ik weetgeen blunders meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pascal schreef:Schiet me ineens te binnen...... Een blunder van mezelf...
Lang lang geleden..
Waren mijn ex en ik onderweg in de auto..
Nou je bent wild en je jongt wat...
Wij de auto geparkeerd in het bos...
Kleren uit en gaan met die banaan..
Ik lag op de bestuurder stoel en hij bovenop me..
Blijkbaar stond het contact nog een stukje aan want ik schoot met mijn voet tegen de hendel van de ruitenwissers aan..
Nou ruitenwissers op een droog raam geeft een kabaal van hier tot heb ik jou daar..
Meneer schrok zich een ongeluk en gilde ER KOMT IEMAND AAN MET EEN CONTAINER!!!!!
Zijn muis zakte meteen in elkaar en die avond is het er ook niet meer van gekomen, omdat ik hem niet kon aankijken zonder enorm in de lacht te schieten..
Plien91 schreef:Pascal schreef:Schiet me ineens te binnen...... Een blunder van mezelf...
Lang lang geleden..
Blijkbaar stond het contact nog een stukje aan want ik schoot met mijn voet tegen de hendel van de ruitenwissers aan..
Nou ruitenwissers op een droog raam geeft een kabaal van hier tot heb ik jou daar..
Meneer schrok zich een ongeluk en gilde ER KOMT IEMAND AAN MET EEN CONTAINER!!!!!
Zijn muis zakte meteen in elkaar en die avond is het er ook niet meer van gekomen, omdat ik hem niet kon aankijken zonder enorm in de lacht te schieten..
Bwahahahahahahahhahahahahhha
O jongens dit topic heeft mijn hele dag weer goedgemaakt.
iirrssjjee schreef:We zouden uit eten gaan, met mijn moeder en tante.
Wij waren boven, nog even.. ehm.. naja je weetwel..
En mijn moeder en tante zaten beneden..
Op een gegeven moment trekt hij zich keihard terug en kijkt alsof ie een spook had gezien.. Ik kom overeind en die dat alles onder t bloed zit..
Ik ben een logische denker, dus ik vraag: 'Oh, oliebol, was that me?'..
Hij: 'NEE DAT BEN IK' en zakt vervolgens in elkaar.
Ik sleep hem mee naar de badkamer(ik ben 1.60, weeg 50 kilo en ben niet de breedste, hij is 1.86, weegt ongeveer 80á90 kilo en is 1 bonk spieren), en hij blijft zijn zaakje vasthouden. Eenmaal in de badkamer vraag ik wat ik moet doen.. (Niet geheel in paniek nog, maar hij werd steeds bleker en bleker..)
Ik schreeuw naar beneden dat we niet mee kunnen uit eten en dat ze absoluut niet boven mochten komen! Vervolgens moest IK van hem zijn vader bellen om zijn ouders in te lichten, mijn moeder negerende met haar vragen: Waarom, wat is er gebeurd??!!!
Aan de telefoon met schoonpaplief:
'Hai.. met Do..'
'Heeee meisje! Wat is er?'
'Ehm.. nouja het zit dus zo..: Joene(bijnaam) heeft iets met zijn ehm.. nouja jeweetwel..Ding..'
'Oh? Watdan?!'
'Nou, hij bloed nogal erg'
'We komen er meteen aan meis'
Met 10 minuten stonden paps en mams dus voor mijn huis, mijn moeder en tante nog steeds niet wetende wat er aan de hand is.
Hup, Joene mee de auto in(bloeden was inmiddels gestopt), en maar uitleggen aan zijn moeder:
'Tijdens sexuele handelingen gebeurde er het volgende: blablabla'
Nou, ik lag dus helemaal in een scheur, daarna even de badkamer,bed, deuren schoongemaakt, toch nog mee uit eten geweest. Eind goed, al goed. En Opa en Oma(Daar waren zijn ouders toen ik ze beldde)geloven nog steeds dat hij vast is komen te zitten in de gulp van zijn broek
Bleek dat er een spier was gescheur vlakbij zijn 'plasgaatje' en daar kwam dus al dat bloed uit.
t' Arme ding heeft nu nog steeds een litteken zitten ervan...
Yuri schreef:Een ex van mij had een keer een string aan als verrassing, echt vreselijk.
Pascal schreef:Schiet me ineens te binnen...... Een blunder van mezelf...
Lang lang geleden..
JessAndHope schreef:Vraag me af of ie snel een date heeftOoooh, pis nog in mn broek als ik er aan denk! Whahaha,
ben er maar niet op in gegaan....
daNiielle_ schreef:Mijn ex had mij eens een ketting met zijn naam gegeven....
Toen het uit ging vroeg hij hem terug kreeg..(sinds wanneer ga je cadeaus terug vragen.......)
nou ik die ketting terug geven. Een maand later had hij met een ander meisje en zij zat toen bij mij op school. Toevallig had ze precies dezelfde ketting als die wie ik had...![]()
ook liep ze met de oorbellen die ik hem had gegeven voor zijn verjaardag. (2 kleine blauwe goedkope steentjes)
Heb het nooit tegen haar gezegt maar oooh wat was ze er van overtuigt dat hij zoveel voor haar over had.
Vond het al een blunder dat je gegeven spullen terug gaat vragen.... Maar ze dan ook nog aan je nieuwe vriendin geven dat gaat toch te ver..
kayacratzo schreef:Auw Horsii.. Moet er niet aan denken..
Heb nog een genant momentje van mezelf, met dezelfde ex als van dat etentje.
Ik kan echt voor geen meter zingen, maar ik krijs altijd alles gewoon mee. Maar dan wel als ik alleen thuis ben en niemand kan het horen.
Dus... ik was alleen thuis, ex zou op bezoek komen, geen rekening mee gehouden.
Zing ik een liedje van Beyonce keihard mee, al dansend en performend de woonkamer door.
Krijg ik een telefoontje: Ja zeg, ga je de deur nog opendoen of moet ik wachten tot je optreden is afgelopen?
Zie ik ex voor t raam staan kijken, ik met een knalrode kop die deur los doen en hij had et niet meer.
Tegenwoordig sluit ik de gordijnen eerst voor ik thuis-shows ga doen..
Fien__ schreef:Ik ga in paint nu even een tekening maken van hoe ik me vanaf nu jou vriend voorstel,secondje