Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:59

Ja daarom, wel grappig hoe alles is gegaan eromheen :P

ik weetgeen blunders meer :P

Paul11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:08

suikermeisje schreef:
moeder die dochter vergeet? deed mijn moeder ook eens wilde ze wegrijden toen mijn vader nog in de kofferbak moest zijn, ze zag het toen net optijd maar hij was wel boos

ahummmm :o 't was vaders, maar het is hem inmiddels vergeven hoor :D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:09

Schiet me ineens te binnen...... Een blunder van mezelf...

Lang lang geleden..
Waren mijn ex en ik onderweg in de auto..
Nou je bent wild en je jongt wat...
Wij de auto geparkeerd in het bos...
Kleren uit en gaan met die banaan..

Ik lag op de bestuurder stoel en hij bovenop me..
Blijkbaar stond het contact nog een stukje aan want ik schoot met mijn voet tegen de hendel van de ruitenwissers aan..
Nou ruitenwissers op een droog raam geeft een kabaal van hier tot heb ik jou daar..
Meneer schrok zich een ongeluk en gilde ER KOMT IEMAND AAN MET EEN CONTAINER!!!!!

Zijn muis zakte meteen in elkaar en die avond is het er ook niet meer van gekomen, omdat ik hem niet kon aankijken zonder enorm in de lacht te schieten..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:14

Pascal schreef:

Lang lang geleden..

Blijkbaar stond het contact nog een stukje aan want ik schoot met mijn voet tegen de hendel van de ruitenwissers aan..
Nou ruitenwissers op een droog raam geeft een kabaal van hier tot heb ik jou daar..
Meneer schrok zich een ongeluk en gilde ER KOMT IEMAND AAN MET EEN CONTAINER!!!!!

Zijn muis zakte meteen in elkaar en die avond is het er ook niet meer van gekomen, omdat ik hem niet kon aankijken zonder enorm in de lacht te schieten..

Bwahahahahahahahhahahahahhha _O-

O jongens dit topic heeft mijn hele dag weer goedgemaakt. :D

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:25

Geweldig topic.

Een ex van mij had een keer een string aan als verrassing, echt vreselijk.
Diezelfde ex heb ik een avond mee in het ziekenhuis gezeten omdat hij enorm aan het treiteren was wilde hem een tik tegen zijn hoofd geven, draait ie om. Steek dus zo in zijn oog, week oogkapje opgehad ::P

Mijn huidige vriend heb ik zijn kleine teen van gebroken, naja het kwam door mij. Zette onze aanhanger op het neuswiel, alleen niet vast genoeg gedraait. Dus mijn schatje staat ernaaast zakt dat ding door het wiel, zo op zijn voet !

Gescheurde toompje ken ik ook, wat een bloedbad is dat!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:28

Wij noemen dat het bloedBED verhaal :')
En ik maar denken dat ik ongesteld was geworden! :+

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:31

hahahahah wat een verhalen!
dat bloeden is wel heel erg, is het wel allemaal weer 'heel?' :(:)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:34

Plien91 schreef:
Pascal schreef:

Lang lang geleden..

Bwahahahahahahahhahahahahhha _O-

O jongens dit topic heeft mijn hele dag weer goedgemaakt. :D

Je moet ook nagaan dat het echt 2 uur 's nachts was ofzo.... dan loopt er heus niemand met een container in het bos..
En sowieso wie loopt er nou met een container in het bos...

Maarja ik zag meteen die ruitenwisser heen en weer gaan hij lag er met zijn rug naar toe _O-

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:40

haha in mijn geval was het dus wel een bloedbad! haha

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 20:47

kappa2010 schreef:
Al die plas en poep verhalen noem ik geen blunders maar gewoon reanzig. Hebben ze geen controle over zichzelf?

