Ben ik nou echt zó dom??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Re: Ben ik nou echt zó dom??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:20

Je had 9 van de 10 vragen goed.

Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.

Ook ik had de vraag naar het tegenovergestelde van stoer fout..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:22

Je had 8 van de 10 vragen goed.

Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren

*\o/*

Ik zie alleen niet wat ik fout had.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:11

oww wij hebben met een groep collega's zo hard zitten lachen om de opmerkingen die langskomen!! Zo kwamen de verhalen hier ook op gang, wil er een paar met jullie delen:

Klant die de helpdesk belt:
* Ik heb de printer ingesteld op Engels, maar hij print nog steeds in het Nederlands
* Ik heb de a gevonden, hoe krijg ik nu dat rondje er omheen? (zocht naar het @)
* Press Any Key, waar zit deze?

De kapster die mn haar aan het doen was graag een gesprek aanknopen. Dus vroeg ze wat ik aan het lezen was; een onderzoek voer de correlatie tussen IQ en leiderschapsstijlen in verschillende organisatie types. Haar reactie:
Ow, ik heb laatst ook zn IQ test gedaan en scoorde vet goed! Had 92 punten uit de 100.........

Mijn engels is niet zo top, van het weekend in londen zat ik te vertellen over een vriend die kok is.. sprak het uit als cock ipv cook, zorgde ook voor aardige scheve blikken hahaha

Ik blijf het topic ook even volgen :D

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:13

Appelmoes_11 schreef:
*steekt hand op*

:')

ik doe mee !

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:15

oww kennen jllie dat programma nog van Birgit Maasland, " Lekker Slim"? Die meiden hadden ook geweldige opmerkingen trouwens!!!

Wat is een Guiliotine? (beroepsdyslexje hier, waarschijnlijk schrijf je het anders)
Oww, dat is een verslaving! Je hebt Heroine, Cocaine, Nicotine..

Waar ligt het rode Plein en wijs deze aan op de kaart
DAar ben ik van het weekend nog wezen shoppen, ligt in Amsterdam toch? En vervolgens frankrijk aanwijzen...

:D Hilarisch!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:16

Romyv schreef:
Mijn engels is niet zo top, van het weekend in londen zat ik te vertellen over een vriend die kok is.. sprak het uit als cock ipv cook, zorgde ook voor aardige scheve blikken hahaha

Dit is zo'n typische fout die nederlanders maken, dat ie is opgenomen in I always get my sin ;)

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:18

F_Orumster schreef:
Romyv schreef:

Dit is zo'n typische fout die nederlanders maken, dat ie is opgenomen in I always get my sin ;)

dunglish

maar zo heb je ook chinglish :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:19

Je zegt gewoon letterlijk cook :)) niet cock :') my god. Wel geniaal trouwens, dat een haan ook cock is :')
dan kan je aan een cockfight ook denken aan swaffelen maar dan tegen elkaar _O- _O- _O-

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:20

HTM schreef:
maar deze is nog leuker
http://www.123test.nl/iqtest/

mijn uitslag :)
Je had 7 van de 10 vragen goed.
Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit.

10 van de 10 *\%/* Maar dat wist ik eigenlijk al :')

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:24

lifaya schreef:
Je zegt gewoon letterlijk cook :)) niet cock :') my god. Wel geniaal trouwens, dat een haan ook cock is :')
dan kan je aan een cockfight ook denken aan swaffelen maar dan tegen elkaar _O- _O- _O-

Fanny (Blankers-Koen), kan zich beter ook niet voorstellen in de UK/AUS en/of de US, hoewel de UK/AUS/NZ er weer een andere betekenis voor hebben dan US/CAN, bij beide komt Fanny (Blankers-Koen) er niet al te goed vanaf

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:26

lifaya schreef:

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:46

lifaya schreef:

whaahaha

Drank zorgt ook voor goeie inspiraties: Rietje vrij vertaald door een dyslext: Swallowstick :D Dat terug vertaald naar het NEderlands wordt het swaffelstok :Y)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:47

Romyv schreef:
lifaya schreef:

whaahaha

Drank zorgt ook voor goeie inspiraties: Rietje vrij vertaald door een dyslext: Swallowstick :D Dat terug vertaald naar het NEderlands wordt het swaffelstok :Y)

_O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:47

HTM schreef:
maar deze is nog leuker
http://www.123test.nl/iqtest/

mijn uitslag :)
Je had 7 van de 10 vragen goed.
Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit.

Citaat:
Uitslag

Je had 3 van de 10 vragen goed.

Dat duidt op een IQ score van rond de 100. Dit komt overeen met MBO niveau. Wellicht kan je nog hoger scoren. Misschien was je niet zo goed geconcentreerd of heb je net geluncht. Of heb je nog nooit een IQ test gedaan en kan je met deze korte voorbereiding elke volgende IQ test met gemak aan?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:49

Dat is ook flauw! Ik had 5 van de 10 met dezelfde uitslag -O-

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:51

Citaat:
Uitslag

Je had 0 van de 10 vragen goed.

Dat duidt op een IQ score van rond de 100. Dit komt overeen met MBO niveau. Wellicht kan je nog hoger scoren. Misschien was je niet zo goed geconcentreerd of heb je net geluncht. Of heb je nog nooit een IQ test gedaan en kan je met deze korte voorbereiding elke volgende IQ test met gemak aan?

wel goed voor je ego

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:52

-O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:52

autchhhhh

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:55

Zeg dat, mijn ego is gekrenkt. -O-

*gaat-verder-met-scriptie-zodat-ze-zich-weer-even-slim-voelt* O:)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:55

Annemiek80 schreef:
Citaat:
Uitslag

Je had 0 van de 10 vragen goed.

wel goed voor je ego

_O- _O- _O- _O-

Dus iedereen heeft een MBO niveau...
Dan stelde mijn opleiding dus ook niks voor ;(

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:56

zo begin ik idd ook te denken :')
Ach, ik heb mijn VMBO op sloffen gehaald gezien ik de meeste stof al in havo/vwo had gehad, en mijn MBO gewoon behaald in 4 jaar... Maar er waren toch een hoop mensen die het niet haalde

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:58

Welke opleiding heb jij gedaan?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:58

ik heb grafisch vormgeven gedaan :)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:59

Ah oke! :j

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:59

Annemiek80 schreef:
lifaya schreef:

Fanny (Blankers-Koen), kan zich beter ook niet voorstellen in de UK/AUS en/of de US, hoewel de UK/AUS/NZ er weer een andere betekenis voor hebben dan US/CAN, bij beide komt Fanny (Blankers-Koen) er niet al te goed vanaf

Nu had ik 10 uit de 10 vragen goed, dus ik ben meeeeega intelligent *kuchkuch* <<)

maar deze moet je me toch even uitleggen...