AmyII schreef:Jeeetje wat een geweldig topic!
Ik weet nog heel goed dat ik buisjes kreeg (in mijn oren) en tegelijkertijd gingen bij mijn zus de keelamandelen eruit. Dus werd ik wakker op die slaapzaal en mijn zus kreeg allemaal ijs en weet ik wat nog meer. En ze lachtte me vet hard uit dat ik niks mocht, dus ik stennis schoppen en toen kreeg ik ook iets (lange vingers) en ik ben me een partij beroerd gewordeb joh!
En toen 's avonds thuis aan tafel, het was al een vreemde gewaarwording dat ik pap had HOREN koken in de keuken (ik hoorde voor de buisjes extreem slecht). Aan tafel ben ik doodziek geworden van de herrie en ik heb huilend geschreeuwd dat iedereen stil moest doen, terwijl mijn ouders en broers en zus gewoon normaal aan het eten waren. Maar ik werd echt helemaal leip van het geluid van het bestek..
Eentje van mijn vriend:
Toen hij jong was, was hij met de fiets op pad (alleen) en hij was gaan kijken hoe een man met een bosmaaier (zo'n grote gras maaier aan de tractor) de berm maaide. En ineens vlogen er allemaal katjes en een grote kat in stukken door de lucht. Toen is die man afgestapt en die heeft de katjes die nog leefden doodgeslagen tegen de vangrail. (Hij wilde ze ook niet langzaam dood laten bloeden en er was geen redden meer aan)
Mijn vriend is daar toen zó van geschrokken!