wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Apple_

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:16

Sarcastich bedoeld hoop ik maar! ^^

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:53

DanaDeen schreef:
Boven op een glijbaan in Center Parcs denken dat je achter je vader staat, dan zeggen; "Pap, je hebt een pukkel op je rug, een pukkel met een haar", en dan ook nogaan die haar trekken, totdat die meneer zich omdraait en helemaal niet mijn vader was, ik ben nog nooit zo snel van een glijbaan afgeweest (via de trap)

Hahahahahahahaha _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik ga dood hier, dit is het grappigste wat ik ooit in mijn leven heb gehoord!!

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 10:01

haha, persoonlijk zou ik er niet aan gaan zitten :r
hahahaha _O-

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 17:50

Ik had net echt een hele droge :')

Ik was naar de supermarkt geweest en wou afrekenen. Ik pak een briefje van 20 in mijn handen, steek mijn hand uit: Mag ik even pinnen? Ik kijk naar mijn hand: Oh eh euuh :') Ik bedoel cash... := Vervolgens wenste ik de cassiere ook nog eens om 3 uur 's middags een fijne avond toe :') Tsjah..

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 17:55

Ik heb dat heel veek op het werk. Neem ik de bestelling van de paal op. ''Goedenavond ehm ochtend! Welkom bij Mc Donalds..'' :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 13:27

Ik kom NIET meer bij hier _O- _O-
Vooral die blinde man steeds aan de telefoon, en deze:

Aleeneh schreef:
Omg, ik heb er zoveel dat het echt niet grappig meer is :') Ben volgens mij de helft allang weer vergeten (of uit geheugen verbannen, ik weet het niet).

* Toen ik heel klein was was ik op vakantie, in Frankrijk (gelukkig maar), en bij de kassa stond een ontzettend dikke man met zijn winkelwagentje in de weg. Vervolgens tetterde ik keihard door de hele winkel heen: "Wacht maar even hoor, papa, je kunt er toch niet langs want die meneer heeft zuuuuuúúúuuulke dikke billen!"

* Een andere keer in een Nederlandse supermarkt tegen een oude man: "Meneer, heeft u ook een biemel? Mijn papa heeft een biemel!" (piemel dus :+) Mijn vader wist echt niet waar hij het zoeken moest.

* Ook ben ik een keertje naar de dierentuin geweest toen ik nóg jonger dan dat was. De week erna fietste mijn vader over straat met mij in het voorstoeltje, en vanaf de andere kant kwam een hele grote zwarte man aanfietsen. Steek ik toch zo mijn vinger naar hem uit: "Aapie!" :oo
Dat heb ik tot twee keer toe gedaan, ook nog een keer toen mijn moeder met me aan het lopen was.

_O- Kinderhumor is zo briljant!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 13:29

Niet mijn betere momenten _O-

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 14:27

Horsii_mine schreef:
Ik had net echt een hele droge :')

Ik was naar de supermarkt geweest en wou afrekenen. Ik pak een briefje van 20 in mijn handen, steek mijn hand uit: Mag ik even pinnen? Ik kijk naar mijn hand: Oh eh euuh :') Ik bedoel cash... := Vervolgens wenste ik de cassiere ook nog eens om 3 uur 's middags een fijne avond toe :') Tsjah..

Ik ben met een vriendin in de Albert heyn:
Cassiere:"spaar je ook voetbalplaatjes?"
Mijn vriendin:"sorry, wát zegt u?"
Caissière:"of je ook voetbalplaatjes spaart?"
Vriendin fluistert tegen mij:"versta jij het? Ik dus echt niet!!"
Ik:*krijgt een vreselijke lachbui*
Vriendin heeft geen idee wat te zeggen:"Uhm nee, ik wil graag contant betalen, niet pinnen."
Misschien niet heel gênant of zo, maat grappig was het zeker!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 14:48

Niet van mij maar van mijn moeder,

Een kennis van ons had op haar facebook staan hoe ze haar dikke pad moest wassen.

Mijn moeder reageerde. Zet hem op de wasplaats en dan gewoon met water en zeep. Wel daarna even een dekentje omdoen of op stal zetten.

