijn oren) en tegelijkertijd gingen bij mijn zus de keelamandelen eruit. Dus werd ik wakker op die slaapzaal en mijn zus kreeg allemaal ijs en weet ik wat nog meer. En ze lachtte me vet hard uit dat ik niks mocht, dus ik stennis schoppen en toen kreeg ik ook iets (lange vingers) en ik ben me een partij beroerd gewordeb joh! :r

En toen 's avonds thuis aan tafel, het was al een vreemde gewaarwording dat ik pap had HOREN koken in de keuken (ik hoorde voor de buisjes extreem slecht). Aan tafel ben ik doodziek geworden van de herrie en ik heb huilend geschreeuwd dat iedereen stil moest doen, terwijl mijn ouders en broers en zus gewoon normaal aan het eten waren. Maar ik werd echt helemaal leip van het geluid van het bestek..

Eentje van mijn vriend:
Toen hij jong was, was hij met de fiets op pad (alleen) en hij was gaan kijken hoe een man met een bosmaaier (zo'n grote gras maaier aan de tractor) de berm maaide. En ineens vlogen er allemaal katjes en een grote kat in stukken door de lucht. Toen is die man afgestapt en die heeft de katjes die nog leefden doodgeslagen tegen de vangrail. (Hij wilde ze ook niet langzaam dood laten bloeden en er was geen redden meer aan)
Mijn vriend is daar toen zó van geschrokken!

:oo hoe kan dat gebeuren?

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 18:16

elise21 schreef:
Ik bleef bij mijn opa en oma slapen en mocht bij mijn oma in bed.
Midden in de nacht maakte ze me wakker en zei dat ze het lichtje niet kon vinden of ik hem even aan kon doen.
En toen deed ik het lichtje aan en keek naar haar voeten.
Was ze dus in haar slaap helemaal omgedraaid.
Wat hebben we gelachen toen :')

En ja ik heb ook een slechte ervaring met de wc's in Frankrijk.
We stopten bij een tankstation om daar naar de wc te gaan.
We liepen dat gebouwtje binnen en aan je linker kant waren allemaal hokjes (zo der deur volgensmij)
En de wc's waren zegmaar van die soort douchebakken?
Toen keek ik in de eerste wc lag wr zo'n drol.
Was zoo vies :(
Sinds dien heb ik ook niks meer met Frankrijk en ga ook nooit meer naar de wc bij Franse tankstations

_O- dit is zo fantastisch. Iedereen denkt dat alle wc's in Frankrijk uit de prehistorie komen :')
Verder niks persoonlijks hoor, maar iedereen heeft altijd van alles op te merken aan de wc's. Ik heb van mijn leven nog nooit zo'n ding gezien :))

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 18:25

De oplossing voor die Franse wc-gevallen bij mij was gewoon het gehandicaptentoilet pakken. :')

Grapjasjes12

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 19:26

Ik weet nog dat ik dacht dat stoplichten een hartslag hadden. Als je op het knopje drukt dan gaan de meeste stoplichten tikken. Ik heb serieus tot m'n 9de gedacht dat die dingen leefden :')

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:18

prugelpiet schreef:
AmyII schreef:
Jeeetje wat een geweldig topic!

Ik weet nog heel goed dat ik buisjes kreeg (in mijn oren) en tegelijkertijd gingen bij mijn zus de keelamandelen eruit. Dus werd ik wakker op die slaapzaal en mijn zus kreeg allemaal ijs en weet ik wat nog meer. En ze lachtte me vet hard uit dat ik niks mocht, dus ik stennis schoppen en toen kreeg ik ook iets (lange vingers) en ik ben me een partij beroerd gewordeb joh! :r

En toen 's avonds thuis aan tafel, het was al een vreemde gewaarwording dat ik pap had HOREN koken in de keuken (ik hoorde voor de buisjes extreem slecht). Aan tafel ben ik doodziek geworden van de herrie en ik heb huilend geschreeuwd dat iedereen stil moest doen, terwijl mijn ouders en broers en zus gewoon normaal aan het eten waren. Maar ik werd echt helemaal leip van het geluid van het bestek..

Eentje van mijn vriend:
Toen hij jong was, was hij met de fiets op pad (alleen) en hij was gaan kijken hoe een man met een bosmaaier (zo'n grote gras maaier aan de tractor) de berm maaide. En ineens vlogen er allemaal katjes en een grote kat in stukken door de lucht. Toen is die man afgestapt en die heeft de katjes die nog leefden doodgeslagen tegen de vangrail. (Hij wilde ze ook niet langzaam dood laten bloeden en er was geen redden meer aan)
Mijn vriend is daar toen zó van geschrokken!