Tsja... als de alcohol is in de man, dan is de wijsheid in de kan ;)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:06

iirrssjjee schreef:
We zouden uit eten gaan, met mijn moeder en tante.
Wij waren boven, nog even.. ehm.. naja je weetwel..
En mijn moeder en tante zaten beneden..

Op een gegeven moment trekt hij zich keihard terug en kijkt alsof ie een spook had gezien.. Ik kom overeind en die dat alles onder t bloed zit..
Ik ben een logische denker, dus ik vraag: 'Oh, oliebol, was that me?'..

Hij: 'NEE DAT BEN IK' en zakt vervolgens in elkaar.

Ik sleep hem mee naar de badkamer(ik ben 1.60, weeg 50 kilo en ben niet de breedste, hij is 1.86, weegt ongeveer 80á90 kilo en is 1 bonk spieren), en hij blijft zijn zaakje vasthouden. Eenmaal in de badkamer vraag ik wat ik moet doen.. (Niet geheel in paniek nog, maar hij werd steeds bleker en bleker..)
Ik schreeuw naar beneden dat we niet mee kunnen uit eten en dat ze absoluut niet boven mochten komen! Vervolgens moest IK van hem zijn vader bellen om zijn ouders in te lichten, mijn moeder negerende met haar vragen: Waarom, wat is er gebeurd??!!!

Aan de telefoon met schoonpaplief:
'Hai.. met Do..'
'Heeee meisje! Wat is er?'
'Ehm.. nouja het zit dus zo..: Joene(bijnaam) heeft iets met zijn ehm.. nouja jeweetwel..Ding..'
'Oh? Watdan?!'
'Nou, hij bloed nogal erg'
'We komen er meteen aan meis'

Met 10 minuten stonden paps en mams dus voor mijn huis, mijn moeder en tante nog steeds niet wetende wat er aan de hand is.
Hup, Joene mee de auto in(bloeden was inmiddels gestopt), en maar uitleggen aan zijn moeder:
'Tijdens sexuele handelingen gebeurde er het volgende: blablabla'

Nou, ik lag dus helemaal in een scheur, daarna even de badkamer,bed, deuren schoongemaakt, toch nog mee uit eten geweest. Eind goed, al goed. En Opa en Oma(Daar waren zijn ouders toen ik ze beldde)geloven nog steeds dat hij vast is komen te zitten in de gulp van zijn broek

Bleek dat er een spier was gescheur vlakbij zijn 'plasgaatje' en daar kwam dus al dat bloed uit.
t' Arme ding heeft nu nog steeds een litteken zitten ervan...

Omg :') Ik heb een ex die dat echt op regelmatige basis had _O- Das echt een afknapper als je 'bezig bent'.
De eerste keer schrik je je dood en al die keren daarna vind je het gewoon bloedirritant ;(

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:11

Yuri schreef:
Een ex van mij had een keer een string aan als verrassing, echt vreselijk.

Muhahahahaahah wie verzint het!!!! _O- _O- _O-

En die hondenkopsloffen! Hilarisch! Idem voor het vergeten meisje :(:) .

Ik hoop dat ik nooit bloedbaden ga tegenkomen. Ik kan niet tegen bloed en al helemaal niet als het een 'bloedbad' wordt. Dan ga ik zelf van mijn stokje. Als mijn vriend dat ook nog eens zou doen en iemand anders vindt ons gaan ze nog denken aan een passioneel drama :D .

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:16

.
Laatst bijgewerkt door Ilona__ op 23-04-23 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:27

JessAndHope schreef:
De eerste keer schrik je je dood en al die keren daarna vind je het gewoon bloedirritant ;(

Hihihi, letterlijk bloedirritant :P

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 21:35

;) Jij snaptum :j

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:16

JessAndHope schreef:
Omg :') Ik heb een ex die dat echt op regelmatige basis had _O- Das echt een afknapper als je 'bezig bent'.

