Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:28

wat een geniaal topic :') :') :') :') :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:30

Oh ik heb nog wat... Wij hadden een jonge cavia, die was stervende en omdat ze moeilijk ademde dacht ik; Laat ik haar helpen en het vocht uit haar neusje zuigen (Gewoon met mijn mond).

Bleek dat haar longen kapot waren en dat vocht in haar neus, Longvocht was! :r

Nummus

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:32

... Sowieso niet een goed idee om zoiets met je mond te doen. :+

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:32

Vorige jaar voelde in een tik tegen mijn bovenbeen op stal. Dus ik denk eerst nog dat het een van de honden was. Ik kijk om mij heen, geen hond te bekennen. Automatisch pak ik met mijn hand naar plek waar ik iets voelde. ik pak iets, hou het voor me en toen bleek het een hele grote gifgroene sprinkhaan te zijn! en ik ben echt als de door voor insecten!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:33

Ik kreeg overigens vandaag het pus/snot/combi van een patiënt paard in mijn mouw, maar dat wist ik nog niet. Ik een kriebel aan mijn wang... :')

Had het nog net op tijd door! Dus toen viel het eigenlijk wel mee en ben ik dus op die plek op mijn arm na schoon gebleven. Het stonk alleen wel.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:34

Nemurin schreef:

Haha dat is zeker waar, maar vond het zo zielig en had niks om het mee te doen :')

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:35

Nemurin schreef:
Ik kreeg overigens vandaag het pus/snot/combi van een patiënt paard in mijn mouw, maar dat wist ik nog niet. Ik een kriebel aan mijn wang... :')

Had het nog net op tijd door! Dus toen viel het eigenlijk wel mee en ben ik dus op die plek op mijn arm na schoon gebleven. Het stonk alleen wel.

vreemd genoeg ben ik van dat soort dingen helemaal niet vies.

Heb met de hand teken uit mijn katten getrokken, kots en pis opgeruimd laatst mijn ruin schoongemaakt die letterlijk ondergezeken was door een hengstige merrie, bloed, wonden schoonmaken geen probleem

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:35

Daphne__ schreef:
Nemurin schreef:

Haha dat is zeker waar, maar vond het zo zielig en had niks om het mee te doen :')

:')

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:40

Misschien niet zo vies als de meeste verhalen hier maar ik was een aantal jaren geleden naar een kledingwinkel gegaan en ging daar kleren passen in het pashokje.

Opzich niet zo bijzonder maar 10 min later werd de man die tegenover mij aan het " passen" was de winkel uitgezet...meneer was bezig met "handelingen" die niets met passen te maken hadden. liep ik langs zijn pashokje....zag ik zijn kwakkie liggen :') Dat vond ik eigenlijk best wel :r

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:42

verticale drainage aanbrengen,en dan met je grondboor, dwars door de kat die je een halfjaar geleden hebt begraven, heen boren

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:43

Anne_mieke88 schreef:
Misschien niet zo vies als de meeste verhalen hier maar ik was een aantal jaren geleden naar een kledingwinkel gegaan en ging daar kleren passen in het pashokje.

Opzich niet zo bijzonder maar 10 min later werd de man die tegenover mij aan het " passen" was de winkel uitgezet...meneer was bezig met "handelingen" die niets met passen te maken hadden. liep ik langs zijn pashokje....zag ik zijn kwakkie liggen :') Dat vond ik eigenlijk best wel :r

gadverdamme :(:r
Laatst bijgewerkt door LastDream op 08-06-12 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:43

Gatverdegatverdegatver... wat een gore dingen komen hier voorbij zeg!!!
Ik heb ze niet allemaal gelezen, maar er zal vast ook al iemand zijn geweest die s'morgens naar beneden de trap afstapt en midden in de kots van de hond gaat staan met zijn blote poten?
Buiten dat je dn weer die trap op moet met kots tussen je tenen ( mijn badkamer is boven) moet je die troep ook eerst opruimen voor je aan je ontbijt gaat!

Papagroom... die is wel heeeeel erg goor!!!

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:55

Ik ging net de kattenbak schoonmaken, blijft mijn schepje achter wat nat samengeplakt spul (plas van de kat vermengt met kattengrind) hangen in de kattenbak. Het vliegt natuurlijk als met een katapult tegen mijn hoofd, met de kat die me een blik geeft van "eigen schuld, dikke buld". Ik als een gek naar de douche gerent om het van me af te spoelen. Nu zit ik hier met een natte kop naar Bokt te kijken en kom ik bij actieve onderwerpen dit topic tegen. Toeval bestaat niet. :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 15:59

Marcella_e schreef:
Nemurin schreef:

vreemd genoeg ben ik van dat soort dingen helemaal niet vies.

