In de kerstspirit, Haar doneren! Wie durft?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 16:48

_Tara_ schreef:
Hhilde schreef:
Ik wil misschien gaan doneren.. Alleen ik ben zó bang dat ik spijt krijg. Aan de andere kant, hoe kan ik spijt krijgen als een kind er blij mee is?

Wilde hier eigenlijk op reageren dat ik geen seconde spijt heb gehad. En niet alleen omdat ik me bedacht dat ik er een kind blij mee hebt gemaakt maar gewoon omdat ik ook blij was dat dat lange vervelende haar er af was :P Maar ik zag dat je 't al hebt laten knippen, staat je erg gaaf!

Het is er inmiddels een tijd af en ik heb nog geen spijt gehad! Eén keer zag ik een foto van mezelf met lang haar en toen dacht ik even -O- , maar dat was ook zo weer over!

gerlindie

Re: In de kerstspirit, Haar doneren! Wie durft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 16:55

ja, dat kan ik me voorstellen.
ik begin me nu ook af te vragen of ik er geen spijt van zou krijgen, maar ja, als ik er iemand blij mee kan maken...
mag eindelijk iemand anders 's ochtends voor de spiegel gaan schelden omdat zijn/haar haar enorm in de klit zit!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 13:59

Wat doen jullie nu eigenlijk met je haar?
Mijn haar was toen iets langer dan een bob geknipt, vind dat wat ik nu heb op zich wel leuk maar het lange ook.
Ik ga het niet meer zo lang doen als het was, maar wat doen jullie nu?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:04

Ik heb ook nooit spijt gehad van het afknippen :)
Mooie reden om eens met korte bob kapsels ed te experimenteren haha.
En lekker los te gaan met haren verven want ik hoefde bij de kapper opeens geen toeslag meer te betalen :p
En in de zomer vond ik het heerlijk! Veel minder warm en minder werk. As ik vroeger een dagje strand oid had gehad was het daarna echt een hopeloze zaak om het weer uit te klit te krijgen en moest ik echt liters shampoo en conditioner gebruiken. Dat was echt een verademing nu!
Ben wel bezig het weer lang te laten groeien :)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:08

Wat mooi dat sommige mensen dit doen, echt +:)+
Ik heb helaas maar haar dat tot net boven borst rijkt, en het is erg dun.
Als ik ook van dat lange had, zou ik het best willen doneren. Dan maar lekker
een kort koppie =:)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:09

Femkepien, je hebt een mooi stuk gedoneerd zeg! :D
Vind de lengte die jij nu hebt ook mooi, nog steeds redelijk lang :j

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:34

Ik heb mijn haar al 2x gedoneert aan stichting haarwensen en ben nu aan het sparen voor de 3e keer.
Nu groeit mijn haar ook bizar snel en kan ik gerust om de 2 jaar een vlecht van 25cm afknippen!
En ik vind het gewoon heel fijn om op deze manier mensen te kunnen helpen.

NatasjaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 09:40

Ik ben inmiddels wel gewend aan mn kort kapsel. Krijg echt heel veel positieve reacties, maar ik mis mn
lange haar ook nog wel hoor..... Vond het heerlijk om met mn haar te prutsen, dat kan nu niet meer.
En ik had jaren permanent, dus mooie krullen erin, maar nu is het soms zo plat als wat...... Maar door het goede doel heb ik zeker geen spijt.

mcsjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:47

Ik heb nooit spijt gehad, maar denk wel dat ik mijn haar weer lang ga laten groeien. Heb heel veel positieve reacties gehad op het kortere, maar ik vind lang haar vrouwelijker bij mezelf. Heel raar, want vind bij heel veel mensen kort haar heel leuk, maar zelf voelde ik me er niet helemaal lekker mee.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:05

Na mijn zomervakantie ga ik het doneren, dus over 1,5 maand. Ben alvast aan het rondkijken voor een nieuw kapsel.

