Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oamaru schreef:SP.Naar mijn mening het beste als je een arm studentje bent.
Jildau schreef:Maar ben ik dan de enige die niet alleen naar zichzelf kijkt? Ik ben ook een arm studentje maar ik stem geen SP omdat die het van de rijken plukt. Ik ben namelijk van mening dat de meeste rijke mensen dat ook verdient hebben. Als jij 10 jaar studeert voor een hele goede baan dan vind ik het vrij logisch dat je meer gaat verdienen dan wat ik waarschijnlijk ga verdienen, omdat ik niet zolang studeren wil. En als jij een eigen bedrijf hebt opgestart wat je zo goed hebt gedaan dat je daar rijk mee wordt, heb je dat ook verdient vind ik. En ik vind niet dat je het die mensen maar af moet pakken om gelijkheid te krijgen ofzo, ik ben echt niet van het communisme.
Jildau schreef:Oamaru schreef:SP.Naar mijn mening het beste als je een arm studentje bent.
Maar ben ik dan de enige die niet alleen naar zichzelf kijkt? Ik ben ook een arm studentje maar ik stem geen SP omdat die het van de rijken plukt. Ik ben namelijk van mening dat de meeste rijke mensen dat ook verdient hebben. Als jij 10 jaar studeert voor een hele goede baan dan vind ik het vrij logisch dat je meer gaat verdienen dan wat ik waarschijnlijk ga verdienen, omdat ik niet zolang studeren wil. En als jij een eigen bedrijf hebt opgestart wat je zo goed hebt gedaan dat je daar rijk mee wordt, heb je dat ook verdient vind ik. En ik vind niet dat je het die mensen maar af moet pakken om gelijkheid te krijgen ofzo, ik ben echt niet van het communisme.
En ik ga er misschien wel op achteruit als ik VVD stem, maar ik denk dat het totaalplaatje er beter van wordt. Ik denk absoluut niet alleen aan mijn eigen en ik heb het idee dat de meeste mensen dat wel doen.
Oke Liek_ dan is het goed, vond het alleen raar overkomen.
Renske_ schreef:Precies en dat is wat me in Wilders aanspreekt!
Meer dan een Rutte van de VVD waarop ik volgens stemwijzer moet stemmen(met 1 puntje meer dan de PVV dus naja ik zie wl wat ik ga kiezen)
Daphna schreef:Even een paar punten uit Wilders partij programma:
*knip*
He eindelijk, kiezen voor democratisering, daar kan ik me wel in vinden, dat lucht op, staat er toch iets zinvols.
Jildau schreef:Oamaru schreef:SP.Naar mijn mening het beste als je een arm studentje bent.
Maar ben ik dan de enige die niet alleen naar zichzelf kijkt? Ik ben ook een arm studentje maar ik stem geen SP omdat die het van de rijken plukt. Ik ben namelijk van mening dat de meeste rijke mensen dat ook verdient hebben. Als jij 10 jaar studeert voor een hele goede baan dan vind ik het vrij logisch dat je meer gaat verdienen dan wat ik waarschijnlijk ga verdienen, omdat ik niet zolang studeren wil. En als jij een eigen bedrijf hebt opgestart wat je zo goed hebt gedaan dat je daar rijk mee wordt, heb je dat ook verdient vind ik. En ik vind niet dat je het die mensen maar af moet pakken om gelijkheid te krijgen ofzo, ik ben echt niet van het communisme.
En ik ga er misschien wel op achteruit als ik VVD stem, maar ik denk dat het totaalplaatje er beter van wordt. Ik denk absoluut niet alleen aan mijn eigen en ik heb het idee dat de meeste mensen dat wel doen.
Liek_ schreef:Denk dat merendeel wat hier PVV aangeeft het programma niet eens gelezen heeft. Je lacht je dood als je dat doet namelijk, en volgens mij stemt geen enkele weldenkende ziel nog PVV als dat gelezen is.
Daphna schreef:Communisme??? Deze top inkomens, zijn maar zelden van ondernemers hoor. Wat denk je van de Bonussen van een paar ton, die boven salarissen op komen. Lijkt me niets communistisch aan dat daar over belast mag worden. Ondernemers klimaat wordt juist flink gestimuleerd door de SP. De rijken betalen maar 1,2% belasting over hen eigendom, terwijl de ondernemer, en de arbeider, en de mens in loondienst tot wel 52% betaald.. Wat versta jij onder communisme?
Daphna schreef:Communisme??? Deze top inkomens, zijn maar zelden van ondernemers hoor. Wat denk je van de Bonussen van een paar ton, die boven salarissen op komen. Lijkt me niets communistisch aan dat daar over belast mag worden. Ondernemers klimaat wordt juist flink gestimuleerd door de SP. De rijken betalen maar 1,2% belasting over hen eigendom, terwijl de ondernemer, en de arbeider, en de mens in loondienst tot wel 52% betaald.. Wat versta jij onder communisme?
saffire schreef:Omdat ik zoiets heb van wilders blijft voor een groot gedeelte uit mn portomonnee.