Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sleeper schreef:Er ligt nog sneeuw van gisteren, maar er niet meer bijgekomen. Wel glad. Nog even volhouden meesneeuwhatende bokkers, dan is het weer voorjaar (in mijn geval; 1 maart vind ik het voorjaarOwee als er dan nog sneeuw ligt
)
Lovely schreef:Sleeper schreef:Er ligt nog sneeuw van gisteren, maar er niet meer bijgekomen. Wel glad. Nog even volhouden meesneeuwhatende bokkers, dan is het weer voorjaar (in mijn geval; 1 maart vind ik het voorjaarOwee als er dan nog sneeuw ligt
)
Remember de eerste week van maart in 2005???? Volgens mij lag er toen 20 centimeter sneeuw ineens.
Lovely schreef:Sleeper schreef:Er ligt nog sneeuw van gisteren, maar er niet meer bijgekomen. Wel glad. Nog even volhouden meesneeuwhatende bokkers, dan is het weer voorjaar (in mijn geval; 1 maart vind ik het voorjaarOwee als er dan nog sneeuw ligt
)
Remember de eerste week van maart in 2005???? Volgens mij lag er toen 20 centimeter sneeuw ineens.
Elsskippy schreef:Erna_ schreef:Ja, alsjeblieft.... dat wil ik ook zo graag!
Wie niet!
Ik ken niemand meer die nog vol lof over dit weer praat.
Brittol schreef:In de supermarkt hadden 2 mensen het over het weer (ik luister helemaaal niet mee), zei de een dat dit nog wel even door mocht gaan omdat hij geen zomer mens is. Hoe langer de winter duurt hoe beter zei die
Ingmar_ schreef:Brittol schreef:In de supermarkt hadden 2 mensen het over het weer (ik luister helemaaal niet mee), zei de een dat dit nog wel even door mocht gaan omdat hij geen zomer mens is. Hoe langer de winter duurt hoe beter zei die
Zulke mensen horen niet te leven.
Laat ze maar emigreren dan. Hoppa! Opgeruimd staat netjes
x_Jeanine_x schreef:IK WIL ZOMER!!!!
Ik word ramgek van de jeuk....
Zit van top tot teen helemaal onder.... die f*ck eczeem!
Heb nu een paar plekjes waar het niet zit....