Zwitsal schreef:ja helaas is ie van VS ja,was ie maar van de H&M
Jeetje die prijs zeg.. Lichte bikini's zijn na 1 keer strand toch al vaal dus dat heeft geen zin voor mij..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mareska schreef:Zwitsal schreef:ja helaas is ie van VS ja,was ie maar van de H&M
Jeetje die prijs zeg.. Lichte bikini's zijn na 1 keer strand toch al vaal dus dat heeft geen zin voor mij..
Phylos schreef:@ robin: Wat zou die bikini dan gaan kosten in euro's?
Phylos schreef:Jildau schreef:Waauw Phylos die vind ik echt heel erg mooi.. Waarom heb je die nou laten zien.
Ja ik vind hem ook super, maar ik weet niet of hij geschikt is voor een iets minder grote boezemIk moet bikini's eigenlijk wel eerst passen. Ik weet ook niet hoe het zit met ruilen oid bij VS
Zwitsal schreef:vind je? mijn witte H&M bikini ziet er nog prima uit na 2 zomers!
(behalve dan dat ik afgelopen zomer al mn bikinis na de vakantie in de zomervakantie heb geflikkerd en dus nu al die vullinkjes van de topjes gedraaid en dubbel zitten en ik ze amper meer goed krijg :S zo dus ook van de witte bikini).
wit staat wel ERG mooi als je een beetje een kleurtje hebt!
Zwitsal schreef:Marije__ schreef:Iemand die met mij samen iets van VS wil bestellen?
haha ik wil wel maar wacht nog lekker even!
eerst geld sparen en een beetje afvallen. (anders zul je zien dat die mooie bikinis straks allemaal weer afzakken)
__PrinCes schreef:Niwla schreef:Hier nog een site waar ze VS bikini's verkopen:
http://stores.homestead.com/hstrial-DDe ... eFront.bok
Is dit betrouwbaar?
Ik zoek namelijk nog een bikini en ik vind die VS zo super, die zijn gewoon perfect.
_Lotte schreef:Idd ben ook benieuwd of deze betrouwbaar is?