Ik word gewoon geeeeeeeeeeeeek van die sneeuw! Kon vandaag niet werken, ofnouja,, ik ga liever niet rijden in die sneeuw en door dat thuiszitten word ik steeds luier en wordt de stap om te gaan werken steeds groter.. Morgen gá ik gewoon.
Maggie_Eddy
Geplaatst: 20-12-10 12:22
Durante schreef:
mayniac_val schreef:
Van mijn zoveelste aanval van slapeloosheid deze week, terwijl ik overdag amper wakker kan blijven.
Mij net zo.. afgelopen nachten maar 1,5 uur geslapen ofzo...
mn vent.................grrrr.......maf word ik van hem!
NoaC
Geplaatst: 20-12-10 12:40
Door de sneeuw geen bussen; vanmorgen ruim een uur buiten staan wachten.
En door de sneeuw reden er vrijdag helemaal geen treinen tussen Utrecht en Amsterdam; ruim een uur te laat voor de voorstelling van Cirque du Soleil (a 100 euro per kaartje!)
Dat ik mijn niet heb, er nog steeds van die stomme witte oliebol ligt, mijn vakantie rustig zou zijn maar toch helemaal vol zit en ik lekker wil rijden nu
Sonja_
Geplaatst: 20-12-10 12:46
Toen ik in de spiegel keek, en die paar mega puisten zag.. En het feit dat veel mensen vakantie hebben, maar ik 'fijn' op stage zit.. bahh!
van de mist..de sneeuw..en de kou... ..ik kan nu nit naar mijn vrienden vanwege de wegen die hier niet gestrooid worden..zelfs aan de hoofdwegen en de wegen naar snelwegen word niks gedaan :S... lekkere begin van de vakantie zo -.-
Noeps
Geplaatst: 20-12-10 13:31
Dat ik in mijn vakantie alsnog bezig moet voor mijn studie, daar heel gemotiveerd aan begon en vervolgens geen enkel goed artikel kon vinden. Ja 1, en daarvan kan ik de full text niet openen.
Dat mijn minipony zo nodig op de sloot moest staan & mij een hartaanval bezorgde. klerejong
kimmie88
Geplaatst: 20-12-10 14:28
DaisyDarling schreef:
Dat mijn minipony zo nodig op de sloot moest staan & mij een hartaanval bezorgde. klerejong
Wel goed afgelopen?
DaisyDarling
Geplaatst: 20-12-10 14:49
kimmie88 schreef:
DaisyDarling schreef:
Wel goed afgelopen?
Jaah, de sloot is maar 1 m. diep & al 3 weken lang helemaal bevroren. Ik heb er zelf persoonlijk op staan springen om te zien of ik em niet binnen moest houden, en geen gekraak. Gelukkig is men pony braaf & kwam is er zo af toen ik riep, pfoe. Iig heeft ie nu nogmeer hooi buiten in zen ruif gekregen, om em bezig te houden .