De volgende dag stond er een foto van het zadelpad op facebook. Met de mededeling: Dit is het pad wat ik bedoelde... Mams dat ze met de dikke pad de pony bedoelde ... Oops

Toen ik het las piste ik bijna in mijn broek en ook nu kan ik er weer heerlijk van na genieten :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 20:57

Slimme ik was natuurlijk mijn fietssleutel kwijtgeraakt in Utrecht, gelukkig kan mijn fiets niet op slot en zit er daarom alleen een kettingslot om. Wij dus net snel een nieuw slot halen & op naar het station om het oude slot door te zagen. Er zat daar een man te wachten op de trein en die dacht volgens mij dat wij een fiets aan het jatten waren. Hij keek ons aan met een blik.. >> >;) :wow: :oo Geweldig.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 21:50

kr1985 schreef:
daarnet bij mij op kantoor aan mijn collega's vragen of ze "een zuur snoepje uit mijn doos wilde hebben"..

mijn mannelijke collega's kon je opvegen en de opmerkingen hoor ik nu nog..aah toe maar..

Collega van mij is lesbisch, en er kwam een mannelijke collega bij ons staan en begon ik heb nog een doosje voor je.
Nou vind zij het nogal leuk om daar een beetje mee te spotten en ze zei al nou laat ik nu mijn mond maar houden.

Maar vrijdagmiddag, lollige buien, harde regen...
Dus ik zeg tegen mijn mannelijke collega, als je het doosje mee naar buiten neemt wordt ze iig goed nat..

Ik heb een man nog nooit zo'n rood hoofd zien krijgen, hij draaide zich om en zei: poeh word er helemaal verlegen van..
Arme man kreeg het zweet op zijn kop.... _/-\o_

En ze zijn zelf ook echt niet vies van een vunzige opmerking..

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 08:26

Ik heb een gênante! Vreselijk.
Zaterdagavond laaaat was ik aan het chatten met een vriend. Het gesprek bloedde een beetje dood toen hij me vroeg om een Frans cartoontje te vertalen. Hij had er geen idee van wat er stond.
Nu vraag ik me af hoe ik het beleefd kan verwoorden, maar er stond dus nique-moi wat algemeen werd gebruikt als fiets you maar letterlijk fiets me betekent en ik dus braafjes vertaalde als neuk me, fiets you.

Alleen was-ie dus ondertussen gaan slapen en las hij mijn vertaling pas de volgende dag pas en was hij de hele context kwijt...

snottebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 08:50

Hier ook wat stomme..

Mijn schoonmoeder is overleden en gister hebben de de condoleance gehad.
Ik sta naast mijn man in de rij en er waren veel mensen die ik niet kende die ons de hand kwamen schudden.
Komt er een mevrouw langs die graag wilde weten wie ik ben, dus ik zeg: Ik ben de man van.. eeehhh wat zeg ik nou?? haha ik ben de vrouw van..sjeeezz hoe stom! :o

Bij de volgende die langs kwam zei ik bijna "ook gecremeerd" ipv ook gecondoleerd, kon 'm nog net inslikken!
Helemaal in de war..

Vervolgens wilde ik naar de wc en vraag waar ie is en loop vervolgens zo de mannen wc in.
Iedereen lachen..
Ach kan het wel hebben, geeft een beetje humor op een sombere dag.

Hopelijk gaat het vandaag bij de uitvaart beter..

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 08:56

had gister nog een fietste met een vriendin terug en we waren op ons raarst aan het lachen hadden tranen in ons ogen ik keek opzij en zei keihard hiiiiiiii en die man die keek ons met grote ogen aan daarna maar snel doorgefiets of bij tekenen zaten op kruk ik liet potlood vallen ik denk oh die pak ik wel ff val ik van de stoel af:-)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 10:07

@Snottebel,

Ik had dat ook met het condoleren bij mijn oma, waarop ik bijna gefeliciteerd wilde zeggen bij iemand die mij condoleerde. Ach, ik wist me goed te houden.
Sterkte vandaag.

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 10:22

Crematie van mijn schoonmoeder werden wij ook regelmatig gefeliciteerd...... Ach ik dacht niet alleen wij zitten vol verdriet. Andere mensen ook en zullen ook wel een beetje in de war zijn vandaag.

Maar het zal je maar gebeuren dat je het zegt pfjieee
@ snottebel: Sterkte Y;(

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 17:47

Het blíjft ook een heerlijk topic om te lezen _/-\o_

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 18:14

Gingen we skieen in een hal, met van die ankertjes, die je tussen je benen moet doen en dan naar boven wordt gesleept.
Ik had dat nog nooit gedaan, ging prompt zitten, (dacht dat dat moest), zat ik daar op de grond :')
Komt dat mannetje van de lift heel droog aan 'de bankjes zijn daar hoor :') '
En dat voor heel mijn klas :o

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 18:19

haha laatst kwam ik bij een vriendin weg en liep er een man ik wou heel vrolijk hoi zeggen maar zei vet vrolijk , Doei! die man keek echt zo van Huh? wat doet zij nou....

