Ik heb alleen maar solo blunders gelukkig

.
Een keer wilde ik nog een drankje nemen voor ik naar bed ging. Glaasje port, slaap je lekker op

. Dus ik een glaasje port. En het was er echt maar eentje, en niet eens een grote. En drink mijn glaasje leeg, sta op om naar bed te gaan, en mieter zo op de grond. Straalbezopen

. En grappig dat ik het vond joh! Ik heb in een scheur gelegen om mezelf. Helemaal in mijn eentje, op de vloer van de woonkamer....
En nog een, vorige week. Ik was bij een paar vriendinnen geweest. Lekker gegeten, wijntje erbij, en naar mijn idee was ik nog helemaal nuchter

. Ik heb het later nagevraagd en mijn vriendinnen merkten helemaal niets aan mij. Ook niet degene die met me naar huis is gereisd met de trein. Ik kwam thuis om een uur of half een, nog helemaal klaarwakker. Dus ik besloot dat ik nog best even de vaat op kon ruimen en de was kon vouwen voor ik ging slapen. Dus ik braaf mijn klusjes gedaan, en tevreden naar bed, want alles was netjes!
De volgende dag schrok ik me een ongeluk. Het hele huis was een chaos. Mijn sokken in de bestekla, ondergoed in de koelkast, vaat in de wasmachine en in de kledingkast, en al mijn lepels in de prullenbak

. Ik mis nog steeds een gedeelte van mijn bestek. Geen idee waar het heen is.