Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ge_Braadslee schreef:Vandaag waren we in Kleve, Duitsland, bij Nijmegen. Het was benauwd, maar eindelijk was daar de zon. Hier op de RRRanch nu ook zon, maar ook af en toe een wolk, het lijkt mij onstabiel.
Helaas zo lang die NW circulatie blijft, is er volgens mij geen enkele kans op stabiel zomerweer. Volgens mij is die NW circulatie als sinds de Pinksterdagen aanwezig.
Als zo een NW circulatie eenmaal op dreef is, kan dat heeeeel lang duren, helaas.
dejavu schreef:Ge_Braadslee schreef:Vandaag waren we in Kleve, Duitsland, bij Nijmegen. Het was benauwd, maar eindelijk was daar de zon. Hier op de RRRanch nu ook zon, maar ook af en toe een wolk, het lijkt mij onstabiel.
Helaas zo lang die NW circulatie blijft, is er volgens mij geen enkele kans op stabiel zomerweer. Volgens mij is die NW circulatie als sinds de Pinksterdagen aanwezig.
Als zo een NW circulatie eenmaal op dreef is, kan dat heeeeel lang duren, helaas.
Maar we hebben wel echt een fijn voorjaar gehad.Toen moest heel Nederland nog werken, dus je had er natuurlijk minder aan. Voorlopig laat weeronline inderdaad geen flink zomerweer zien in de vooruitzichten. Wel wat hogere temperaturen (22 graden gem.) maar met dus ook wat neerslag.