Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:25

Hier gister avond een goede ervaring gehad :) Iemand die een beeldscherm op kwam halen voor 20 euro. Hij stond hier gigantisch in de weg dus ben blij dat die weg is en de vrouw kon haar kids er helemaal blij mee maken. Helemaal goed dus :D

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:55

Ik had dat wijf van die rijbroek die me opgelicht heeft nog een mail gestuurd dat ik ondertussen aangifte heb gedaan en haar met naam en woonplaats op bokt heb gezet...

krijg ik terug:

Sorry, maar ik heb niets meer vernomen dus ik dacht dat t goed was gegaan met het pakket...? Of het moet in mijn ongewenste mail terrecht zijn gekomen.. Maar dat wis ik meestal als hij vol raakt..
Blijkbaar niet dus.. Wat ik nog kan doen is naar het postkantoor gaan en horen of hij daar nog ligt of hoe ik erachter kan komen waar hij dan is.

Dus eerst achter de kapstok gevallen en nu kwijt bij de post, yeah right 8)7

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:57

Als ze m per pakket heeft verstuurd dan heeft ze toch ttn T&T code?

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:59

Ja je kan om de t&t code vragen :j

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:52

Ja dat heb ik ook terug gemaild... ben benieuwd...

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:20

-O- Denk dat dat ook vergeven moeite is afwasborstel, zonde...

Hier weer een positieve ervaring rijker, zondag bedacht dat ik een bureau ging kopen. Maandagmiddag een hoekbureau met twee kasten gezien in de buurt, voor een tientje(!) :D Gemaild, binnen een half uur reactie dat het goed was, volgende dag gehaald. Had ze het geheel al uit elkaar gehaald, bij de deur gezet en ze hielp ook nog mee met het inladen. Er zijn dus nog aardige mensen, altijd leuk om te ervaren :D Met een beetje creativiteit past het ook precies, dus ben meteen helemaal klaar, voor 10€ :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:13

hmm ik heb altijd mijn mobiele nummer erbij staan, voor als ik stalling aanbied, maar nu stuurt iemand via de telefoon een berichtje over iets anders wat ik te koop heb.En op de een of andere manier voelt dat heel onprettig, komt te dichtbij ofzo. Ga nu eerst gauw mijn nummer weghalen, brr.

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:16

Ja dat heb ik dan ook hoor Caira, zet meest het nummer van mijn vriend erbij.
Heb ook paar keer gehad dat mensen gewoon 's nachts gingen bellen...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:18

Ik zet nergens mijn 06 bij, als mensen contact op willen nemen sturen ze een mailtje en dan komen we er via de mail wel uit :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:20

Ik heb twee poefen te koop staan, nieuwwaarde €200,- per stuk, poefen zijn zo goed als nieuw, amper gebruikt.
Op MP staan ze voor €125,- voor één of €225,- voor allebei. Krijg ik een bod; €100,-.
Dus ik mail naar de bieder
"Beste ..,
Ik begrijp dat u geïnteresseerd bent in één poef?
Mvg,"
Krijg ik net terug:
"nee beide"

}:0

Nu dus maar teruggestuurd:
"Beste ..,
Zoals u in mijn advertentie kunt zien is mijn vraagprijs €125,- voor één poef, en €225,- voor twee poefen.
U begrijpt dat ik niet akkoord kan gaan met een bod van €100,- voor beide poefen.
Mvg,"

:7

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:21

Daar word je echt simpel van, van zulke mensen

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:21

Zet nooit m'n nummer erbij! Als iemand serieus is, kan ik die altijd mailen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:24

en ik word simpel van die sms muts, er staat bij de advertentie: bieden VANAF 25, en nu is ze ervan overtuigd dat dat mijn vraagprijs is. En of ik het even wil veranderen als ik het niet zo zie... Ze kan de boom in.

