Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) om hem niet meer te smsen. Als hij je leuk vind moet hij op een gegeven moment denken: He, ik hoor niks meer, laat ik haar maar wat sturen!
.. Hij zal wel antwoorden na een tijdje 
)
Hij zit je heus wel zitten, alleen is hij wat verlegen en onzeker krijg ik het idee.
Birgit__ schreef:Je kan het woord ''date'' ook vervangen door afspraak? Dat klinkt wat minder zwaar! Maar fijn dat jullie een gezellige avond hebben gehad en telkens als ik dit topic open hoop ik op een mooi vervolg hahaha.Dus nu ben ik nog niet veel verder hoe het zit en of ik meer kan verwachten zeg maar. Daar had ik gister echt het lef niet voor om te vragen. Ik kan idd wel zo'n uitdagend smsje sturen van; de volgende date is aan jou! Maar dadelijk wil hij dat niet of ziet hij het niet als date
Ik word steeds onzekerder en dat komt volgens mij alleen maar omdat ik hem steeds leuker ga vinden...
!
) Joltsje schreef:hihi.. zo blij als je gister was. zo onzeker ben je nu alweer hahaha. het is ook zo spannend.
ik durf niet te zeggen of hij je leuk vind of niet of wat je moet.
waarom hij je wel leuk zou vinden:
- hij wou graag mat je naar de bioscoop en wat drinken
- hij wil voor je betalen
- hij wil ook wel bij jou in de buurt afspreken
- het werd ongemakkelijk toen jullie hadden afgesproken
- de dates waren erg leuk en hij zei ook dat hij het leuk vond
waarom hij je niet leuk zou vinden:
- hij heeft je niet gezoend
- hij smst niet snel terug
- hij stalkt je niet
nog een aanvulling?
voor mijn gevoel zijn mannen minder smsers dan vrouwen. mijn (inmiddels) man, smste wel terug.. maar nooit snel.. kon wel een dag duren soms.. erg irritant haha
dit jaar heb ik te maken gekregen met een jongen die naar mijn mening té snel vertelde dat ie me leuk vond, je moet idd eerst gewoon wat afpreken en zo en een gezellige tojd hebben samen voordat je zoiets verteld want dat is wel een afknapper
niet dat die jongen sws een kans had maargoed

ik denk dat de volgende stap voor jullie wat meer fusiek contact moet zijn
je hoeft echt niet meteen te gaan zoenen of zo hoor
wat voor mij en mn vriend blijkbaar goed gewerkt heeft is elkaar een beetje plagen en zo
hij zei op msn dat hij het heel leuk vind om mensen zo in hun zij te prikken weetjewel en dat ik maar beter kon oppassen
we zijn toen ook samen naar de bios geweest en hij begon me te prikken en ik dus steeds zn hand wegduwen en zo totdat ik besloot dat dat niet werkte en ik zn hand maar gewoon beter vast kon houden
ik zat daar toen in de bios nog een uur of zo helemaal happy en als ie zoiets toelaat dan heb je hem al waar je hem wil denk ik
BOEM! xD okee anyways, misschien kun je voorstellen om een film bij iemand thuis te kijken en zo?
goed excuus om lekker tegen elkaar aan te liggen en zo en toch wat relaxter dan in de bios
en persoonlijk ben ik van mening dat jij van een nee al naar een misschien bent

Pferdelove schreef:Mijn vriendje sms't wel snel terug, maar die van mij is dan ook wel een beetje apart geval!
Die jongen kletst sowieso de oren van je lijf en houdt van roddelen haha, en voelt zich ook snel schuldig dus door snel terug te sms'en hoeft ie zich daar in ieder geval niet schuldig over te voelen
Kan me wel altijd druk maken om het feit, als ik iets stuur en hij leest het, en antwoord niet terug. ''Laatst gezien vandaag om .... uur'' Gelukkig komt dat bijnaaa nooit voor