Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
furious schreef:Quilfa schreef:Bij sommige mensen schijnt hun OV het al te doen, ookal zijn ze nieuwe student en zou het vanaf 1 september in gaan, iemand hier enig idee van?
Dus of je er nu al mee kan reizen of nog niet..
Want sommige mensen die ik ken is de school al van begonnen en kan me niet voorstellen dat ze dan de volle mep moeten gaan betalen..
Ja je moet dan wel de volle mep betalen.
lifaya schreef:nou ik heb een voordeeluren abbo in NL, dus dat is niet het probleem, tot de grens is het voor mij dus ongeveer 20 euro... Maar er moet toch wel iets goedkopers zijn om over de grens te komenik vind 82 euro belachelijk veel, je moet via NS highspeed
melkbus schreef:Zo te horen heeft iedereen al een kaart, ik heb voor 2 van de 4 kinderen (12 en 15 jaar) een kaart nodig, maar krijg de foto er maar niet op. Ben een hele zondagmiddag en maandagochtend bezig geweest, erg leuk al die foto's maar elke foto mankeert wel iets aan. Te groot, te klein, niet de juiste kwaliteit, niet het juiste formaat. Maandag gebeld met klantenservice. Kan ik een papieren versie voor pasfoto halen uit Assen of Zwolle. Dat is beide een half uur rijden enkele reis met de auto @#$%.
Ik ben nu al gefrusteerd en heb nog niet eens een kaartaanvraag kunnen doen.