Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Re: Weer een jongens-topic.. op date vragen of niet? klasgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:51

Ik kom ook even uit de meeleesmodus haha. Erg leuk dat je zo' n gezellige avond hebt gehad. Het is waar dat het nu eigenlijk aan hem is, alleen.... Wie weet duurt dat nog weken, of gewoon helemaal niet. Misschien tochmaar zeggen/ smsen dat je hem leuk vind? Weet je gelijk of hij jou ook leuk vind of dat hij het als vriendschap ziet.. Weet je wel waar je aantoe bent voordat je straks helemaaaal hoteldebotel bent!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:54

Wat misschien een optie is ( wel moeilijk :P ) om hem niet meer te smsen. Als hij je leuk vind moet hij op een gegeven moment denken: He, ik hoor niks meer, laat ik haar maar wat sturen!
Maar ik weet hoe moeilijk het is om niet te smsen als je iemand zo leuk vind. Maar als hij niks laat horen is het wel duidelijk denk ik..

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 12:56

Ach, veel jongens sturen pas laat terug, maar gewoon relativeren en niet te veel proberen opdringen :').. Hij zal wel antwoorden na een tijdje :')

(Zit ook in een situatie met een trage sms'er; zooo irritant! Ik stuur ook zelden als eerste omdat ik ook zoiets heb van "als hij me wil horen, moet hij maar zelf smsen" :P)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:32

Blijf dit een geweldig topic vinden ! Al zo veel pagina's, geweldig :D

Ik zou zeggen, maak je niet te veel druk om hem. Hij zal je heus wel zien zitten, anders gaat hij niet mee wat drinken. Moet je maar zelf voorstellen als je iemand niet leuk vindt, en die gene vraagt je om wat te drinken. Dan zou je toch ook nee zeggen ? :P Hij zit je heus wel zitten, alleen is hij wat verlegen en onzeker krijg ik het idee.
Jammer dat hij niks heeft gedaan, maar ik moet zeggen zo ben ik ook altijd de eerste paar keren. Als mijn vriend de eerste keer ook mij niet had gezoend, dan zou ik dat ook niet hebben gedaan. Maar hij nam dan wel het initiatief.
Niet zo twijfelen aan je zelf, laat het weten aan hem dat je het heel gezellig vond. En dat de volgende keer maar bij hem ligt. En laat hem maar eens wat regelen. Succes :D

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 17:48

Birgit__ schreef:
Dus nu ben ik nog niet veel verder hoe het zit en of ik meer kan verwachten zeg maar. Daar had ik gister echt het lef niet voor om te vragen. Ik kan idd wel zo'n uitdagend smsje sturen van; de volgende date is aan jou! Maar dadelijk wil hij dat niet of ziet hij het niet als date :')

Ik word steeds onzekerder en dat komt volgens mij alleen maar omdat ik hem steeds leuker ga vinden... <3
Je kan het woord ''date'' ook vervangen door afspraak? Dat klinkt wat minder zwaar! Maar fijn dat jullie een gezellige avond hebben gehad en telkens als ik dit topic open hoop ik op een mooi vervolg hahaha. *\o/*

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 18:59

hihi.. zo blij als je gister was. zo onzeker ben je nu alweer hahaha. het is ook zo spannend.
ik durf niet te zeggen of hij je leuk vind of niet of wat je moet.

waarom hij je wel leuk zou vinden:
- hij wou graag mat je naar de bioscoop en wat drinken
- hij wil voor je betalen
- hij wil ook wel bij jou in de buurt afspreken
- het werd ongemakkelijk toen jullie hadden afgesproken
- de dates waren erg leuk en hij zei ook dat hij het leuk vond

waarom hij je niet leuk zou vinden:
- hij heeft je niet gezoend
- hij smst niet snel terug
- hij stalkt je niet

nog een aanvulling?

voor mijn gevoel zijn mannen minder smsers dan vrouwen. mijn (inmiddels) man, smste wel terug.. maar nooit snel.. kon wel een dag duren soms.. erg irritant haha

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:41

En TS, al een appje?? :o

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:06

Wie heeft nog een boek nodig. Dit is echt een roman a la 2012. Elke pagina weer spannend; heeft ze al een update geplaatst, heeft hij al gereageerd, weet ze de moed te vinden om toch iets te sturen? Geheel compleet met adviezen van omstanders en een inzicht in de twijfels van de hoofdpersoon.

Overigens wil ik wel even aangeven dat ik alleen van boeken met een goed einde houd, so it better be good ;)!

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:29

Op fok is toch ookt een boek gemaakt over alle forumverhalen? (maar dat was met 3hoeksrelaties en weet ik veel :'))

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 10:29

Oeh echt spannend! Maar mannen/jongens zijn altijd traag, ik hoor eigenlijk altijd alleen dat vrouwen het initatief moeten nemen.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:12

Joltsje schreef:
hihi.. zo blij als je gister was. zo onzeker ben je nu alweer hahaha. het is ook zo spannend.
ik durf niet te zeggen of hij je leuk vind of niet of wat je moet.

waarom hij je wel leuk zou vinden:
- hij wou graag mat je naar de bioscoop en wat drinken
- hij wil voor je betalen
- hij wil ook wel bij jou in de buurt afspreken
- het werd ongemakkelijk toen jullie hadden afgesproken
- de dates waren erg leuk en hij zei ook dat hij het leuk vond

waarom hij je niet leuk zou vinden:
- hij heeft je niet gezoend
- hij smst niet snel terug
- hij stalkt je niet

nog een aanvulling?

voor mijn gevoel zijn mannen minder smsers dan vrouwen. mijn (inmiddels) man, smste wel terug.. maar nooit snel.. kon wel een dag duren soms.. erg irritant haha

