mooie jurk meis!!!!!! Gaafff!!!! en die spiegel is ook erg leuk!!! Ga zo op internet de afgelopen 2 afleveringen kijken aangezien ik die heb moeten missen door mn werk!
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-11 22:24
Rechtsboven zijn Sofie en ik net aan het doen of we uit die 2 glazen vazen aan het eten zijn. Rechtsonder staat een soort mantra, dat je dan kan lezen als je voor die spiegel staat, alleen hij hangt te hoog, dus ik kan mezelf er niet in zien. En die foto's zitten er achter in geschoven, heel erg gaaf.
mooie meid,mooie jurk! Ik het te doen met de rest van de kandidaten...vooral Yvette... Ik moet er niet aan denken om de hele dag 7 emmers water mee te moeten slepen
Debbie
Geplaatst: 26-06-11 23:05
Net de laatste aflevering gezien. Die jurk... WAUW! Super mooi.
Heeej, ik heb zelf zondag niet gekeken, want ik zit nog even in Schotland, vlieg vandaag terug, maar ik had em natuurlijk al gezien, vond het echt een hele leuke aflevering en ben natuurlijk heel blij met mijn eindresultaat. Begin nu pas een beetje in te zien dat ik nu best een prima figuur heb, dus dat is wel heel prettig.
Ik volg het ook, komhet topc nu pas tegen. Wauw wat knap van je.. En wat staan die kleren je goed Vooral die jurk! Toppie!!!
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-11 22:39
Even een kleine selectie uit de bruiloftsfoto's, ik heb nog niet de foto's van de fotograve, deze heeft mijn vader gemaakt. Deze foto vind ik echt leuk, na gisteren is het voor mij 100% duidelijk dat ik heel graag moeder wil worden.
Met mijn, nu getrouwde broer Mijn nieuwe zusje, dit is trouwens het zusje van mijn broers vrouw, dus niet zijn vrouw zelf haha, is ze een beetje jong voor. Mijn broer met zijn 2 getuiges.
Bijna klaar met haar en make-up
Klasien
Geplaatst: 10-07-11 08:03
Wauw wat een prachtige jurk zeg, staat je geweldig! Jullie stralen allemaal Heb je ook foto's met je kortere jurkje?
Ik had de foto's net ook al in het BZV topic gezien, maar zie dat er hier nog meer staan! Echt heel erg leuk al die feestelijke foto's met al die stralende mensen. Je ziet er echt super uit meis!!
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-11 20:38
Ok het is alweer even geleden. Maar ik zit dus in het theater en ineens vraagt een meisje achter me, joh ben jij niet dat meisje van tv. Ik ben gewoon herkend hahahaha geweldig. Nu ik hier toch ben, het gaat nog steeds goed met me. Weeg nu 76,6 dus over 1,6 kilo weeg ik 75 en dan ben ik er 40 kwijt. Zal trouwens snel nog wat foto's plaatsen van de bruiloft. Maar dat wordt morgen denk ik. Heb overigens ook al een paar dates gehad, nog niks blijvends, maar toch wel leuk.
Hahaha, jammer dat je niks hebt gezegd, altijd leuk om andere bokkers even te spreken.
Pff was er niet helemaal bij, zie dat ik allang foto's van de bruiloft heb geplaatst, moet alleen nog steeds wachten op degene die de echte fotograve heeft gemaakt. Enne vanochtend gewoon 75,9. die 40 kilo komt echt in zicht nu.
Marlies22
Geplaatst: 02-08-11 00:14
rockwitch schreef:
Hahaha, jammer dat je niks hebt gezegd, altijd leuk om andere bokkers even te spreken.
Beetje verlegen haha! En jemig.. 40 kilo kwijt! Wat veel zeg! Petje af
Verdorie, nu is het weer zo dat ik op 76,6 zit. Zo gaat het dus de hele tijd trouwens. Maar goed dat schijnt normaal te zijn, dus ik maak me er niet druk over. Over het algemeen hebben vrouwen toch altijd wel een beetje dat we om een bepaald gewicht schommelen, dus zo lang het hier in de buurt blijft vind ik het prima. Heb gisteravond ook spaghetti gegeten, dus wie weet of dat er wat mee te maken heeft. Maakt niet uit, komt wel weer goed.
En een paarse jurk hahah, wie zou het geraden hebben
geerke
Geplaatst: 03-08-11 10:21
je ziet er echt peachtig uit hoor! Je haar is ook leuk! Ik vindt die blauwe jurk ook erg mooi! Het is heel normaal dat je gewicht schommelt...echt knap hoor 40 kilo afgevallen! Bij mij is er nog steeds maar vijf kilo af...ik weeg nu 61 kilo bij een smurfenlengte van 1.62. Er zou nog een kilo of vier afmoeten,om van dat typische veertigpluslijf af te komen
Ik zou me ook niet te druk maken om het schommelen van je gewicht, ik heb ook altijd "zwaardere" en "lichtere" periodes. Wellicht heeft het ook met het weer te maken, het is hartstikke benauwd en veel mensen houden dan ook vocht vast, ik merk het bijv. aan mn ringen die nu veel strakker zitten dan normaal.
TheWelsh
Geplaatst: 03-08-11 13:51
Ik heb de serie even terug gekeken op internet. Mijn complimenten, je bent echt heel veel afgevallen!
Je jurk komt bij Semra-mode vandaan zag ik? Toeallig heb ik daar (maar dan in rotterdam) mijn trouwjurk gekocht. Ik mag hem volgende week ophalen.