Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Patriciaa schreef:Ow dat is echt balen idd! Heb ik ook af en toe, zie ik het gewoon niet/te laat..
Moet zeggen dat ik nu dan zelf de "ingreep" wel uit kan voeren.. vinden degene die achter me rijden alleen niet zo leuk, ineens vol op de rem
hoeveel lessen heb je nu gehad dan? zomervakantie duurt namelijk nog wel even
Peelie schreef:Ja erg goed... Hij word enorm. Hij gedraagt zich nu ook, nu hij afgespeend is. Ik ben verlieft op hem
Pff als ik jullie hoor over drukte enzo krijg ik al jeukende handenvind er niks aan
Ik ben echt benieuwd hoe hij vrijdag zal gaan, aalgezien ik alleen maar in de polder heb gereden. Dat gaat hardstikke goed.
Schakelen gaat goed, terug schakelen gaat redelijk. Ik vind het alleen heeeel lastig om een vaste snelheid aan te houden, maar dat is oefening baardkunstDat komt wel goed.
Kijken vergeet ik af en toe een beetje of ik kijk te lang in mijn spiegels en vergeet de weghahahah. Sturen gaat ook redelijk soepel, nu nog het vertouwen zien te vinden in mijn eigen kunnen
Kitty__ schreef:Daar heb ik de cruise control voorMaar ik snap je probleem! Ik heb dat ook vaak hoor.. vooral als er overal heuveltjes etc. in de weg zitten
Jolienn schreef:Kitty__ schreef:Daar heb ik de cruise control voorMaar ik snap je probleem! Ik heb dat ook vaak hoor.. vooral als er overal heuveltjes etc. in de weg zitten
Die heeft mijn leswagen nietBeetje jammer..
Ik heb vanmiddag nog 1 les van 1.5 u en morgen om 8 uur nog 1 van 1.5 uur en dan om 9.50 examen doen!!!!
Mowoah schreef:@Pluutje; Misschien heb je nu het licht wel gezien?Want jij was het toch die het gevoel had dat ze vast liep?