''Bloed''irritant :D

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:22

Pascal schreef:

Lang lang geleden..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA _O-.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 22:32

JessAndHope schreef:
Vraag me af of ie snel een date heeft _O- Ooooh, pis nog in mn broek als ik er aan denk! Whahaha,
ben er maar niet op in gegaan....

Schrijf dat dan ook maar in jouw profiel? Kun je samen luiertjes aan... :P Ik zie ook een match :')

daNiielle_ schreef:
Mijn ex had mij eens een ketting met zijn naam gegeven....
Toen het uit ging vroeg hij hem terug kreeg..(sinds wanneer ga je cadeaus terug vragen.......)
nou ik die ketting terug geven. Een maand later had hij met een ander meisje en zij zat toen bij mij op school. Toevallig had ze precies dezelfde ketting als die wie ik had... :')
ook liep ze met de oorbellen die ik hem had gegeven voor zijn verjaardag. (2 kleine blauwe goedkope steentjes :'))
Heb het nooit tegen haar gezegt maar oooh wat was ze er van overtuigt dat hij zoveel voor haar over had. :(:)

Vond het al een blunder dat je gegeven spullen terug gaat vragen.... Maar ze dan ook nog aan je nieuwe vriendin geven dat gaat toch te ver..

Dat zie je verkeerd! Haha, da's recycling... Heel milieubewust!

Haha, dat bijrijderspaard! Ik lig dubbel. Zo iets heb ik met mijn eigen paard meegemaakt. Op het moment zelf sta je met de tenen krom, maar achteraf, als het goed is afgelopen, kun je er altijd smakelijk om lachen! Ik kreeg een damesachtige blaaskaak uit noord Holland op visite. Die wekte nogal de indruk dat ze heel wat paarden reed en het ook nog eens goed kon. Bij ons PRE kreeg ik al twijfels, maar ik ben gastvrij. Ze had lang gereisd om ons te leren kennen dus hup, tuurlijk mocht ze op mijn paard. Mijn paard is een mensenkenner en werd al chagrijnig toen ie haar zag. Ik negeerde dat, want dit was voor het eerst dat ie dat deed. Ik wist het dus nog niet. :+ Gaat ze op het paard zitten na mij en ik wil nog zeggen: "Stap eerst nog een rondje, want hij is niet ontspannen." Maar nee, aanporren, meneer moest in draf. Hij besloot ook om het op een lopen te zetten en na tig rondjes in volle galop de bak rond, stonden ze stil. Ze was wat wit om de neus. :+

Whahaha, dat pikske, dat deed het hem. Geniaal! Wat moet dat geinig zijn geweest! :') _O-

Fien: Hahahaha, geweldig! in slaap vallen tijdens de daad. Dat cinema verhaal is ook hilarisch. En dat nachtelijke plasje. Geweldig!

Niet van mijzelf, maar mijn pa. Die wil niets liever tegenwoordig dan beneden slapen. Waarom? Tja, toen ie nog boven sliep, is ie een keer vergeten de hond uit te laten en toen hij dus in het halfdonker beneden naar de wc wilde gaan, voelde hij iets heel zachts tussen zijn tenen glibberen. Had de hond (een grote Rottweiler) dus demonstratief voor de trap zitten poepen, omdat ie het niet meer op kon houden. :+ Dat verhaal heb ík zelfs nog jaren gehoord.

Ik ben wel heel blij dat ik niet zulke zuipschuiten als ex heb. Die verhalen laten me wel enorm lachen, maar lijken me allemaal wel bijzonder pijnlijk voor lijf en portemonnee.