Inmiddels is het zo lang ongeveer en ik zal blij zijn als het straks weer korter is.
http://img21.imageshack.us/img21/1778/uygv.png

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:58

Hier nog eentje die het langzaamaan beu wordt dat hele lange. Nieuw kapsel weet ik al, wordt een boblijn zodat ik het weer nét een beetje langer kan laten groeien voor een evt staartje. Ik maak wel een voor en na foto denk ik als het eraf gaat.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:21

Ik wil denk ik volgende week naar de kapper ik weet al precies hoe ik mn haar dan wil er gaat ruim 20cm vanaf denk ik :p

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:24

capopjekop: Daar kan een flinke staart vanaf. Mooie bos! Enig idee al voor een nieuw kapsel?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 18:59

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 19:25

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 19:30

Suusie: hoe lang is je haar nu?

capopjekop: Begrijp je dilemma. Is denk ik een lastige coupe om zelf zo te creeren sochtends.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 19:32

Een nieuw kapsel kiezen vond ik ook moeilijk, vond het moeilijk te zien wat bij mij staat.
Uit eindelijk gewoon de schaar er in laten zetten en toen gekeken wat leuk stond, werkte prima :j

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 19:36

mijn haar komt ruim 10 cm onder de bh rand. geen idee hoeveel cm totaal m´n haar is maar t is heeeeel dik haha :P genoeg om meerdere pruiken van te maken haha

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 07:42

capopjekop schreef:
Nee nog niet, dit vind ik een gaaf kapsel. http://www.glamourista.nl/blog/wp-conte ... 69x250.jpg Maar dat komt omdat het die vrouw goed staat. Of het bij mij dan ook zo leuk is is vraag 2 :') Het liefst zou ik wel nog een staart inkunnen ivm sporten.

Oe die is wel heel erg leuk! Maar idd veel werk, en een staartje zit er niet in zo te zien. Ik vindt de bob van Jenny Frost ook wel heel erg gaaf, al heb ik meer haar dan zij.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 16:14

Oke als ik terug ben van vakantie ga ik het denkik ook maar echt doen...
Mijn haar is nu zo:
Afbeelding
ik ben de middelste en had net gedoucht dus mn haar is hier krullend enzo haha. Normaal komt t tot mn bh bandje

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:19

Is dat lang genoeg?

Mijn haar is ondertussen al weer best lang gegroeid, en nu weet ik niet meer wat ik ermee aan moet...
Een bob was leuk, maar wel zeer onpraktisch, ik moest het elke dag stijlen, en nog steeds. Ik wil eigenlijk weer lang haar, maar nu is het echt op zo'n tussenlengte dat een staart er niet uitziet, fijn met dat warme weer... :P

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:22

xFioon schreef:
Is dat lang genoeg?

Mijn haar is ondertussen al weer best lang gegroeid, en nu weet ik niet meer wat ik ermee aan moet...
Een bob was leuk, maar wel zeer onpraktisch, ik moest het elke dag stijlen, en nog steeds. Ik wil eigenlijk weer lang haar, maar nu is het echt op zo'n tussenlengte dat een staart er niet uitziet, fijn met dat warme weer... :P

Eeeehmm dit soort dingen wil ik dus eigenlijk niet horen he.... :') Ik deed het met de tussenlengte nog wel eens in een staart, en dan bij de laatste keer het elastiek erdoor halen, de staart dubbelvouwen. Geen idee of ik het een soort van handig uitleg, maar dan zit ie in elk geval niet in de weg.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:24

ja, ik maak er ook wel eens een knotje van ofzo, want het staartje is echt heel zielig nu, blijft bijna recht naar achter staan haha, maar het is gewoon een rotlengte... Het is nu net op/net over mijn schouders, dus krult continu naar buiten om :\

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:32

De beruchte scheerkwastjeslengte.... :D En een klein staartje en dan zo'n klem erop? *Zit te verzinnen hoe ik dat ook weer oploste, maar dat is alweer zoveel jaar geleden...*

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 16:32

Kaus schreef:
Wat doen jullie nu eigenlijk met je haar?
Mijn haar was toen iets langer dan een bob geknipt, vind dat wat ik nu heb op zich wel leuk maar het lange ook.
Ik ga het niet meer zo lang doen als het was, maar wat doen jullie nu?

Ik houd het nu voorlopig weer fijn kort. Als ik tegen de winter weer eens vergeet naar de kapper te gaan laat ik het desnoods weer een winter groeien. Lekker warm. :j met 15 cm doneren ben ik van oktober tot mei bezig maximaal