Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanaDeen schreef:Boven op een glijbaan in Center Parcs denken dat je achter je vader staat, dan zeggen; "Pap, je hebt een pukkel op je rug, een pukkel met een haar", en dan ook nogaan die haar trekken, totdat die meneer zich omdraait en helemaal niet mijn vader was, ik ben nog nooit zo snel van een glijbaan afgeweest (via de trap)
Aleeneh schreef:Omg, ik heb er zoveel dat het echt niet grappig meer isBen volgens mij de helft allang weer vergeten (of uit geheugen verbannen, ik weet het niet).
* Toen ik heel klein was was ik op vakantie, in Frankrijk (gelukkig maar), en bij de kassa stond een ontzettend dikke man met zijn winkelwagentje in de weg. Vervolgens tetterde ik keihard door de hele winkel heen: "Wacht maar even hoor, papa, je kunt er toch niet langs want die meneer heeft zuuuuuúúúuuulke dikke billen!"
* Een andere keer in een Nederlandse supermarkt tegen een oude man: "Meneer, heeft u ook een biemel? Mijn papa heeft een biemel!" (piemel dus) Mijn vader wist echt niet waar hij het zoeken moest.
* Ook ben ik een keertje naar de dierentuin geweest toen ik nóg jonger dan dat was. De week erna fietste mijn vader over straat met mij in het voorstoeltje, en vanaf de andere kant kwam een hele grote zwarte man aanfietsen. Steek ik toch zo mijn vinger naar hem uit: "Aapie!"![]()
Dat heb ik tot twee keer toe gedaan, ook nog een keer toen mijn moeder met me aan het lopen was.
Horsii_mine schreef:Ik had net echt een hele droge
Ik was naar de supermarkt geweest en wou afrekenen. Ik pak een briefje van 20 in mijn handen, steek mijn hand uit: Mag ik even pinnen? Ik kijk naar mijn hand: Oh eh euuhIk bedoel cash...
Vervolgens wenste ik de cassiere ook nog eens om 3 uur 's middags een fijne avond toe
Tsjah..
kr1985 schreef:daarnet bij mij op kantoor aan mijn collega's vragen of ze "een zuur snoepje uit mijn doos wilde hebben"..
mijn mannelijke collega's kon je opvegen en de opmerkingen hoor ik nu nog..aah toe maar..
Anoli schreef:Oh nog een mooie
Ik zat in de bios met klasgenootjes, ik had een grote zak m&m's.
had ja want halverwege de film viel hij van het plankje en alle m&m's rolde vanaf de bovenste rij stoelen (daar zat ik) over de houten vloer naar beneden (alsof ik een zak knikkers van de trap af liet stuiteren)
Echt de hele zaal lag plat van het lachen en keek achterom om te zien wie dat had gedaan, gelukkig was het duister... minder gelukkig 5 minuten later was het pauze dus iedereen uitgebreid kijken wie die mafkees was