Mijn grootste angst word realiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 19:15

Jeetje, hoeveel pech kan je idd hebben, verschrikkelijk zoiets :(:)
Had je nét je leven weer een beetje op het goede spoor en dan gebeurt dit weer..
Veel sterkte de komende tijd en we duimen voor je!

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 19:23

Nikka schreef:
Charica schreef:
Zijn er ook mensen die soortgelijk situaties hebben meegemaakt? Met ouders en/of longkanker?

Ook hier helaas. Bij mijn vader werd er in 2005 longkanker geconstateerd en na nader onderzoek bleek het ongeneeslijk te zijn. 2 dagen na de diagnose viel mijn moeder plots dood neer op de leeftijd van 63 jaar. Mijn vader heeft nog wel chemo en bestralingen gehad, maar dat heeft niet boven baten. Hij is een jaartje nadien overleden.
Soms is het leven gewoon klöte. Je doet er niks aan, maar leuk is anders
Heel veel sterkte!

Oh nee, wat erg! Hoe kan dat? ;(
Ik maak me erg zorgen om de toekomst. Ik woon nu met mijn vader alleen thuis.
Ben ik straks wees? Uitgaande van het ergste uiteraard? Waar moet ik wonen? Dit huis waar ik nu in woon, is de huur te hoog.
Ik heb geen vriend meer. Dat is uitgegaan sinds mijn moeder ziek werd. Ik heb niet echt vrienden. Ja, ééntje, maar die woont aan de andere kant van Nederland.
Ik heb dan alleen nog maar mijn zus en mijn hondje en mijn kat. Hoe alleen kan een mens zijn vraag ik me af? ;(

// Edit : lol ja... Ik maakte ook alweer een grapje van : Ik kan de psycholoog wel weer opbellen.

monica08

Re: Mijn grootste angst word realiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 19:42

Wat vreselijk voor je zeg!
Hoeveel kan een mens hebben :(:)
Zag dat je vlakbij me woont dus als je eens behoefte hebt om wat af te spreken (bijv. samen paardrijden) dan mag je me altijd een pb sturen!
Ik duim voor je dat jullie donderdag positief nieuws krijgen wat betreft de grootte van de tumor en stadium..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 20:57

he verdorrie het zit je ook niet mee ;(

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 21:08

Ik wil je alleen maar heel veel sterkte wensen. Wat krijgen jullie het zwaar te verduren zeg.

Typhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 22:13

heel veel sterkte toegewenst,

duim voor jullie dat jullie hopelijk wat goed nieuws krijgen....

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-12 18:11

Nou, toch niet goed nieuws... ;( Ik weet niet zo goed wat te zeggen.

We hebben de foto's bekeken, samen met de longarts.
Ze vermoeden heel sterk dat het longkanker is met uitzaaiingen. Ook zijn de lymfeklieren opgezwollen.
Morgen moet mijn vader een punctie doen in het ziekenhuis. Hij kan deze punctie (gelukkig) in de lymfeklier in zijn nek doen.
Daar heeft ie namelijk een bobbel. Ook is er een PET-scan aangevraagd. Maar daar krijgen wij zo snel mogelijk bericht van.
Bij de PET-scan word gekeken of er in het lichaam nog meer uitzaaiingen zijn.

Pas na de punctie en PET-scan kan er worden gezegd wat het eigenlijk is. Hoever het is, en in welk stadium.
(Eigenlijk weten we dat al een beetje.) En dan kan er worden gekeken naar een behandeling.
Er word bestraling genoemd, maar dan in een palliatieve vorm.

Ik voel me even flink verslagen op het moment.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:18

Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren op je nieuws. Wat moet je zeggen om mensen, die al zoveel te verduren gehad hebben, een hart onder de riem te steken. Wat zitten jullie in een vreselijke situatie. Wat is het leven soms toch vreselijk oneerlijk en hard... Wanneer is het genoeg... :(:) . Ik kan jullie alleen maar sterkte toewensen. Echt heel veel sterkte.. :(:)

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:23

Wat een vreselijk nieuws.... :(:)

Mijn moeder heeft vroeger (zo'n 15 jaar geleden), borstkanker gehad en ook haar lymfklieren waren aangetast. Op de een of andere manier heeft ze het overleefd. Daarna is tot twee keer toe weefsel verwijderd (borst en darm) waarin ook kankercellen zaten, maar waar we vroeg genoeg bij waren.

