! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! _Patriciaa schreef:Ow dat is echt balen idd! Heb ik ook af en toe, zie ik het gewoon niet/te laat..
Moet zeggen dat ik nu dan zelf de "ingreep" wel uit kan voeren.. vinden degene die achter me rijden alleen niet zo leuk, ineens vol op de rem
hoeveel lessen heb je nu gehad dan? zomervakantie duurt namelijk nog wel even

Hopen dat het rustig is op de snelweg, zal wel niet
, maar dan kan ik dat nog even oefenen

Bij mijn TTT was ik opzich minder zenuwachtig dan ik had verwacht, helaas greep de examinator al vrij snel in (ging teveel naar links voorsorteren, hij greep het stuur). Raakte daar wel een beetje van slag door, mijn instructeur grijpt meestal niet zo grof in, tenzij dat echt nodig is natuurlijk. Maarja, die examinator zal het ongetwijfeld nodig gevonden hebben... Wat ik wel vervelend vond was dat hij bij de nabespreking een beetje lang door bleef gaan op dingen (terwijl ik al had gezegd dat dat ook de punten zijn die ik in de les te horen krijg), kreeg daardoor het gevoel dat ik het nooit zou leren.
).
). Tja, het is niet anders... Ik had gehoopt mijn rijbewijs voor december wel te hebben, maarja, het is me allemaal best tegen gevallen.

Ze vroeg wat ik allemaal nog wilde oefenen, ik zei dus moeilijke situaties waarin ik goed moet scannen, zoals kruispunten/voorrangswegen etc. Dat hebben we dus de hele les gedaan, de ene moeilijke situatie na de andere opgezocht, maar het ging supersuper! 
.. Maar hij begon in eens heel blij te doen over dat ik zo goed kon rijden en echt een goede chauffeuse kon worden en blablabla en dat ik het echt in me had.. Beetje bochtjes achteruit oefenen enzo, heb echt het idee dat ik nu pas echt rijles heb, de vorige lessen was meer alleen dom in de rondte rijden .. Maar goed, we zien het wel.. 19 maart afrijden
Peelie schreef:Ja erg goed... Hij word enorm. Hij gedraagt zich nu ook, nu hij afgespeend is. Ik ben verlieft op hem
Pff als ik jullie hoor over drukte enzo krijg ik al jeukende handenvind er niks aan
Ik ben echt benieuwd hoe hij vrijdag zal gaan, aalgezien ik alleen maar in de polder heb gereden. Dat gaat hardstikke goed.
Schakelen gaat goed, terug schakelen gaat redelijk. Ik vind het alleen heeeel lastig om een vaste snelheid aan te houden, maar dat is oefening baardkunstDat komt wel goed.
Kijken vergeet ik af en toe een beetje of ik kijk te lang in mijn spiegels en vergeet de weghahahah. Sturen gaat ook redelijk soepel, nu nog het vertouwen zien te vinden in mijn eigen kunnen
Maar ik snap je probleem! Ik heb dat ook vaak hoor.. vooral als er overal heuveltjes etc. in de weg zitten
Hij zei meteen al dat we lastige routes gingen doen. O.a. een fietser die (ergens waar het niet mocht) naast me kwam terwijl ik rechtsaf moest, die had ik goed gezien. En later kwamen er auto's van rechts en stond ik ook netjes op tijd stil dus daar was hij wel blij mee, vooral omdat het natuurlijk 9 van de 10 keer niet gebeurt dat er net een auto aankomt (in een woonwijk, kleine straatjes). Nog wel een paar keer in de verkeerde versnelling en 1 keer kwam ik te hard op een kruispunt met slecht zich af. Maar mijn instructeur vroeg zelfs nog wat ik de afgelopen week had gedaan, of ik bij een therapeut was geweest
(grapje hoor), hij vond dus ook dat het goed ging. Ga in ieder geval volgende week wel even 2 keer in de week lessen en daarna denk ik ook, want zo goed als vandaag gaat het nooit
Kitty__ schreef:Daar heb ik de cruise control voorMaar ik snap je probleem! Ik heb dat ook vaak hoor.. vooral als er overal heuveltjes etc. in de weg zitten
Beetje jammer..
Maandag en Dinsdag moeten namelijk vriendinnen van me op, dus ik al helemaal horrorscenes bedenken over stel dat hun slagen en ik niet balblabla... Maar na vandaag heb ik er volle vertrouwen in, komt helemaal goed. 
).
Want zo hoor je van een examinator wat je nog moet oefenen, en je weet al een beetje hoe het examen gaat enzo. En natuurlijk is een vrijstelling altijd mooi meegenomen!
Jolienn schreef:Kitty__ schreef:Daar heb ik de cruise control voorMaar ik snap je probleem! Ik heb dat ook vaak hoor.. vooral als er overal heuveltjes etc. in de weg zitten
Die heeft mijn leswagen nietBeetje jammer..
Ik heb vanmiddag nog 1 les van 1.5 u en morgen om 8 uur nog 1 van 1.5 uur en dan om 9.50 examen doen!!!!
Want jij was het toch die het gevoel had dat ze vast liep?
Mowoah schreef:@Pluutje; Misschien heb je nu het licht wel gezien?Want jij was het toch die het gevoel had dat ze vast liep?
Ik had (en heb, alleen nu even niet haha, maar het komt vast wel weer terug) het gevoel dat ik het nooit zal leren.