Bonte: Ik vind het geweldig, die vraag wat een tarzan is. haha. Die maakt het hele verhaal helemaal af. Google er maar eens op. Volgens mij kom je dan vanzelf bij Cristine LeDuc uit ofzo. ;)

Dat vergeten heb ik ook 2x meegemaakt als toeschouwer haha. één was zijn hond vergeten tijdens een belangrijke hondenwedstrijd. (pakwerk enzo) en nummer 2 was zo nerveus voor haar eerste concours hippique, dat ze haar paard had vergeten in te laden. :') Kon haar papa weer naar huis om het dier te halen.
Zo in Spanje lijkt me echt vreselijk! Maar ja, in NL kan het ook al als je met je kind een tram wil pakken hè? ;)

Whahaha, zitten er nog spieren in dan? :+

Mijn ex was helemaal in tranen, toen ik het had uitgemaakt. Die heeft ook om een 2e kans gesmeekt, maar die heeft ie niet gekregen. Op een gegeven moment belde hij me op, nadat ie terug kwam van een vakantie, waarvan het de bedoeling was dat ik mee zou gaan. De dag dat hij ging, kreeg ik een relatie met mijn huidige lief. :+ Komt ie terug, belt ie me in tranen op dat ie Al you need ging inschakelen als ik hem niet onmiddelijk een nieuwe kans gunde. Da's heel raar om te horen en ik heb hem toen toch maar stevig afgepoeierd! :D Was veel te blij dat ik eindelijk een echte vent gevonden had!
Horssii: AUW!

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 23:03

Jezus dat heb ik nog nooit meegemaakt dat bloedbad verhaal,aaauw, krijg gelijk rillingen als ik eraan denk :')

ilse_dgraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:03

kayacratzo schreef:
Auw Horsii.. Moet er niet aan denken..

Heb nog een genant momentje van mezelf, met dezelfde ex als van dat etentje.

Ik kan echt voor geen meter zingen, maar ik krijs altijd alles gewoon mee. Maar dan wel als ik alleen thuis ben en niemand kan het horen.
Dus... ik was alleen thuis, ex zou op bezoek komen, geen rekening mee gehouden.
Zing ik een liedje van Beyonce keihard mee, al dansend en performend de woonkamer door.
Krijg ik een telefoontje: Ja zeg, ga je de deur nog opendoen of moet ik wachten tot je optreden is afgelopen?
Zie ik ex voor t raam staan kijken, ik met een knalrode kop die deur los doen en hij had et niet meer.

Tegenwoordig sluit ik de gordijnen eerst voor ik thuis-shows ga doen..

HAHAHAA IK KOM NIET MEER BIJ

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:09

Ok mijn vriend is dodelijk irritant nu :') Mag ik ook wel als een blunder zien denk ik! Hij moet namelijk heel hard huiswerk maken maar hij zit zo:

Met getuite lippen op achter zn pc en zn armen zwaaien in de lucht alsof hij zo'n opblaasmannetje is.. Zeg maar zo:
Afbeelding
+
Afbeelding
trappelend alsof hij een paardje is en zo af en toe doet hij een klappertjespistool na >;) >;)
Jammer dat ik niet kan filmen anders had ik jullie daarmee verblijd *D
Laatst bijgewerkt door Cubone op 13-01-11 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:11

Wat een geweldige verhalen _O-.

Mijn ex was met mijn verjaardag op vakantie, belt hij mij heel lief om 12 uur op: GEFELICITEERD. Hij was alleen één dag te vroeg :+

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 23:12

Ik ga in paint nu even een tekening maken van hoe ik me vanaf nu jou vriend voorstel,secondje _O-

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 23:17

Fien__ schreef:
Ik ga in paint nu even een tekening maken van hoe ik me vanaf nu jou vriend voorstel,secondje _O-

Haha ik ben benieuwd :D

Aah hij vroeg net heel serieus hoe je rupsbanden schrijft :P
Ja rups en dan banden?
Ja maar.. Hoe schrijf je rups? :')
Eigenlijk heel gemeen om hem mee te pesten want hij is heel erg dyslectisch :(:)
Laatst bijgewerkt door Cubone op 13-01-11 23:27, in het totaal 2 keer bewerkt

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 23:22

Afbeelding

Ongeveer zoiets,snelle schets :')