Nou meer plus als minpunten dus :D :D

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 16:31

Oeeh meelezer hier :D 

Even wat wijze raad van mij haha :) dit jaar heb ik te maken gekregen met een jongen die naar mijn mening té snel vertelde dat ie me leuk vond, je moet idd eerst gewoon wat afpreken en zo en een gezellige tojd hebben samen voordat je zoiets verteld want dat is wel een afknapper :P niet dat die jongen sws een kans had maargoed :D 
Naar mijn mening moet het toegeven dat je iemand leuk vind een beetje vanzelf gebeuren, als je het forceerd krijg je rare situaties denk ik :P
Ik vind dat je al supergoed op weg bent :D ik denk dat de volgende stap voor jullie wat meer fusiek contact moet zijn :D je hoeft echt niet meteen te gaan zoenen of zo hoor :P wat voor mij en mn vriend blijkbaar goed gewerkt heeft is elkaar een beetje plagen en zo :P hij zei op msn dat hij het heel leuk vind om mensen zo in hun zij te prikken weetjewel en dat ik maar beter kon oppassen :P we zijn toen ook samen naar de bios geweest en hij begon me te prikken en ik dus steeds zn hand wegduwen en zo totdat ik besloot dat dat niet werkte en ik zn hand maar gewoon beter vast kon houden :D ik zat daar toen in de bios nog een uur of zo helemaal happy en als ie zoiets toelaat dan heb je hem al waar je hem wil denk ik :D 
Verder de volgende twee dates nog niks gebeurd qua zoenen en zo, totdat ik even gebruik maakte van het spreekwoord meisjes plagen kusjes vragen :D BOEM! xD okee anyways, misschien kun je voorstellen om een film bij iemand thuis te kijken en zo? :) goed excuus om lekker tegen elkaar aan te liggen en zo en toch wat relaxter dan in de bios :D 
Gewoon kijken hoe het gaat, nee heb je, ja kun je krijgen :D en persoonlijk ben ik van mening dat jij van een nee al naar een misschien bent :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:48

Te snel.. Wat is te snel? Ze kennen elkaar tenslotte al een tijdje..

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:26

Hm te snel was in het geval van die jongen na twee weken of zo en echt alleen maar gesprekjes gehad van hee hoe gaat het ja goed met jou jaa ook duzzz.. Tsja xD
Maar ik zou het alleen vertellen als je al een tijdje aan het flirten bent en het een beetje vanzelf gaat :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:01

*komt ff uit het mee-leeshoekje*

TS, hoe is het nu?

& ben ik nou de enigste hier die er geen last van heeft dat een jongen niet snel terug stuurt?

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:05

_AlMaraam_ schreef:
*komt ff uit het mee-leeshoekje*

TS, hoe is het nu?

& ben ik nou de enigste hier die er geen last van heeft dat een jongen niet snel terug stuurt?

Ja ;( Bij mij is 't zelfs m'n vriend.

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:06

Nou, ik heb wel eens jongens die wel snel smsen. Alleen zijn dat juist degene die ik niet leuk vind maar alleen zij mij :+

Maar meerendeel die ik ken niet hoor :(

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:10

Nou, dan heb ik dus blijkbaar geluk. ;)
Alhoewel ik bij veel mensen ook niet de snelste smser ben.

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:22

Mijn vriendje sms't wel snel terug, maar die van mij is dan ook wel een beetje apart geval!
Die jongen kletst sowieso de oren van je lijf en houdt van roddelen haha, en voelt zich ook snel schuldig dus door snel terug te sms'en hoeft ie zich daar in ieder geval niet schuldig over te voelen ;)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:25

Pferdelove schreef:
Mijn vriendje sms't wel snel terug, maar die van mij is dan ook wel een beetje apart geval!
Die jongen kletst sowieso de oren van je lijf en houdt van roddelen haha, en voelt zich ook snel schuldig dus door snel terug te sms'en hoeft ie zich daar in ieder geval niet schuldig over te voelen ;)

Best handig, weet je gelijk alle roddels ;)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:48

Gelukkig stuurt die van mij ook altijd meteen terug :D Kan me wel altijd druk maken om het feit, als ik iets stuur en hij leest het, en antwoord niet terug. ''Laatst gezien vandaag om .... uur'' Gelukkig komt dat bijnaaa nooit voor :P

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 22:28

En ik hopen, dat aangezien de OP al een maand oud is.... er vast al een relatie oid was!! haha, maar helaas!! Ook ik moet in spanning afwachten!

Meid dat smsen, sommige mensen zijn nu niet zo'n sms'ers én omdat jij nu extreem gefocused bent op berichtjes van hem, 'vergeet' je dat die jongen wellicht ook nog andere dingen doet, dus als hij het gezien is, heeft hij misschien alleen heel snel even kunnen kijken.

Ik ben zelf Lesbisch en heb iets meer dan een halfjaar geleden de stoute schoenen aangetrokken door het meisje dat beneden in de bar werkte waarboven ik woon, gewoon doodleuk naar binnen te lopen en te vragen of ze wat wou gaan drinken! Onder tussen zijn we een halfjaar samen en is het nog steeds heel erg leuk!! :D

Maar zeker bij jongens, is het wel belangrijk dat je DUIDELIJK bent. Die hebben dat echt niet zo snel door! Al die vrouwen zich maar druk maken, en zij zijn zich van geen kwaad bewust! En misschien durftie zelf ook niet zo goed??

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 13:51

Oeh spannend! Dadelijk zien we elkaar weer voor het eerst sinds de date :P

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 13:52

En dan weer zenuwachtig worden en niets durven te zeggen enzo? :D

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 15:10

Én..hoe vergaat het jullie daar? :D
Wordt het Cont(r)act stil(&)zwijgend := verlengd of is het beëindigd per 12-11'12 :')