Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Van de week wilde ik plaatsen dat ik zo blij was dat ik via marktplaats de kast had gevonden die ik zo graag wilde voor alvast ons nieuwe huis! (wij hebben uit de serie het dressoir, maar er is niets meer van te verkrijgen in de winkel helaas).
Foto's waren niet helemaal duidelijk, dus via mail nog een paar andere gevraagd (die waren zo nodig nog onduidelijker, maar vooruit) Prijs overeengekomen en we zouden hem dit weekend op gaan halen. Moesten eerst zeker weten of we een busje konden regelen. Maar ineens kregen we geen contact meer...... Ook het adres werd niet gemaild.... Zie ik in de advertentie dat er meer op geboden was (was maar iets, maar toch). Kregen er al een super rot gevoel bij. Normaal zou ik zoiets hebben van bekijk het maar met je zooi, maar ik wilde deze kast zo graag en het is niet zo dat ze er steeds weer op staan. Maar blijven proberen te bellen. Op een gegeven moment kreeg m'n vriend die man aan de telefoon. Ja er was inderdaad nog een gegadigde die hem héél graag wilde hebben.... 'O, u heeft al een busje gehuurd??' Ik ga nog even met m'n vrouw overleggen en dan bel ik terug. NOT Krijgen we even later een mailtje. Ja die andere wilde hem heel erg graag, dus ze kon moeilijk kiezen...
Uiteindelijk hebben we hem dan toch vandaag opgehaald, voor bijna het dubbele van de afgesproken prijs..............
Kentaro schreef:Op zich heb ik daar dan weer geen moeite mee.... Blijkbaar doen ze het artikel toch niet weg voor hetgeen jij geboden hebt, dus dan is het aan jou om wel of niet hoger te bieden. Tuurlijk zou aanbieder ook een mailtje kunnen sturen met ik wil er dat en dat voor hebben, maar dat stelt ook weer niet iedereen op prijs... Ik had dat een keer en kreeg een reactie terug 'Als ik er meer voor over had, had ik wel meer geboden!'....
WhySoWhite schreef:Marktplaats blijft raar.. Ik bied netjes de vraagprijs op een paar trainingsringen ( foto van een site plaatje). Krijg ik een mail terug is goed waar kan ik het heen sturen? Waarop ik vraag of ze echt nog wel in bruikbare staat zijn en of zij evt een foto voor mij wilt maken zodat ik ze toch kan zien aangezien ze er wel €40,00 voor wilde hebben.. Krijg ik een mail... Je wilt ze of je wilt ze niet...
st!k er maar in denk ik dan..