Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovemario

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 20:06

oef ik vrijdag avond.. ik had de hele dag nog niks gegeten en zijn toen naar dorpsfeest geweest..
ik had (voor mijn doen) nog nie teens zo gek veel drank op, maarja op een lege maag viel het gewoon niet goed.
ben naar wc gegaan en ben daar in slaap gevallen.. half uur later werd ik wakker en wouden ze net de deur losschroeven.. pfoeh dit ga ik nog heeeeeeel lang aanhoren..
en t schijnt dat ik ook echt iedereen onder het drank heb gegooit.. oepss :o

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 01:58

Ik was op een heel chique verlovingsfeestje en ik had mijn camera bij me. Ik wilde iemand laten zien hoeveel water er was gevallen om ons huis heen. Ik was vergeten dat ik tussendoor wat foto's had gemaakt van mijn nieuwe bh (voor mijn lover ). Vervolgens laat ik de foto's zien en hij ziet die foto van mij in mijn nieuwe bh. Ik schaamde me kapot en hij reageerde: WHOOOO ha ha ha. Ik had die avond best wel wat wijn op, dus ik doe de volgende keer als ik hem zie maar net alsof ik het niet meer weet. :')

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 02:47

BounceBabe schreef:
Ik was op een heel chique verlovingsfeestje en ik had mijn camera bij me. Ik wilde iemand laten zien hoeveel water er was gevallen om ons huis heen. Ik was vergeten dat ik tussendoor wat foto's had gemaakt van mijn nieuwe bh (voor mijn lover ). Vervolgens laat ik de foto's zien en hij ziet die foto van mij in mijn nieuwe bh. Ik schaamde me kapot en hij reageerde: WHOOOO ha ha ha. Ik had die avond best wel wat wijn op, dus ik doe de volgende keer als ik hem zie maar net alsof ik het niet meer weet. :')

_O- _O- _/-\o_

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 06:49

het is al wel een tijdje geleden:

het was hartje winter en het had flink gevroren.
BOB zou rijden maar de het slot van de auto was bevroren, en slotondooier lag in de auto.
"ik wist er wel iets op"!!!
met me mond om het slot heen er warme alcohol lucht erin blazen.
heb dik 10 vast gevroren gezeten met me lippen aan de autodeur. -O-
en de week erna heeft iedereen het kunnen zien, me hele lippen waren kapot tot bloedens toe.
en dan moet je mensen uitleggen hoe het is gekomen. :P

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 09:36

vrouwke schreef:

BOB zou rijden maar de het slot van de auto was bevroren, en slotondooier lag in de auto.
en de week erna heeft iedereen het kunnen zien, me hele lippen waren kapot tot bloedens toe.

auw :')

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 10:26

vrouwke schreef:

_/-\o_

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 20:19

Hmm gisteren had ik echt veel te veel gedronken. En het resultaat was dat ik echt aan iedereen vroeg of hij ook een neger kende van minimaal 2 meter lang die met mij wilde zoenen.
Juisst, ik heb m'n neger ook helaas niet gevonden. :+

sorayamagic2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:06

Even een stipje, leuk topic dit :D
Heb zelf alleen geen bloopers met alcohol

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 23:26

Ik lach me kapot om sommige hier in t topic.
In maart was ik op de verjaardag van me beste vriendin.
En we waren lekker aan de drankjes, ik was een beetje me motoriek kwijt bleek doordat ik zoveel gedronken had...uhum..
Wat er gebeurde..
Ik liet me lekker rode,net ingeschonken,volle drankje..Zo over de WITTE bank vallen..
EEN VLEK!! Oepsie..

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 14:07

Oh ik weet er wel nog een van mezelf O:)

Was van het weekend weekendje weg in een huisje met collega's. Ik ging na wat drankjes ff op bed liggen en iedereen kwam er een beetje bij, we waren allemaal al best moe. Zit een collega met zijn mobiel, roept hij opeens: het kabinet is gevallen!
Dus ik: 'Oh echt? Wooow! Wat moeten we nu? Dan komt er een nieuw kabinet en een nieuwe minister, wie zou dat dan worden?'
Vriendin: 'Uh Anne, het kabinet is al drie maanden geleden gevallen!'

Oja _O- Ik schaamde me dood, natuurlijk wist ik dat wel, werd alleen even overmant met emoties :')

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 15:08

Haha ik lach me helemaal kapot hier.

