Het meest asociale gedrag

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 16:33

ieuw gatverdamme dat is echt om te :r

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 16:36

dan spoor je echt niet nee, die hebben graag toeschouwers, bah!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 16:57

Brainless schreef:
ponylies schreef:
waar mensen al een hekel aan kunnen hebben :Y)
het is toch niet erg als iemand een ander voorlaat ?
(als ik het zo lees heeft ze het niet gevraagt)

Maar je kan toch niet iemand zomaar voorlaten als er nog meer mensen achter je staan?
Althans dat begreep ik.
Zo van er staan 5 mensen in de rij en degene die aan de beurt is, laat iemand voor.
Dan moeten degene daarachter maar langer wachten en hebben daar niks over te zeggen..

'
ilonatjuuh schreef:
Je wacht niet langer hoor want jij staat er achter en je moet toch op beide personen wachten of die met weinig spullen nou voor gaat of niet. ;)

Niet als degene die voor mag helemaal nog niet in de rij stonden.
Dus jij staat als 3de en de eerste laat iedereen met weinig boodschappen die achteraan de rij (dus plek 4) aanschuiven voorgaan.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 16:58

dat is dom ja \:P

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:39

dat is wel heel erg ja in de trein :')

wat ik associaal vind?
moeders die bij de mac donalds naast je op die nepleren bankjes neerploffen, vervolgens daar hun baby neerplanten en die uitgebreid naast je gaat zitten verschonen :r

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 01:10

s4nn3 schreef:
mensen die een uitkering hebben en dan ondertussen twee paarden, drie honden en nog wat katten hebben. soms vraag ik me echt af waar ik het fout doe.

Mensen die een uitkering trekken maar zwart ernaast werken. Dat vind ik echt niet kunnen!

Niet extreem aso maar wel heel irritant: mensen die geen richting aangeven (op een rotonde) sta je beetje voor niks te wachten.

Auto's die extreem hard op een zebrapad afrijden, met rijles altijd geleerd dat je op tijd moet aangeven dat je voor overstekende mensen stopt (ik schrik me dood en wil bijna naar de overkant rennen) of gewoon niet stoppen bij een zebrapad.

Inhalen waar het niet kan waardoor je als tegenligger vol op je rem moet.

Laatst zat ik bijna tegen iemand aan omdat hij er van overtuigd was dat hij voorrang had, terwijl hij van een parkeerplaats af kwam met stoep. Ik weet zeker dat je dan geen voorrang hebt. Sowieso niet erg netjes om je voorrang te nemen. Dat hoor je te krijgen of te verlenen.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 05:53

Die van dr trein is echt heel erg.

Wat ik behoorlijk aso vind, is het feit dat mijn vriend liever de kroeg in duikt dan dat ie mij op komt halen. Klein detail erbij, ik woon nu al 5 maanden in duitsland en heb hem.dus weinig gezien. En ik belde overstur op dat ik anders niet naar huis kon. ik moest maar met de trein en als ik er van de week nog zat dan zou hij met godsgratie wel komen. En bedankt....

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 07:51

PineApple M'n bek valt hier echt van open.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 08:00

Tijd voor een nieuwe ananas!!

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 08:10

Pineapple, die kon mooi de pot op! erg aso en respectloos van je vriend.

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 11:59

carr_friesje schreef:
wat ik associaal vind?
moeders die bij de mac donalds naast je op die nepleren bankjes neerploffen, vervolgens daar hun baby neerplanten en die uitgebreid naast je gaat zitten verschonen :r

Zoiets heb ik in de Eurostar (trein van Brussel - Engeland) meegemaakt.
Die moeder zat eerst te klagen over de zweetlucht van een ander, maar daarna gaat ze in een stampvolle-coupe de poepluier (ja dat roken we) verschonen van haar baby. Gewoon zo hoppa op de stoel. Jummie.

Er waren gewoon wc's aanwezig en zij zat daar vrij dichtbij.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 12:28

suuzepuus schreef:
Tijd voor een nieuwe ananas!!

_O- _O-
Inderdaad, daar zou ik ook heel snel klaar mee zijn.

Mar_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:02

Vorige week was ik aan het werk en het zoontje van de baas wilde iets aan mij vragen.Omdat ik in gesprek was met een collega en hem niet had gehoord begon hij naar mij te fluiten alsof ik een hond was -:(-
Ik heb hem toen even haarfijn uitgelegd dat ik daar niet van gediend was en dat hij als hij mij iets wilde vragen hij gewoon naar mij toe kan komen en dus niet van 10 m afstand naar mij te fluiten ... wat een snotneus zeg

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:15

Rianne_ schreef:
Of mensen met een héle kar vol en je staat er zelf achter met één of twee boodschapjes. Ze kijken je wel aan maar laten je niet even voor.. >;)

Als mensen het zien laten ze me vaak wel even voor (en ze zelf nog niet uitgepakt hebben). :) Ook 1x dat ik door 2 mensen achter elkaar werd voorgelaten. :')

Snap het ook wel als iemand het niet zou doen hoor.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:29

Zoals meerdere vind ik het niet voorlaten of gelaten worden als je maar 1 ding hebt ook niet asociaal. Het staat nergens als regel dat dit moet en het is gewoon heel aardig als dit wel gebeurt. Het MOET immers niet! Dus wanneer het gebeurt, wees er blij mee. En gebeurt het niet? Jammer dan, van die ene minuut langer in de rij ga je niet dood ;)

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:15

Skygirl schreef:
Rianne_ schreef:
Of mensen met een héle kar vol en je staat er zelf achter met één of twee boodschapjes. Ze kijken je wel aan maar laten je niet even voor.. >;)

Als mensen het zien laten ze me vaak wel even voor (en ze zelf nog niet uitgepakt hebben). :) Ook 1x dat ik door 2 mensen achter elkaar werd voorgelaten. :')

Snap het ook wel als iemand het niet zou doen hoor.