of in de winkle iets willen pinnen en dan je pincode vergeten zijn -O-

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 18:50

ik heb er nog eentje van mijn moeder/zus:
mijn zus ging samen met mijn moeder , naar de brillenwinkel. Om daar tre vragen of ze het paard van de brillenwinkel eigenaar mocht verzorgen. we waren er helemaal van overtuigt dat , hij altijd door onze straat reed . op haar '' toekomst'' verzorgpaard. dus hun vragen '' meneer, u paard staat achter onze straat. zou ik het mogen verzorgen'' zoiets was het .
Die man wist van geen paard, en zei'' als ik er 1 had, dan zou je hem echt mogen verzorgen. Maar tot mijn grote spijt , heb ik er echt geen. ik kan zelfs niet paardrijden.
mijn moeder had zich nog nooit zo gejeneerd gevoelt volgens mij.
het in de grond zak luikje , zou denk ik wel van pas zijn geweest _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 19:22

Oh my god wat zijn sommige genant :')

Ik wil dat niet meemaken haha,
toen ik nog bij de bakker werkte kwam er een meisje binnen die vroeg om patat met, met een frikandel. De snackbar zit naast de bakker :7

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:38

NeverGiveUp schreef:
Oh my god wat zijn sommige genant :')

Ik wil dat niet meemaken haha,
toen ik nog bij de bakker werkte kwam er een meisje binnen die vroeg om patat met, met een frikandel. De snackbar zit naast de bakker :7

_O- _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:43

Oke nu had ik wel een genant moment.

Het was donker en ik stond met mijn fiets bij de albert heyn te wachten op mijn vriendin en haar vader, die zou ons ergens heen brengen.

Er kwam precies voor me een zwarte 'turkenauto' aangereden en parkeerde vlak voor me, ik keek nieteens, want mijn vriendin is ook turks en haar paps heeft ook een turken auto dus ik nam aan dat hij het was.

Kom ik bijna bij die auto, kijkt er zo'n turk me heel zwoel aan :') (Niet vader van mijn vriendin dus)

Dus ik maak een rechtsom keert en loop weg, toen reed hij ook weg _O-
Hij dacht gewoon echt dat ik in ging stappen voor een gezellig ritje of zo.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:44

Anoli schreef:
Oh nog een mooie :j

Ik zat in de bios met klasgenootjes, ik had een grote zak m&m's.
had ja want halverwege de film viel hij van het plankje en alle m&m's rolde vanaf de bovenste rij stoelen (daar zat ik) over de houten vloer naar beneden (alsof ik een zak knikkers van de trap af liet stuiteren)
Echt de hele zaal lag plat van het lachen en keek achterom om te zien wie dat had gedaan, gelukkig was het duister... minder gelukkig 5 minuten later was het pauze dus iedereen uitgebreid kijken wie die mafkees was :')

owwww ja, dat is mij eens gebeurd met pistache nootjes in een bus, zak viel, alles op de grond, niet erg, maar bij elke halte remmen en gas geven rolden die dingen over vloer, :o en in een volle zak zitten er best veel

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 10:41

Gister weer eentje.
Bij ons kun je in de achtertuin komen door een smalle steeg, deze is heel lang en ik kom er s'avonds niet graag, staan de afgelopen 2 maanden steeds fietsen in de steeg die ca. 2 dagen blijven staan en dan weg zijn, deze zijn gestolen en worden daar later opgehaald, daar kwamen we achter nadat de politie ons vroeg te bellen als er weer een fiets stond, afgelopen week 2 x gebeld en werd ons verzocht de fiets in de tuin te zetten en de politie kwam die later halen. Loop ik eergister avond laat naar huis, staat er weer een fiets, deze keer niet ver in de steeg zoals altijd, maar iets meer richting bewoonde wereld, was ondertussen bijna middennacht, dus ik dacht laat ik de fiets maar vast in de tuin zetten, dan bel ik morgen de politie wel weer.
s'ochtens vroeg stonden zij al aan de deur, of ik soms een fiets had gestolen <<)

Schrok me lam, hele verhaal uitgelegd, wat bleek, de buurman was de sleutels van zijn poort en huis verloren en was met de fiets weggeweest, dus over de schutting geklommen en (ik denk) via het raam naar binnen geklommen. Voordat hij reserve sleutels kon pakken zag hij dat zijn fiets miste :D

Hij politie gebeld, gelukkig waren die zo slim om te bedenken dat ie wel eens bij ons in de tuin kon staan gezien die vraag die ze aan ons hadden gesteld. Gelukkig kon iedereen er om lachen, maar ik kon wel even goed door de grond zakken..