Ik leef enorm met je mee en wil je, uit het diepste van mijn hart, heel veel sterkte wensen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:30

Lieve schat, wat een ramp!
Echt onwijs veel sterkte :(:)

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:41

Jeetje :(:)

Sterkte meis! Ik weet het zeker er komen ook weer mooie perioden

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:55

jeetje... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen..
enorm veel sterkte... :(:)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:59

Wat een vreselijk nieuws weer zeg.. Afschuwelijk dat je dit moet doormaken en dan alles in zo'n korte tijd!

heel veel sterkte! :(:)

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:59

Jeetje Charica. Hier zijn geen woorden voor!
Heel veel sterkte meis!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:11

Ik was blij te lezen dat je weer zo opgekrabbeld was..
Echt trots op je.
En nu krijg je dit nieuws te verwerken.. ik kan niets anders zeggen dan dat ik je heel veel sterkte wil wensen en je niet op moet geven.
Probeer sterk te blijven.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:28

Meisje, jij en je zus heel veel sterkte gewenst, ook je vader natuurlijk. Ook voor hem zal het moeilijk zijn om te weten dat hij misschien twee prachtdochters op veel te jonge leeftijd alleen moet laten. Ik weet niet wat te zeggen of hoe ik je moet troosten maar als je een keer een paar dagen weg wilt ben je bij mij van harte welkom.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:32

Pff, ik heb destijds je verhaal over je moeder gevolgt (alleen meegelezen). Nu komt 'ineens' dit topic weer naar boven. Heb al je posts vanaf het begin nog een keer gelezen (met tranen in mijn ogen).

Wat een vreselijk nieuws, ik kan me heel goed voorstellen alsof het gras echt even onder je voeten wordt weggemaaid.

Zelf heb ik op vrij jonge leeftijd mijn oom van 35 verloren aan longkanker (uitgezaaid in z'n hoofd). Hij heeft na de diagnose een jaar geknokt en toen de strijd verloren.
2 jaar geleden zijn wij mijn opa verloren aan longkanker, was met 6 weken na de diagnose al afgelopen, kon nog wel levensverlengende behandeling ondergaan maar dat wou hij zelf niet.

Ik kan niet de juiste woorden vinden om te laten merken hoe ik met je meeleef. Ik wil je alle kracht en sterkte wensen in opnieuw een vreselijke strijd.
Geniet van de fijne momenten samen met je vader. Aan je verhaal te lezen verwachten jullie zeer slecht nieuws, natuurlijk hoop ik dat het meevalt. Nogmaals heel veel sterkte.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:54

Wat een vreselijk nieuws meid, laten we met zijn allen hopen dat het toch mee valt!

Sterkte! :(:)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:01

Jeetje meis! Ik wens jou heel veel sterkte de komende tijd. Ik weet namelijk precies hoe jij je voelt.
Ik ben op 14 jarige leeftijd mijn moeder verloren aan borstkánker... En ik kreeg het nieuws ook op zo'n manier en het kwam binnen als een schok...
Wij reageerde precies hetzelfde. Zo van: Maar ik kan niet zonder jou, als jij er niet meer bent wil ik er ook niet meer zijn etc....

Mocht je met mij in contact willen komen kun je mij altijd een berichtje of email sturen. Veel sterkte meis!!
Laatst bijgewerkt door Astor op 31-05-12 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:16

Heel erg veel sterkte!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:19

ik wil je heel veel sterkte toewensen. Wat een pech nu je vader zo kort na je moeder.

Je maakt je zorgen of je in het huis kan blijven, is het een huurhuis? Dan vaak kunnen er wel zaken geregeld worden. Ga met maatschappelijk werk weer praten of je psych, er is vaak meer mogelijk dan je denkt.
Het is misschien moeilijk om je daar nu ook mee bezig te houden, dat snap ik heel goed.
Ik wens je veel sterkte toe.
Als je gewoon je hart wilt luchten pb box staat open

Wonto

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:37

Potverdorie!! Dit is echt hartverscheurend.

Denk goed aan jezelf hoe lastig dat nu ook is en gaan ervoor! Ik weet dat het al erg vaak gezegd is maar lucht je hart als er iets dwars zit of als je het graag wil delen kun je ook mij PB'en ik heb helaas vorig jaar ook veel van dichtbij meegemaakt...

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 20:56

Ik ben jammer genoeg ook mijn vader verloren.. Mjn vader en moeder in 1 jaar tijd... Meis, de wereld is niet eerlijk.
Waarom moest dit ons gebeuren he? Dit is gewoon niet te bevatten. Een dikke knuffel voor jou!!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:04

Pff.. wat vreselijk voor jullie.. :(:)

Ben er even helemaal stil van........
Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen de komende tijd en zoek steun bij elkaar.

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:10

meis toch ik schrik me te pletter, ik wil jullie heel erg veel sterkte toewensen in deze oneerlijke strijd :(:)