Heb met de hand teken uit mijn katten getrokken, kots en pis opgeruimd laatst mijn ruin schoongemaakt die letterlijk ondergezeken was door een hengstige merrie, bloed, wonden schoonmaken geen probleem

Ben er eigenlijk ook niet vies van, maar mijn definitie van "vies" is toch een beetje anders geworden de afgelopen 3 jaar. :+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:00

papagroom schreef:
verticale drainage aanbrengen,en dan met je grondboor, dwars door de kat die je een halfjaar geleden hebt begraven, heen boren

Omg.. Wat goor _O-

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:33

Oh men ik wil dit topic eigenlijk helemaal niet meer lezen :') Gedver. Het is fascinerend en verschrikkelijk ranzig tegelijk. En toch elke keer als ik zie dat er wat bijgepost is denk ik "woei, lezen!" waar ik meestal direct spijt van heb :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:36

Wacht maar. Ik hoop toch binnen een jaar met mijn master te kunnen beginnen... := Dan maak ik tenminste echt wat mee!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:36

@ Nemurin

geen idee volgens mij is smijten wel de normale term.
dus als het smijten/aflammeren makkelijk en zonder hulp ging waren t makkelijke smijters.
alleen zeiden wij smijten op zn plat: smieten ;)

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:42

Ouders zaten in een vakantiehuisje op terschelling en we hadden de hond even los in de tuin. Komt mevrouw ineens met konijn of hazen lijkje aanrennen (Tenminste wat er nog van over was) Ze wilde het steeds voor onze voeten leggen zodat we ermee konden gooien. :')

Ons hok is ook net een kadaverbak voor de katten. Zo kijk ik 's ochtends eerst of er niet een dood beestje ligt. Zo ook op een ochtend lag er niks. Dus ik haal wat was van boven en wil het naar de wasmachine in het hok brengen glijd ik ineens uit over een kaal babyvogeltje. Overal bloed bahbah. :x Had gelukkig wel mijn pantoffels aan die heb ik direct weggegooid.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:51

Oké, mijn smerigste ever tot nu toe: ik was eens op een feestje en kende niet zowel mensen. Was ook niet helemaal mijn type mensen dus om een beetje losser te komen was ik al flink onder invloed van alcohol en had zelfs een heis genomen van iemands blow. Niet mijn gebruikelijke manier van doen maar goed, ik dacht meid doe eens gek en laat je lekker gaan.
Enfin, het werd op een of andere manier nog best gezellig en ik zat op de grond in een kring met een par bierdrinkende mensen. Op een gegeven moment krijg ik kei erge dorst maar had niet zo'n zin meer om op te staan om iets te pakken. Of ik wist niet meer hoe ik mijn lichaam daarvoor moest bedienen, dat kan ook.
Dus ik pak gewoon een blik bier van een vriendin die naast me zat en neem een slok....
Waarna ik er dus net iets te laat achter kwam dat die vriendin dat blik net gebruikt had als asbak.
GATVER!!!!!
Ik schaamde me zo erg dat ik niet eens keihard gatverdamme durfde te roepen. Ben wonderlijk snel opgesprongen en mijn mond gaan spoelen. Had een week later nog die gore smaak in mijn mond. Het is 2 jaar geleden, maar als ik er aan terug denk proef ik het weer. Bleggghhh!!!!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:53

Gatver, uitglijden over een kaal babyvogeltje... :=

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:23

Oh bah :P

Ik had laatst ook een smerige. We zaten met wat vrienden in het park en een jongen was echt te dronken. Die lag al een half uur op zn rug brak te zijn. Draait ie plots zn hoofd opzij en begint zo naast mijn been te kotsen. Ieehh! Net niet raak :') Ik ga nooit meer naast mensen zitten die zo dronken zijn _O-

Oh en nog een hele smerige. Wederom met kots haha. Het was oud en nieuw en ik was op een feestje waar je onbeperkt kon drinken. Ik zelf had besloten dat ik geen zin had om dronken te worden dus heb als een echte Nederlander flinkt wat cola gezopen om toch de entree er uit te halen. Gevolg was natuurlijk ook dat ik vaak naar de wc moest. Alleen oh bah. Ik kwam op de wc was er op de wc, onder de wc, naast de wc, tegen de muur, over het wc papier OVERAL lag kots. En ik keek nog net op tijd! Ik was bijna gaan zitten :') Het was ook helemaal aangekoekt. Brrr :') Heb wekenlang niet meer naar die wc gedurfd _O-
Van de week lag in diezelfde wc ook een drol die zo dik was als een bierflesje :wow: Volgens mij was iemand er ook heel trots op want hij lag er zo mooi in volle glorie _O- Echt heel smerig.
Laatst bijgewerkt door Cubone op 08-06-12 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:24

Zo kwam ik deze een tijdje terug tegen op de wei.. Paarden keken me aan van "Daar hebben we even flink lol mee gehad hoor!"
Waarschijnlijk door een vos, marter of buizerd de kop afgebeten, maar de merries hadden er nog wel even mee lopen gooien.. Haha!
Afbeelding

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:29

Oh bah kotsverhalen.
Ik heb serieus van de week gewoon een nachtmerrie gehad. Het enige dat ik er nog van weet, en waarom het eng was: iemand in mijn droom lag in een ziekenhuis ofzo (kende de kerel niet) en die maakte verdachte hoest/kreun geluiden. :')

Dat is echt voor mij al genoeg. Bah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 17:30

Daphne__ schreef:
papagroom schreef:

Omg.. Wat goor _O-

Na een half jaar is er toch niet veel meer over van een dier? Of heb je hem niet diep genoeg begraven? Wij gaan nl eerdaags ook in de tuin aan het werk, maar daar ligt sinds maart onze hond en 2 katten en 2 konijnen, die liggen er wel al veel langer.