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:24

Grrrr ik wordt ook gek van MP mensen. Mijn Christ zadelbontje krijg ik biedingen van 10 en 20 euro op!
En dan biedt er een keer iemand 50, reageerd hij nergens op! Gek wordt ik er van.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:25

ja daarom had ik dus die grens van 25 ingesteld, maar dan is dat opeens de vraagprijs...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:26

Caira schreef:
en ik word simpel van die sms muts, er staat bij de advertentie: bieden VANAF 25, en nu is ze ervan overtuigd dat dat mijn vraagprijs is. En of ik het even wil veranderen als ik het niet zo zie... Ze kan de boom in.

}:0 Mensen zijn echt raar.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:26

ik zet dan soms een hogere vp in de advertentietekst, als ze dan lager bieden zijn we alsnog allebei blij :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:30

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook denk dat de prijs bij bieden vanaf de prijs is waarvoor iets weg kan, mits er natuurlijk niet hoger geboden is :P Maar als iemand dan een mailtje stuurt, zou ik daar absoluut niet tegenin gaan :D

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 13:40

mirgino schreef:
Natasja__ schreef:
Ik heb een reactie op mijn marktplaats advertentie maar als ik wil antwoorden loopt mijn hotmail vast.
Heb het al een aantal keer geprobeerd.. maar telkens loopt hij opnieuw vast. :\
Zullen vast blij zijn dat ik niet reageer. :')

je kan in jouw adv zetten dat je niet kan antwoorden op de mail van... en dan alleen de voornaam ofzo neerzetten.

Hotmail eruit gooien en naar Gmail gaan.

Hotmail is echt drama laatste tijd.

Ach bieden lager dan vp doe ik ook is een gok ja of nee...

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 14:00

Caira schreef:

Moet eerlijk zeggen dat ik ook vaak een mail stuur als ik t graag wil hebben en bied dan de biedprijs die er staat.
Wordt eigenlijk altijd geaccepteerd.

Dus mischien volgende keer je biedprijs omhoog doen?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 14:39

Veel mensen denken idd dat de bieden vanaf prijs de prijs is waarvoor het weg mag.
Je kunt beter iets meer neer zetten als vp, en dan evt zakken.

Telefoonnummer heb ik altijd bij mijn advertenties staan. Moet ook wel, maar gelukkig niet zo vaak rare telefoontjes.

Net alleen.. Pff een fleecedeken erop staan voor 6,25 omdat het dat laatste is, krijg ik mail of ik er 4 wil opsturen voor 25 euro incl.... 8)7 dat is nog geen 4,75 euro per deken....

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 15:19

Pff zo frustrerend heb ik een jas op mp staan. Heeft €180,- gekost. Één seizoen gedragen vraag ik er €75 voor. Krijg ik een bod van €20,- arghhhhhhhhh domme mensen.

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 15:44

Ik vind het met kleding ook altijd lastig, das eenmaal 2e hands (of je het nu gedragen hebt of niet) echt geen flikker meer waard lijkt wel...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 15:49

afwasborstel schreef:
Ik vind het met kleding ook altijd lastig, das eenmaal 2e hands (of je het nu gedragen hebt of niet) echt geen flikker meer waard lijkt wel...

Mja, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Met nieuwe tweedehands ligt het nog anders, hoewel ik ook dat graag zou willen zien, voelen en passen voordat ik het koop, maar gedragen 2dehands... Ik weet niet, geeft toch het gevoel alsof je iemand anders z'n 'viezigheid' er ook bij mee koopt (ook als het gewassen is). Hoewel ik op het moment wel een 2de hands desigual jurk aan heb, maar die was nieuw €85 en ik had m voor €10.-

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 16:30

Ik heb een nieuwe deken er op staan, krijg ik een bod dat ik te laag vind. Netjes een reactie gegeven met de prijs die ik in gedachte heb.
Krijg ik een mail terug dat de deken bij die en die winkel voor bedrag X wordt aangeboden en dat ze hem dan nieuw hebben (die van mij is ook nieuw).
Heb nu maar terug gemaild dat ze hem dan lekker daar moeten kopen....