Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sharoontje schreef:Poes; Als er bij ons klanten komen die een brief/pakket willen versturen buiten de EU, worden er altijd bij ons groene douane papiertjes ingevuld![]()
Maar dat die man zo moeilijk deed, snap ik niks van, volgens mij verstuurd ieder postserver naar het buitenland?
Jeszica schreef:Die telefoontjes krijg ik standaard op koopzondag
"zijn jullie vandaag open?"
"Ja mevrouw"
pff, anders neem ik de telefoon niet op toch, ik ga niet op mijn vrije zondag voor de lol in het filiaal zitten om telefoontjes op te nemen
Saskiaatje schreef:Jeszica schreef:Die telefoontjes krijg ik standaard op koopzondag
"zijn jullie vandaag open?"
"Ja mevrouw"
pff, anders neem ik de telefoon niet op toch, ik ga niet op mijn vrije zondag voor de lol in het filiaal zitten om telefoontjes op te nemen
Wat moeten ze dan zeggen?
"Hallo, met huppeldepup van huppeldepup."
"Ik belde even om te kijken of jullie open zijn vandaag, maar aangezien je opneemt is dat dus zo. Bedankt!"
Saskiaatje schreef:Dan ligt het vast aan mij.
Maar als ik een zaak bel met de vraag of ze open zijn (wij nemen wel de telefoon aan, maar zijn dus voor klanten gesloten) en ik krijg als reactie "Ja, anders zou ik de telefoon niet aannemen" zou ik dat echt niet op prijs stellen.
Saskiaatje schreef:Dan ligt het vast aan mij.
Maar als ik een zaak bel met de vraag of ze open zijn (wij nemen wel de telefoon aan, maar zijn dus voor klanten gesloten) en ik krijg als reactie "Ja, anders zou ik de telefoon niet aannemen" zou ik dat echt niet op prijs stellen.
Jolandaa schreef:Dat met dat extra groente erbij doen; bij ons word dat bij de kassa afgewogen