Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nemurin schreef:Ik kreeg overigens vandaag het pus/snot/combi van een patiënt paard in mijn mouw, maar dat wist ik nog niet. Ik een kriebel aan mijn wang...
Had het nog net op tijd door! Dus toen viel het eigenlijk wel mee en ben ik dus op die plek op mijn arm na schoon gebleven. Het stonk alleen wel.
Anne_mieke88 schreef:Misschien niet zo vies als de meeste verhalen hier maar ik was een aantal jaren geleden naar een kledingwinkel gegaan en ging daar kleren passen in het pashokje.
Opzich niet zo bijzonder maar 10 min later werd de man die tegenover mij aan het " passen" was de winkel uitgezet...meneer was bezig met "handelingen" die niets met passen te maken hadden. liep ik langs zijn pashokje....zag ik zijn kwakkie liggenDat vond ik eigenlijk best wel
Marcella_e schreef:Nemurin schreef:Ik kreeg overigens vandaag het pus/snot/combi van een patiënt paard in mijn mouw, maar dat wist ik nog niet. Ik een kriebel aan mijn wang...
Had het nog net op tijd door! Dus toen viel het eigenlijk wel mee en ben ik dus op die plek op mijn arm na schoon gebleven. Het stonk alleen wel.
vreemd genoeg ben ik van dat soort dingen helemaal niet vies.
Heb met de hand teken uit mijn katten getrokken, kots en pis opgeruimd laatst mijn ruin schoongemaakt die letterlijk ondergezeken was door een hengstige merrie, bloed, wonden schoonmaken geen probleem
Daphne__ schreef:papagroom schreef:verticale drainage aanbrengen,en dan met je grondboor, dwars door de kat die je een halfjaar geleden hebt begraven, heen boren
Omg.. Wat goor