Morgen nog beesie-loos.Vrees dat het druk gaat worden volgende week Gelukkig moet ik maandagavond werken.
desty schreef:ik wil er ook een,jullie zijn vals die er al een hebben Ik heb er ook nog geen een Al ligt er waarschijnlijk morgen 1 in de brievenbus
lynne8 schreef:suus_ schreef:als AH medewerker krijg je er 1 gratis. hiep hooi Echt? Hahaha ik zit achter de kassa dus kan ze zo meenemen Ja bij de Ahá morgen... Eigenlijk was mijn berichtje sarcastisch want zit zelf niet zo te wachten op die zooi haha
even voor al het personeel van AH.JE KRIJGT ER MORGEN EENTJE THUIS GESTUURD!!!!! hahaha en ik ben personeel!!!!
__Elizabeth schreef:trekpaardluf schreef:ik sta overmorgen om 8 uur bij de AHDenk niet dat het veel zin heeft Zondagoeps grapje maandag zelfs en ik met mn blonde kop had er eerst nog morgen heen gezet ook dat heb ik verandert naar over morgen
ze zijn zo leuk vooral omdat ze zo scheel kijken oow wat zullen mijn ouders weer blij met de beesies zijn! elke week naar de AH
bokt massaal verslaafd aan de beesies...er word straks nog een afkick topic geopend voor beesie verslaafden wedden dat er een handeltje komt!
desty schreef:bokt massaal verslaafd aan de beesies...er word straks nog een afkick topic geopend voor beesie verslaafden wedden dat er een handeltje komt!http://kopen.marktplaats.nl/search.php? ... earch=Zoek