Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Brainless schreef:ponylies schreef:waar mensen al een hekel aan kunnen hebben![]()
het is toch niet erg als iemand een ander voorlaat ?
(als ik het zo lees heeft ze het niet gevraagt)
Maar je kan toch niet iemand zomaar voorlaten als er nog meer mensen achter je staan?
Althans dat begreep ik.
Zo van er staan 5 mensen in de rij en degene die aan de beurt is, laat iemand voor.
Dan moeten degene daarachter maar langer wachten en hebben daar niks over te zeggen..
ilonatjuuh schreef:Je wacht niet langer hoor want jij staat er achter en je moet toch op beide personen wachten of die met weinig spullen nou voor gaat of niet.
s4nn3 schreef:mensen die een uitkering hebben en dan ondertussen twee paarden, drie honden en nog wat katten hebben. soms vraag ik me echt af waar ik het fout doe.
carr_friesje schreef:wat ik associaal vind?
moeders die bij de mac donalds naast je op die nepleren bankjes neerploffen, vervolgens daar hun baby neerplanten en die uitgebreid naast je gaat zitten verschonen
Rianne_ schreef:Of mensen met een héle kar vol en je staat er zelf achter met één of twee boodschapjes. Ze kijken je wel aan maar laten je niet even voor..
Skygirl schreef:Rianne_ schreef:Of mensen met een héle kar vol en je staat er zelf achter met één of twee boodschapjes. Ze kijken je wel aan maar laten je niet even voor..
Als mensen het zien laten ze me vaak wel even voor (en ze zelf nog niet uitgepakt hebben).Ook 1x dat ik door 2 mensen achter elkaar werd voorgelaten.
![]()
Snap het ook wel als iemand het niet zou doen hoor.
JessAndHope schreef:Mijn zwangerschap was een ware hel, heel ziek, 24 uur per dag over mijn nek, bijna niks meer eten of drinken en amper slaap.
Mijn vriend (nu ex) toen ik weer eens kotsend boven de plee hing, vanuit de woonkamer op de bank:
'Zeg, ga je nou nog eens koken? Ik heb honger'