Ik heb 1x gehad dat ik flink dronken was. Een vriend van me heeft een feestschuur, en die vloer word in de loop van de avond altijd heel glad (drinken dat er overheen gaat). Dus ik en een vriend van me met bezopen kop: Ik ben blij dat jij me nooit zal laten vallen.
Huppelen we de schuur in, en jahoor, we glijden uit en liggen op de grond. Iedereen lachen. En wij boos op elkaar dat we elkaar hebben laten vallen.
Moesten we die dag erna toch wel om lachen

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 21:42

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 14:39

m'n ouders zijn op vakantie en zuslief en ik hebben een paar opdrachten gekregen... stofzuigen, grasmaaien en dat soort kleine dingen...

nu was ik afgelopen weekeind op stap geweest en was al wat moeilijk terug naar huis gekomen omdat mijn fiets niet wilde (later bleek dat mijn banden leeg waren gelaten) >;) maar goed eenmaal thuis vond ik een briefje, dat zuslief bij haar vriend bleef slapen en of ik goed op het huis wilde passen... maar natuurlijk, geen probleem... ik besloot meteen alle opdrachten van pa en ma uit te voeren... dus nadat ik de woonkamer gezogen had.... besloot ik ook meteen even het gras te maaien.... en vloeken en tieren want ik kon niks zien... hoe doet mijn vader dat toch normaal..... nou blijkbaar niet om 4 uur 's nachts... de buren waren niet echt blij met me geloof ik :+

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:07

hahahaha lekker 4 uur snachts grasmaaien _O-
ik zie het helemaal gebeuren haha

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 23:56

Ik heb alleen maar solo blunders gelukkig :D.

Een keer wilde ik nog een drankje nemen voor ik naar bed ging. Glaasje port, slaap je lekker op :z . Dus ik een glaasje port. En het was er echt maar eentje, en niet eens een grote. En drink mijn glaasje leeg, sta op om naar bed te gaan, en mieter zo op de grond. Straalbezopen }:0 . En grappig dat ik het vond joh! Ik heb in een scheur gelegen om mezelf. Helemaal in mijn eentje, op de vloer van de woonkamer....

En nog een, vorige week. Ik was bij een paar vriendinnen geweest. Lekker gegeten, wijntje erbij, en naar mijn idee was ik nog helemaal nuchter :7 . Ik heb het later nagevraagd en mijn vriendinnen merkten helemaal niets aan mij. Ook niet degene die met me naar huis is gereisd met de trein. Ik kwam thuis om een uur of half een, nog helemaal klaarwakker. Dus ik besloot dat ik nog best even de vaat op kon ruimen en de was kon vouwen voor ik ging slapen. Dus ik braaf mijn klusjes gedaan, en tevreden naar bed, want alles was netjes!
De volgende dag schrok ik me een ongeluk. Het hele huis was een chaos. Mijn sokken in de bestekla, ondergoed in de koelkast, vaat in de wasmachine en in de kledingkast, en al mijn lepels in de prullenbak 8)7 . Ik mis nog steeds een gedeelte van mijn bestek. Geen idee waar het heen is.

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 00:19

Moet even een stipte zetten

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 00:45

Petra_O schreef:

Een keer wilde ik nog een drankje nemen voor ik naar bed ging. Glaasje port, slaap je lekker op :z . Dus ik een glaasje port. En het was er echt maar eentje, en niet eens een grote. En drink mijn glaasje leeg, sta op om naar bed te gaan, en mieter zo op de grond. Straalbezopen }:0 . En grappig dat ik het vond joh! Ik heb in een scheur gelegen om mezelf. Helemaal in mijn eentje, op de vloer van de woonkamer....

En nog een, vorige week. Ik was bij een paar vriendinnen geweest. Lekker gegeten, wijntje erbij, en naar mijn idee was ik nog helemaal nuchter :7 . Ik heb het later nagevraagd en mijn vriendinnen merkten helemaal niets aan mij. Ook niet degene die met me naar huis is gereisd met de trein. Ik kwam thuis om een uur of half een, nog helemaal klaarwakker. Dus ik besloot dat ik nog best even de vaat op kon ruimen en de was kon vouwen voor ik ging slapen. Dus ik braaf mijn klusjes gedaan, en tevreden naar bed, want alles was netjes!
De volgende dag schrok ik me een ongeluk. Het hele huis was een chaos. Mijn sokken in de bestekla, ondergoed in de koelkast, vaat in de wasmachine en in de kledingkast, en al mijn lepels in de prullenbak 8)7 . Ik mis nog steeds een gedeelte van mijn bestek. Geen idee waar het heen is.