Misschien hadden ze net al iemand voor gelaten. Je kunt moeilijk iedereen voor laten, zo kom je nooit aan de beurt!
Ze zijn je niet verplicht om je voor te laten en ik vind dat ook echt niet aso, eerder gewoon vriendelijk als ze het wel doen.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:18

Ik vind iemand niet voorlaten niet asociaal, gewoon normaal. Iedereen moet toch in de rij staan? Als je iedereen die maar een paar dingen heeft voor laat gaan, kom je nooit aan de beurt. Wel altijd vriendelijk idd, als je voor mag :)

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 19:25

Kleine kindjes die een neppistooltje met plastice balletjes op de kermis wonnen, en daarmee op jou en je hond gaan schieten. En als je ze aanspreekt heel hard van angst weg rennen.

Mensen die gewoon iets voor je neus uit grissen terwijl jij aan het zoeken bent naar de prijs.. En er dan geen meer is.

Mensen die half schreeuwend en dronken in de bus zitten te bellen met hun leidinggevende van hun taakstraf, waar ze niet zijn komen opdagen. En dan de leidinggevende bedreigen met dat ze hem iets aan doen. En dan de buschauffeur uitschelden omdat hij vraagt of hij iets zachter wilt praten.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 20:56

Ik stond een paar dagen geleden aan te schuiven bij een broodjeszaak samen met een vriendin.
Het was best druk dus we moesten buiten wachten,
de markt is hier helemaal opgebroken,dus fietsers moeten ook langs het voetpad,
word ik opeens opzijgeduwd (en nog niet zo'n klein beetje,ik viel haast od grond :') ) door een oma,die er nog bijriep 'de jeugd denkt dat de wereld van hun is!'
waarop mijn vriendin riep 'het is ook dat we allemaal zoveel plaats hebben he'
waarop zij reageerde,stomme brutale jeugd met hun grote mond.

Lekker oma :')

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 00:24

Hehe op mijn werk komt er vaak een oudere vrouw met kind en kleinkind in de winkel. Die loopt altijd zo te blèren. Die verkondigd ook regelmatig hoe aso de jeugd tegenwoordig wel niet is terwijl ik haar nog nooit alsjeblieft of dankjewel heb horen zeggen. Alleen maar klagen en zeuren. Ontzettend moeilijk om bij zulke zuurpruimen klantvriendelijk te blijven. Zij vroeg laatst iets over een spel dus ik geef antwoord "ja duhhhh dat snap ik zelf ook wel je hebt niet echt een hoog iq hé?" daarna vroeg ze of ik iets voor haar achter kon houden (het zou eind van de week in de aanbieding zijn) wat denk je nou zelf? ;)

Laatst belde er iemand met een paar domme vragen die mijn collega gewoon netjes behandeld maar dat antwoord stond meneer blijkbaar niet aan dus die reageert met "Ben je autistisch ofzo" collega heeft zo de hoorn erop gelegd. Werden later nog wel gebeld met de klantenservice maar die was het helemaal met mijn collega eens.

De klant is koning, zolang hij zich zo gedraagt. Sommige mensen maken er echt een potje van. Dit waren nog milde gevallen ;) Als je iets rustig en beleefd uitlegt mag je goede service verwachten maar personeel zijn ook maar gewone mensen hoor.

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 10:53

@MJ_ ben het helemaal met jou eens. Die oma's van tegenwoordig. Laatst werd ik bijna van me sokken afgereden door een oma in scootmobiel. Ik liep over het voetgangerspad, en zij over het fietsenpad. Volgens mij moet zij toch echt stoppen?

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 11:04

Nou ja over bejaarden mensen gesproken, dan vragen ze wat en dan kan er geeneens een bedankje vanaf, maar draaien ze zich ineens zomaar om alsof je nooit hebt bestaan. :') Pfff.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:00

Bejaarden zijn wat dat betreft gewoon net zo erg als de jeugd al dan niet erger. Bij de jeugd kan je nog verwachten dat het uiteindelijk goedkomt met hun gedrag, bij bejaarden gebeurt dat niet meer... En bejaarden gedragen zich asociaal onder het mom van: ''respect voor ouderen'' Nou...tot op zekere hoogte. Je eist geen plek op de weg op, je sluit gewoon achteraan in de rij, vragen of je iets wil brengen naar ze en ook ouderen mogen alsjeblieft en dank je wel zeggen. Om maar een paar voorbeelden te noemen.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 19:01

Mijn zwangerschap was een ware hel, heel ziek, 24 uur per dag over mijn nek, bijna niks meer eten of drinken en amper slaap.

Mijn vriend (nu ex) toen ik weer eens kotsend boven de plee hing, vanuit de woonkamer op de bank:
'Zeg, ga je nou nog eens koken? Ik heb honger'

coiboi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 19:06

JessAndHope schreef:
Mijn zwangerschap was een ware hel, heel ziek, 24 uur per dag over mijn nek, bijna niks meer eten of drinken en amper slaap.

Mijn vriend (nu ex) toen ik weer eens kotsend boven de plee hing, vanuit de woonkamer op de bank:
'Zeg, ga je nou nog eens koken? Ik heb honger'

Ja, dat had hij inderdaad vriendelijker kunnen vragen... }:)