:oo hoe kan dat gebeuren?

Omg idd dat is verschrikkelijk!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 13:04

heidy_wilco schreef:
Mijn zusje had eens wat...

Ze was ongeveer 3 jaar toen haar amandelen eruit gingen. Na de operatie lag ze op de zaal met allemaal andere kinderen. Op die zaal was een verpleger, een hele grote zwarte Surinaamse man, inclusief met een Surinaams accent. Mijn zusje word wakker en ziet die man op haar af komen. Mijn zusje krijgt een grote glimlach op haar gezicht, wijst naar die man en zegt: Piet! En die man: Als jij mij Piet wil noemen mag jij mij Piet noemen. Wil je een ijsje of een bakje vlaaa...

_O-

Wat een geweldige reactie van die man _O-

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 11:26

Leuk topic!

Ook hier horror-herinneringen aan de toiletten in Frankrijk :D Elk jaar gingen mijn ouders naar Frankrijk op vakantie, en tot mijn 14e ging ik altijd mee. Toen ik echt nog kleiner was kon ik heel erg slecht op mijn hurken zitten, dus moest mijn vader me altijd vasthouden boven zo'n eng gat. Een aantal jaren later kwamen we op een rustplaats langs de Route du Soleil aan, zo ene met alleen een shabby wc-huisje en wat picknickbankjes. Echt, ik weet nog heel erg goed wat we daar aantroffen :r De hurktoiletten waren al ranzig, dus ik dacht naar het gehandicaptentoilet te gaan...

Ik doe de deur open, en tref een compleet zwembad aan. De gehele vloer stond blank met een combinatie van water, urine en verdwaalde hoopjes stront :r Al hink-stap-sprongend ben ik tussen alle hopen, tampons en maandverbandjes naar de pot geploegd, want als je moet dan moet je, maar mijn god... Ik zie het weer voor me :x :x :x

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:07

Dioxide schreef:
Leuk topic!

Ook hier horror-herinneringen aan de toiletten in Frankrijk :D Elk jaar gingen mijn ouders naar Frankrijk op vakantie, en tot mijn 14e ging ik altijd mee. Toen ik echt nog kleiner was kon ik heel erg slecht op mijn hurken zitten, dus moest mijn vader me altijd vasthouden boven zo'n eng gat. Een aantal jaren later kwamen we op een rustplaats langs de Route du Soleil aan, zo ene met alleen een shabby wc-huisje en wat picknickbankjes. Echt, ik weet nog heel erg goed wat we daar aantroffen :r De hurktoiletten waren al ranzig, dus ik dacht naar het gehandicaptentoilet te gaan...

Ik doe de deur open, en tref een compleet zwembad aan. De gehele vloer stond blank met een combinatie van water, urine en verdwaalde hoopjes stront :r Al hink-stap-sprongend ben ik tussen alle hopen, tampons en maandverbandjes naar de pot geploegd, want als je moet dan moet je, maar mijn god... Ik zie het weer voor me :x :x :x

_/-\o_ :') _O-

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 15:16

Mijn oma (leeft ook niet meer) heeft op jonge leeftijd haar man verloren en bleef met veel kinderen achter. Na een aantal jaren kwam ze een vrouw tegen met wie ze de laatste 30 jaar van haar leven heeft samengewoond.
Ons werd toen we klein waren vertelt dat ik 3 oma's had en ik vond dat heel normaal..

Maar mijn oom had tegen mijn nichtjes gezegd dat die andere vrouw de schoonmaakster was (ik kan er nu 20 jaar later nog niet over uit, hoe kan je dat nou zeggen)

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 18:21

phormicola schreef:
Ik weet nog dat ik dacht dat stoplichten een hartslag hadden. Als je op het knopje drukt dan gaan de meeste stoplichten tikken. Ik heb serieus tot m'n 9de gedacht dat die dingen leefden :')

Hahaha, geweldig!

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 08:19

Toen ik een jaar of 10 was liep ik over de camping waar ik opgegroeid was. Elk jaar kwamen we daar en mijn oma kwam daar regelmatig.

Op een dag liep ik Sochtends over het schelpen pad schelpjes te zoeken. En ik hoorde een hoop "geschreeuw" van een vrouw. Ik erheen gegaan en mezelf verstopt
In de bosjes.

