Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Romyv schreef:Mijn engels is niet zo top, van het weekend in londen zat ik te vertellen over een vriend die kok is.. sprak het uit als cock ipv cook, zorgde ook voor aardige scheve blikken hahaha
Dit is zo'n typische fout die nederlanders maken, dat ie is opgenomen in I always get my sin
HTM schreef:maar deze is nog leuker
http://www.123test.nl/iqtest/
mijn uitslag![]()
Je had 7 van de 10 vragen goed.
Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit.
lifaya schreef:Je zegt gewoon letterlijk cookniet cock
my god. Wel geniaal trouwens, dat een haan ook cock is
dan kan je aan een cockfight ook denken aan swaffelen maar dan tegen elkaar![]()
![]()
lifaya schreef:Je zegt gewoon letterlijk cookniet cock
dan kan je aan een cockfight ook denken aan swaffelen maar dan tegen elkaar![]()
![]()
Romyv schreef:lifaya schreef:Je zegt gewoon letterlijk cookniet cock
![]()
whaahaha
Drank zorgt ook voor goeie inspiraties: Rietje vrij vertaald door een dyslext: SwallowstickDat terug vertaald naar het NEderlands wordt het swaffelstok
HTM schreef:maar deze is nog leuker
http://www.123test.nl/iqtest/
mijn uitslag![]()
Je had 7 van de 10 vragen goed.
Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit.
Citaat:Uitslag
Je had 3 van de 10 vragen goed.
Dat duidt op een IQ score van rond de 100. Dit komt overeen met MBO niveau. Wellicht kan je nog hoger scoren. Misschien was je niet zo goed geconcentreerd of heb je net geluncht. Of heb je nog nooit een IQ test gedaan en kan je met deze korte voorbereiding elke volgende IQ test met gemak aan?
Citaat:Uitslag
Je had 0 van de 10 vragen goed.
Dat duidt op een IQ score van rond de 100. Dit komt overeen met MBO niveau. Wellicht kan je nog hoger scoren. Misschien was je niet zo goed geconcentreerd of heb je net geluncht. Of heb je nog nooit een IQ test gedaan en kan je met deze korte voorbereiding elke volgende IQ test met gemak aan?
Annemiek80 schreef:Citaat:Uitslag
Je had 0 van de 10 vragen goed.
wel goed voor je ego
Annemiek80 schreef:lifaya schreef:Je zegt gewoon letterlijk cookniet cock
![]()
Fanny (Blankers-Koen), kan zich beter ook niet voorstellen in de UK/AUS en/of de US, hoewel de UK/AUS/NZ er weer een andere betekenis voor hebben dan US/CAN, bij beide komt Fanny (Blankers-Koen) er niet al te goed vanaf