Warme chocolade melk (met slagroom) gaat er hier alweer een aantal weken naar binnen en de appeltaarten, appelcake en home made appelmoes met kaneel ook, jummie!! Haha, tsja appelboom...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quir schreef:Ohh pepernoten, die mis ik zooooo. Niemand die een zak op wilt sturen?![]()
Warme chocolade melk (met slagroom) gaat er hier alweer een aantal weken naar binnen en de appeltaarten, appelcake en home made appelmoes met kaneel ook, jummie!! Haha, tsja appelboom...
Quir schreef:Ohh pepernoten, die mis ik zooooo. Niemand die een zak op wilt sturen?![]()
Silence schreef:Quir schreef:Ohh pepernoten, die mis ik zooooo. Niemand die een zak op wilt sturen?![]()
Ik wil best pepernoten voor je halen en opsturen, maar vrees dat dat een duur geintje wordt
Eskimo schreef:Ik kan daar soms wel van genieten, in alle rust en stilte ´s ochtends vroeg op staan, lekker bakkie koffie erbij.. Heerlijk rustig wakker worden. Zomers genieten van de fluitende vogeltjes en ´s winters wakker worden vol goede hoop als je de gordijnen open doet dat alles wit is van de sneeuw (en vervolgens vaak teleurgesteld worden)
Hier waait het voor het eerst heel hard, een lekker herfst weertje! Het is nacht, ga zo slapen dus lig gezellig in bed terwijl ik de wind door de bomen hoor waaien
Silence schreef:Eskimo schreef:Ik kan daar soms wel van genieten, in alle rust en stilte ´s ochtends vroeg op staan, lekker bakkie koffie erbij.. Heerlijk rustig wakker worden. Zomers genieten van de fluitende vogeltjes en ´s winters wakker worden vol goede hoop als je de gordijnen open doet dat alles wit is van de sneeuw (en vervolgens vaak teleurgesteld worden)
Hier waait het voor het eerst heel hard, een lekker herfst weertje! Het is nacht, ga zo slapen dus lig gezellig in bed terwijl ik de wind door de bomen hoor waaien
O ja... Als het weer bericht sneeuw voorspelt de hele dag naar buiten gluren of er al wat valt.
En 's morgens het eerste wat ik doe.... Als een klein kindje vol spanning de gordijnen open doen om te zien hoe de wereld er uit ziet.
En inderdaad....meestal is ie dan gewoon nog groen
Eskimo schreef:Ik kan daar soms wel van genieten, in alle rust en stilte ´s ochtends vroeg op staan, lekker bakkie koffie erbij.. Heerlijk rustig wakker worden. Zomers genieten van de fluitende vogeltjes en ´s winters wakker worden vol goede hoop als je de gordijnen open doet dat alles wit is van de sneeuw (en vervolgens vaak teleurgesteld worden)