Bleken ze daar een p.film te maken Ik wist jaren later pas wat het betekende al vond ik het er toen zielig uit zien voor die mevrouw. Ze schreeuwde immers zo. Het zal wel zeer gedaan hebben. Dacht ik hahah

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 19:54

Tja, ik weet niet of het onder vreemd valt, maar iets wat me heel erg bij gebleven is uit mijn kindertijd was dat bij een enorme storm een oud mannetje huilend helemaal om een lantaarnpaal geklemd zat om niet weg te waaien en dat mijn moeder hem, met mij aan de andere hand, thuis heeft gebracht.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 20:56

Mijn ouders zijn doof, en ik was eens bij mijn oma, ik was aan het springen op de bank(oma was in de keuken) en ineens hoor ik oma zeggen: Tiffani, niet op de bank springen he ! Ik was even stil en toen vroeg ik: Oma, kun jij door de muur heen kijken? Maar mijn ouder kunnen dat natuurlijk niet horen en zei wel :o :')

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 22:01

xTiffani schreef:
Mijn ouders zijn doof, en ik was eens bij mijn oma, ik was aan het springen op de bank(oma was in de keuken) en ineens hoor ik oma zeggen: Tiffani, niet op de bank springen he ! Ik was even stil en toen vroeg ik: Oma, kun jij door de muur heen kijken? Maar mijn ouder kunnen dat natuurlijk niet horen en zei wel :o :')

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Geweldig!!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 22:49

Whaha, wat een verhalen!

Hier ook als kind zwaar van slag toen ik in Frankrijk het toilet zag. " Ik hou het wel op tot we thuis zijn" riep ik naar mijn ouders. Maar das best lastig als je drie weken weg blijft. :+
Mijn ouders hebben toen een chemisch toilet gekocht, want ik verdomde het echt om op die franse fratsen mijn behoefte te doen. :o

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-15 23:36

Mijn oma zij altijd dat als ik iemand sloeg mijn handen boven het graf zouden groeien. Ik was klein.. maar erg eigenwijs
Tot ik eens op de begraafplaats was en daar 2 stenen handen op het grafsteen (plaat plat op de grond) stonden. Ik heb me tot de puber tijd gedragen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 09:04

Als klein kind ben ik eens met mijn opa en oma vanaf Amsterdam met de trein naar Zwolle geweest. En er zat een travestiet. Ik moet heel hard door de trein geroepen hebben "Waarom is die meneer verkleed als een mevrouw :wow:?"

Opa en oma hebben ze vreselijk voor mijn geschaamd :D

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:45

Ik stond een keertje met mij moeder op de markt in utrecht, en ik dacht dat ik haar hand vasthield.

Ik dacht nog, jeetje, wat een lekkere warme hand.
was het niet de hand van mijn moeder maar van een marrokaanse vrouw.
sindsdien dacht ik altijd dat alle marrokaanse vrouwen warme handen hadden!

Er is ooit een vrouw vermoord tijdens de pauze tegenover school. een of andere debiel die zn vrouw doodschoot en daarna zichzelf. dat is iets wat je niet vergeet.

Ook een keer stond ik op mijn moeder te wachten, tot ze me kwam ophalen van school. en er stopt een zwarte auto met twee mannen die vragen of ze me naar huis moeten brengen. ik heb vriendelijk bedankt.

Ik was een jaar of 5 gok ik.

En nee, ik woonde niet in de Ghetto maar gewoon in utrecht! ;)

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:47

Musiess schreef:
hahaa ik durf echt zo'n shop niet in, maar ik durf ook zelf geen cond@@ms te halen

Ik ook niet! hahaha

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:59

Toen ik een jaar of tien was ging ik met een vriendinnetje en haar moeder naar de cafetaria. Zat lekker van mn patat te genieten toen haar moeder zich ineens naar mij toe boog om haar snor te laten zien. Echt dat beeld vergeet ik nooit meer. Vond het zo bizar! :')

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 17:39

Ik had de nare gewoonte om elke donkere persoon 'zwarte piet' te noemen.

Ook had ik 2 huizen verder dan waar ik woonde een vrouw wonen.. Henny.
Zij had van kaarsen tot xxx toys netjes geordend naast elkaar liggen. Haar hele vloer was bezaaid. In het hele huis.

Kijk en dat weet ik dan weer omdat ik belletje trok bij haar.
Heks henny noemde wij haar.

Ik was 8 ofzo