OMG.. !! die laatste echt meer dan geniaal.. !! :')

MadameFanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:48

Ja een keertje heel dronken geweest bij een drankspelletje bij chatroulette. Daar zitten/zaten er van die griezels op die vaak hun piemel showde, dus hadden een groep vrienden er niet beter op gevonden, telkens er een piemel verscheen te drinken. Die avond verschenen er net geen piemels, maar ik had wel aardig wat op door eerder drankspelletje dus riep ik heel de avond "IK WIL PIEMELS ZIEN!!! IK WIL PIEMELS ZIEN!!!!"

achteraf wel genant, aangezien grootste deel van de groep van het mannelijke geslacht was hum...

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:47

XxLiEsJuHhxX schreef:
Petra_O schreef:

OMG.. !! die laatste echt meer dan geniaal.. !! :')

Ik dacht eerst echt dat er was ingebroken... tot ik bedacht dat een inbreker echt niet met mijn onderbroekjes aan de sleep zou gaan :P .

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 17:13

Petra_O schreef:

Die laatste, geweldig! Hier lig ik echt slap van!

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 17:45

Ik was niet echt straalbezopen, maar wel wat aangeschoten. En ik was bezig om een vriend zijn haar weer bij te werken met de tondeuse.
Had ik besloten dat mijn eigen zijkantje er ook wel af kon! Gelukkig had ik al 1 kant redelijk kort, en staat het wel goed :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 17:48

BounceBabe schreef:

:oo wat erg! :') _/-\o_

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:08

ik heb wel eens toen ik goed aangeschoten was tegen mijn ex gezegd, ik heb altijd een sneeuwengeltje met jou willen maken, we zijn om half 4 's nachts midden op straat in de sneeuw gaan liggen en hebben sneeuwengeltjes gemaakt..

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 18:41

Haha, vooral een stomme blooper is dit :') Mijn ex en ik besloten na een kerstavond waarop we nogal veel hadden gedronken een ontzettend gave sleebaan te maken. Ging goed joh! Lekker doorscheppen en we hadden al een flinke berg. Vervolgens gooit mn vriend heel stoer een flinke schep sneeuw op de berg en zwaait een keer achteruit met zijn schep. Donk, ik bewusteloos. Had hij mij met die schep voor mn hoofd geslagen _O- Op dat moment niet zo heel grappig, maar ooh wat hebben we er later om gelachen :') Ik ga in ieder geval nooit meer dronken met scheppen werken :Y)

Ohja. Het mooiste was nog dat mijn ouders het ontzettend grappig vonden en mijn moeder het over de telefoon aan iedereen ging vertellen met dat ding op luidspreker terwijl mn ex er naast zat :') De arme jongen :P

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:48

wat een heerlijk topic!

ik was vorige jaar samen met mn zusje naar ameland voor het roggefeest. (eerste vrijdag van augustus)
ochtends vroeg taxi besteld om op het treinstation te komen. half 6 ochtends van huis om vervolgens om half 12 op ameland aan te moeten komen.
boot was vertraagt dus werd richting half 1.
boeiend de tent konden we wel in de pause van het roggefeest op zetten.
voor de tentopzetten niet gedronken, maar toen de tent stond! verdorie dat ging hard.
we hadden heerlijke safari:) en ehm ik was op teenslippers en ehm flapte/ stampte wat rond.
en ineens stond er dus iemand met zn voeten op mijn teenslippers.
ik was aan het tieren, ga nou van mijn slippers af dit is oneerlijk zo kan ik toch niet verder slipperen. of mag ik niet slipperen en meer dit soort uitspattingen.
bleek uiteindelijk mijn ex te zijn:) haha

na 2,5 uurtjes slaap weer ontwaakt uit onze tent, naar de zee toe gegaan terwijl de onweer op onze kop hing. maar boeiend wij zouden en moesten de zee in....
de zaterdag avond nog fijn op stap geweest en zondag brak thuis komen om eerst 4 dagen goed te moeten slapen