Ik lig nog in bed en ik kan niet uit mn raam kijken maar ik hoor wel de vogeltjes fluiten dus ik vermoed wel lekker weer xD
aerdenhout1
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-11 08:40
Geniet allemaal nog maar van deze dag! Morgen vergaat de wereld! Het einde der tijden is aangebroken! Tenminste, dat hoorde ik gister op TV. Dan is het langverwachte moment daar en komt "HIJ " naar beneden. Voorlopig zal ik toch maar de dieren eten geven en ze buiten zetten. Hier is het mooi weer het zonnetje schijnt en er staat weinig wind!
@aerdenhout1 Nee morgen nog niet hoor,de aarde vergaat volgend jaar pas in 2012 volgens de maya's. Zondagavond om 20.00uur komt de film 2012 op RTL4 [geloof ik]. De aarde vergaat trouwens ook in 2012 niet hoor,hij vergaat pas als er het getal 10 instaat.[3010?] Hier blauwe lucht en de zon! het is nu al lekker weer.
Hier ook lekker weer, had vanmorgen nog wel een spijkerjas aan. Had lekker geweest zeg als de wereld morgen had vergaan, had ik mooi niks gehad aan ons nieuwe bed
gohya
Geplaatst: 20-05-11 10:56
onne schreef:
Hier ook lekker weer, had vanmorgen nog wel een spijkerjas aan. Had lekker geweest zeg als de wereld morgen had vergaan, had ik mooi niks gehad aan ons nieuwe bed
iefke
Geplaatst: 20-05-11 10:58
Onne
Hier al een fijn zonnetje nu
1234
Geplaatst: 20-05-11 11:02
Gister was het 's ochtends aan het regenen en rond half 5 was het zo super warm! Moest echt mn dunne jasje uit doen, anders was het niet uit te houden xD (was op stage en gingen met de kinderen een uurtje buitenspelen)
Nu is het niet koud, maar ook niet warm. Zonnetje schijnt wel half...
Ik hoor de hele week al dat de aarde morgen vergaat. (maandag verging de wereld op dinsdag, dinsdag verging de wereld op woensdag en ga zo maar door.
Hier was het een prima dag. Alleen wat een poedersuiker pluisjes hier weer zeg. Ben daar echt allergies voor en loop al vanaf vanmorgen vroeg aan 1 stuk door te niesen. Ben er klaar mee.
_Dune_
Geplaatst: 20-05-11 21:04
Hier heerlijk weer! Ik heb een prachtige buitenrit in het zonnetje kunnen maken